Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

usunięcie dw

  • Dodano: 2 tygodnie temu
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 1 odpowiedź 1
jak usunąć dw-składki na ubezpieczenia społeczne z umów o pracę (część płatnika)-Zus Dra za 5/2021 i później jeszcze raz wygenerować?
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry, składki ZUS-DRA odliczane są w momencie rozliczenia płatności. W zakładce STRAT / ZUS / ROZLICZENIOWE ZUS po kliknięciu na wybrane ZUS-DRA w oknie jakie się pojawi należy przejść do podzakładki PŁATNOŚCI i tam usunąć dodane wcześniej rozliczenie i dodać je na nowo. Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pytanie:
usunięcie dw