forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


  •   Zadaj pytanie
  •   Masz pomysł?
  •   Zgłoś problem
  •   Napisz ocenę
  •   Nowy wygląd
  •   Aktualizacja
Jakie jest
Twoje pytanie?

  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Dzień dobry..
W zakładce Wydatki, Pojazdy jak wejdę w pojazd i wyświetlę zakładkę "Zestawienie wydatków" to w tej karcie wyszukiwarka chyba nie działa - nic...
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Witam,
Mam problem z importem wyciągu z Nestbanku. Bank oferuje tylko format PDF lub MT940. Fotmat docelowy w wfirma to CSF. Czy można jakoś to wykonać?
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Dzień dobry,
Zgłaszam następujący błąd dot. integracji z Shoperem: przy generowaniu dokumentu z zamówienia dokonanego bez rejestracji w sklepie w bazie kont...
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Dzień dobry,
Problem- fiskalizator prawidłowo komunikuje się z drukarką po sprawdzeniu komunikacji, ale wydruk testowy daje błąd 843.
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Funkcja automatycznego generowania zamówienia nie bierze pod uwagę niektórych produktów, mimo ich braku na stanie
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Po dodaniu nowego kontrahenta i zaznaczeniu trybu rozliczenia (przelew, 14 dni) przechodząc do wystawienia faktury dla kontrahenta - faktura ma domyślnie ust...
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 3 odpowiedzi 3
 
Należności - brak kolumny "Opis" i "Skrócona nazwa"
W dostosowaniu kolumn w tabeli nie możliwości ich dodania.
  • Rozwiązany
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
jPo aktualizacji lipcowej wystąpiły błędy, źle zlicza przychód w zakładce analiza, jedna z faktur jest cały czas na górze kolumny w przychodach chociaż wg n...
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
 
Po uruchomieniu przeglądania którychkolwiek tabel i przejściu do trybu pełnoekranowego - brak możliwości przewijania tabel
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 3 odpowiedzi 3
 
Zniknęła mi ze skrzynki wiadomość do Eksperta wysłana 29 bądź 30 czerwca.. Czekałam na odpowiedź ale widzę, że nie ma na co odpowiadać, a wysłana była.