Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Rozliczanie płatności dla wydatków roboczych z OCR

  • Dodano: 20 sty, 19:22
  • 1 osobie podoba się ten pomysł 1
  • 1 odpowiedź 1
Przy księgowaniu wydatków roboczych (pochodzących z OCR) brakuje opcji rozliczenia płatności, co dla mnie w odniesieniu do faktur gotówkowych przesyłanych przez klientów jest bez sensu - najpierw sprawdzanie czy program dobrze rozpoznał fakturę i wprowadzanie poprawek, księgowanie, a później szukanie zaksięgowanych dokumentów i dodawanie płatności do nich - toż to idiotyzm. Przy wprowadzaniu ręcznym wersji roboczych jest możliwość rozliczenia płatności. Przy sprawdzaniu podatkowym również. Więc przy księgowaniu wersji roboczych wydatków pochodzących z OCR, też taka możliwość powinna być.
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 20 sty, 20:15
Panie Piotrze,
dziękuję za wiadomość i podzielenie się z nami swoja opinią. Obecnie jesteśmy w trakcie prac dających możliwość rozliczania - oznaczania jako zapłaconych faktur odczytywanych przez OCR.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pomysł:
Rozliczanie płatności dla wydatków roboczych z OCR