Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Zmiany "kontakt z ekspertem"

  • Dodano: 3 tygodnie temu
  • 1 osoba ma to samo pytanie 1
  • 1 odpowiedź 1
Autor: MarekHi
Dzień dobry, jestem Państwa klientem od wielu lat. Zawsze sobie chwaliłem współpracę z Państwem. Mam jednak wrażenie że w ostatnim czasie kilka rzeczy zmierza w złym kierunku.
Po ostatniej aktualizacji zniknęła możliwość ręcznej edycji tematu pytania w module zapytaj eksperta. Why?! Pozwalało mi to na porządkowanie korespondencji z Państwem i łatwe odnalezienie konkretnego tematu. Drugi problem to jakość udzielanych odpowiedzi w module zapytaj eksperta. Niestety odpowiedzi coraz częściej ograniczają się do odwołań do artykułów z poradnika przedsiębiorcy z informacjami ogólnymi. Ostatnio doszło do tego że w pytaniu powołałem artykuł i poprosiłem o informacje uzupełniające do niego. Nie przeszkodziło to ekspertowi odesłać mi ten sam link, z informacją ogólną bez jakiegokolwiek odniesienia się do moich pytań. Odnotowałem też modyfikację wcześniej udzielonych odpowiedzi przez eksperta na inne... bez poinformowania mnie o zmianach. To o tyle nieeleganckie, że mogłem na skutek błędnie udzielonej odpowiedzi zaksięgować nieprawidłowo wydatki a Państwo tylko zadbaliście o to żeby ślad po tym nie pozostał.
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Panie Marku, dziękuję za zgłoszony problem, brak możliwości edycji tematu jest prostym błędem który zostanie jak najszybciej naprawiony. Jeżeli chodzi o korespondencję z naszym ekspertem, przekażę sprawę do zbadania osobom odpowiedzialnym za jakość obsługi klienta. Bardzo roszę o przesłanie informacji na adres mailowy pomoc@wfirma.pl Pana ID klienta, jakiej sprawy dotyczy skarga. Przyjrzymy się dokładnie całej korespondencji. Dla nas jest to bardzo ważne gdyż System obsługi klienta jest osobną aplikacją audytowaną wielokrotnie wewnętrznie oraz przez podmioty zewnętrzne. Po przesłaniu odpowiedzi nikt poza administratorem systemu nie ma możliwości edytowania ponownego odpowiedzi.
Administratorzy systemu nie są w żaden sposób powiązani supportem.

To co Pan pisze nigdy nam się nie zdarzyło.
Nie zdarzyło się nam również byśmy wprowadzili kogokolwiek w błąd i narazili na konsekwencje karno skarbowe. Ze względu na to że jesteśmy doświadczonymi praktykami w księgowości, podatkach czy prawie pracy. Przyjęliśmy pisemną zabezpieczoną drogę komunikacji z klientem. Gdzie w przypadkach porad merytorycznych każda sprawa przed wyjściem sprawdzana jest przez wysokiej klasy eksperta. Z uwagi na to że na systemie pracują równolegle kancelarie prawne https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/porady-online jest on często testowany przez czołowe firmy gwarantujące bezpieczeństwo.

Na forum jest Pan anonimowy i nie możemy tą drogą dojść z kim rozmawiamy, a tym samym sprawdzić bez Pana udziału historię porad. Bardzo proszę o przesłanie skargi oficjalnej email i powołanie się na rozmowę na forum.
Pozdrawiam
Andrzej Lazarowicz
1 komentarz 1
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
Dziękuję za udzielenie wyczerpującej odpowiedzi poprzez moduł "Kontakt z ekspertem". Czuję się w obowiązku przeprosić Państwa za uwagę dotyczącą ponownej edycji odpowiedzi przez eksperta. Mój błąd i moje przeoczenie - prześledziłem to jeszcze raz i okazało się, że nie zauważyłem, że część korespondencji jest automatycznie ukrywana i trzeba kliknąć "Wszystkie" by ją ponownie odkryć. Bardzo przepraszam za bezpodstawne szkalowanie Państwa w tym zakresie. Doceniam również pozytywny odzew na pierwszy mój zarzut i cieszę się, że reakcja była natychmiastowa. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów.
Pytanie:
Zmiany "kontakt z ekspertem"