Witam,
W odniesieniu do Pana sugestii:
ad 1. W systemie istnieje możliwość przygotowania zestawu deklaracji, w którym można określić kolejność przekazywania dokumentów do ZUS. Po wygenerowaniu deklaracji zgłoszeniowych należy przygotować zestaw w zakładce START/ ZUS / DEKLARACJE ZGŁOSZENIOWE/ zaznaczyć wybrane deklaracje ZUA, ZZA lub ZWUA, a następnie nakierować kursor na opcję WYŚLIJ/ EKSPORTUJ i kliknąć WYŚLIJ ZESTAW DO ZUS. Dokładną instrukcję znajdzie Pan w artykule Pomocy:
https://pomoc.wfirma.pl/-wysylka-zestawu-deklaracji-zgloszeniowych-zua-zza-i-zwua-do-zus
ad 2. Wdrożenie zerowych raportów RCA w naszym systemie znajduje się w planie prac przewidzianych na ten rok.
Dziękujemy za Pana zgłoszenie, zachęcamy do zgłaszania kolejnych pomysłów.
Pozdrawiam