Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Faktury rozliczone w całości, ale źle sformułowany email

  • Dodano: 15 kwi, 14:52
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
Witam,
Cały czas mam problem z e-mailami - faktury, które trafiają do klienta. Problem polega na tym, że jeśli faktura była zapłacona w całości to system wysyła informację, która wygląda na pierwszy rzut oka, jak "zapłać", ale kwota do zapłaty jest 0,00 zł. klienci przesyłają mi potwierdzenia, dzwonią, piszą.. że już zapłacili i za każdym razem muszę im tłumaczyć, że tam jest do zapłąty 0,00 - że zostało opłacone. Trochę to irytujące. Przydało by się to jakość wyszczególnić, że jest zapłacone lub zmienić treść emaila przy kwocie do zapłaty 0,00 zł. To nie jest odosobniony przypadek. Na 10 faktur-emaili, 8 osób myśli, że wpłata nie dotarła za fakturę. Pozdrawiam, Dawid.
PRACOWNIK
  • Dodano: 18 kwi, 08:32
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszenie. Dział techniczny zweryfikuje przyczynę takich komunikatów i naprawi bezzasadne działanie. Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Problem:
Faktury rozliczone w całości, ale źle sformułowany email