Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

OCR dodaj wydatki na podstawie pliku Z poziomu START

Jestem w oczekiwaniu na naprawę
  • Dodano: tydzień temu
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 3 odpowiedzi 3
Cieszyłam się z e-skrzynki , że tak szybko moja sugestia doszła do skutku . Klienci mogą wgrywać swoje wydatki do OCR z pozycji swojej strony na starcie . Ale niestety , zrobiła się masakra ! Klient po wgraniu pliku nie widzi wersji roboczej , być może tylko przez chwilę nie widzi ale to wystarczy, że wgrywa od nowa, bo myśli, że coś się nie wgrało , a później znów ... a my mamy pełny bigos w wydatkach roboczych . I to nie tylko to : na przykład faktury 3 stronicowe , jeśli nawet są zeskanowane w jeden plik , do bufora roboczego i tak wchodzą kartka po kartce ...czyli robi się nich 3 dokumenty . Wolałabym jednak wyłączyć tę funkcję dla klientów . Mam tylko nadzieję, że sprawa szybko zostanie naprawiona i OCR będzie dostępny dla klienta ale będzie działał poprawnie . Sam OCR ( ale gdy wgrywamy pliki przez dysk w chmurze lub poprzez dodanie pliku z pozycji "dodaj wydatek z pliku" ) jest bardzo dobry , dużo się w tym względzie poprawiło i tu pełna pochwała.
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry Pani Jolanto,
funkcja dotycząca mechanizmu podziału stron jest już na etapie produkcji i zostanie wdrożona w systemie w najbliższej kwartalnej aktualizacji systemu. Klient w ustawieniach OCR będzie mógł wybrać jak OCR ma traktować pliki wielostronicowe - jako jeden wydatek czy, każdą stronę jako osobną fakturę.
Natomiast podgląd wersji roboczych dostępny jest w zakładce: WYDATKI - KSIĘGOWANIE - WERSJE ROBOCZE. Z tego miejsca klient może zweryfikować odczytane faktury wgrane na stronie głównej.
Pozdrawiam
1 komentarz 1
  • Dodano: tydzień temu
dziękuję, daje pani nadzieję :-) a klienci w końcu nauczą się wgrywać te dokumenty , początki zawsze są trudne , dla każdego ... pozdrawiam !
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
Podobny problem występuje w samodzielnej księgowości.
W zakładce „start” przy używaniu nowego modułu: „OCR – dodaj wydatki na podstawie pliku”, doskwierają dwa problemy:
1. Po upuszczeniu pliku przez chwilę jest wyświetlana „animacja” przetwarzania pliku, po chwili jednak znika zarówno „animacja” jak i plik. Przesłany plik nie jest nigdzie widoczny, nawet wersjach roboczych wydatków – wygląda jakby znikł – jakby coś nie zadziałało. Dopiero po jakimś czasie, po kilkukrotnym odświeżeniu przeglądarki, pojawia się w module „wersje robocze wydatków”. Jest to bardzo niewygodne i nieintuicyjne. Przed zorientowaniem się, że tak to dziwnie działa (że plik znika tylko na jakiś czas, że za chwile się znowu pojawi), przesyłałem wielokrotnie te same pliki.
2. Drugi problem to import dokumentów wielostronicowych. Martwi mnie, że tylko w ustawieniach będzie można wybrać sposób traktowania takich dokumentów. Chyba lepszym rozwiązaniem było by zapytanie przy przesyłaniu takie dokumentu.
PS. Funkcja OCR jest bardzo fajna, ale powyższe niedociągnięcia (szczególnie pkt.1) trochę zniechęcają do korzystania z niej.
PS. Czekam również na integrację OCR z OneDrive’em. (Google Drive i DropBox – są bardzo ok, ale do użytku biznesowego to jednak OneDrive.)
Pozdrawiam.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
dziękujemy bardzo za te uwagi. Ad1) mamy już w planach wdrożenie zmian w tym zakresie które będą bardziej logicznie pokazywały co się dzieje. Ad2) Na razie ze względów technicznych wprowadzona zostanie ta zmiana w ustawieniach. Natomiast co do kolejnych będziemy analizować i rozwijać tę funkcję w kolejnych aktualizacjach. Pozdrawiam
  • Dodano: 3 dni temu
Nie wiem, czy to dobre miejsce ale przy księgowaniu faktury z OCR (wersji roboczej) brakuje flagi "zapłacono całość"
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 dni temu
Dzień dobry Panie Tomaszu,
dziękujemy za spostrzeżenie. Aktualnie widok księgowania faktury z OCR będzie przez nas dopracowywany i w planach mamy dodanie opcji dotyczącej oznaczenia zapłacenia na tym poziomie.
Aktualnie po zaksięgowaniu wydatku można zaznaczyć wydatek i skorzystać z opcji ROZLICZ w celu rozliczenia wydatku.
Pozdrawiam Serdecznie!
Pytanie:
OCR dodaj wydatki na podstawie pliku Z poziomu START