Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Platforma dla biur rachunkowych - mb24

  • Dodano: 3 tygodnie temu
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 9 odpowiedzi 9
loguję się do mb24.pl platforma dla biur rachunkowych a otwiera mi się wFirma platforma dla przedsiębiorców. W tej chwili testuję program . Proszę o podpowiedź jak to zmienić. O kontakcie z producentem można chyba zapomnieć
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
system rozpoznaje dane które są wykorzystywane podczas logowania. W momencie posiadania konta na platformie wFirma, system przekierowuje logowanie do wspomnianej strony. Aby zalogować się na platformę mb24, należy utworzyć konto na wspomnianej stronie. Przesyłam stronę do rejestracji: https://mb24.pl/rejestracja
Dodatkowo proszę pamiętać, iż klienci biura rachunkowego logować się będą właśnie do systemu wFirma.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dziękuję za podpowiedź ale nie działa, nie mogę utworzyć nowego konta, ponieważ system informuje iż jestem już zarejestrowana. Nie mam drugiego numeru NIP a inny adres się nie sprawdził.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Myślę, że trzeba usunąć konto na platformie wFirma , tylko nie mam pojęcia jak i zarejestrować się od początku .
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
w sytuacji, gdy nie korzysta Pani z konta w systemie wFirma i zależy Pani, aby założyć konto na ten sam adres mailowy w systemie MojeBiuro24 należy uprzednio usunąć konto zarejestrowane w systemie wFirma. W tym celu po zalogowaniu na nie należy przejść do zakładki USTAWIENIA - MOJA FIRMA i wybrać opcję USUŃ. W ten sposób na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość w treści, której będzie widoczna opcja USUŃ FIRMĘ WRAZ Z DANYMI. Po wybraniu tej opcji konto zostanie usunięte.
Przesyłam link do artykułu na temat usunięcia konta: https://pomoc.wfirma.pl/-usuwanie-konta
Pragnę dodać, że wykonanie tej czynności wiąże się z utratą wszystkich dotychczas wprowadzonych danych i dokumentów. Zatem sugerowaną czynnością przed usunięciem konta jest zbiorcze wygenerowanie wydruków.
Informacje, które mogą się okazać dla Pani pomocne przy generowaniu wydruków znajdują się w artykule pomocy: https://pomoc.wfirma.pl/-zbiorcze-generowanie-wydrukow
Wspomnę, że istnieje także możliwość rejestracji w systemie MojeBiuro24 poprzez wykorzystanie innego adresu mailowego lub wykorzystanie tego samego, lecz z dodanym aliasem np. +1.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry, proszę się dobrze zastanowić nad wyborem programu do biura. Mb24 ma sporo zalet i jest bardzo łatwy w obsłudze. Ale ta "łatwość" powoduje, że program "wie lepiej", co gdzie zaksięgować i pod jaką datą. Nie da się tego zmienić w jednym zapisie. Niektóre dokumenty (np. import usług) trzeba wprowadzać 3 razy, żeby je ująć w prawidłowy sposób). Co chwilę pytam eksperta jak coś wprowadzić, żeby prawidłowo się zaksięgowało i czytam, że muszę to zrobić przynajmniej dwukrotnie (osobno do vat i kpir). A ostatnio okazało się, że jedynym sposobem jest zaksięgowanie wystawionej w programie faktury, a następnie wystornowanie zapisu w KPiR i wprowadzenie ponownie w prawidłowej kolumnie i pod prawidłową datą. Do tego bez zapowiedzi z dnia na dzień dla firm bez kadr podnieśli opłatę miesięczną za konto o 100%. A przynajmniej tak wynika z banera, który wyświetla się po kliknięciu na "cennik", bo prawdziwego cennika z jasno wypisanymi cenami za poszczególne moduły (np. magazyn) dla właścicieli biura i klientów indywidualnych nie ma. Dodają nowe funkcjonalności, z których w biurze się nie korzysta i obawiam się, że cena będzie ciągle rosła. A tymczasem możliwości programu nie ogarniają wielu zagadnień, z którymi mamy do czynienie w biurze rachunkowym. Chciałam zmienić program od nowego roku, ale przez to, że korzystają z niego tez klienci, jest to zmiana dość skomplikowana. Więc jeśli Pani dopiero zaczyna, proszę się zastanowić. Ja wiedząc to, co teraz wiem, szukałabym czegoś innego. Pozdrawiam i życzę powodzenia w Nowym Roku.
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Pani Jadwigo,
na wstępie bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na problemy jakie powstają przy księgowaniu bardziej zaawansowanych operacji. Prosiłbym Panią o kontakt na email pomocdlabiurrachunkowych@wfirma.pl z dopiskiem że wiadomość jest przeznaczona do mnie. Osobiście nadzoruję prace rozwojowe całego systemu dla biur rachunkowych. Pani uwagi są dla nas bezcenne. Jeżeli chodzi o faktury sprzedaży i ujmowanie ich oraz korygowanie, najwięcej bałaganu wniósł JPK_V7 i wszystkie wymagane oznaczenia w tym GTU. Bardziej nie sam przepis a zmieniające się interpretacje i wytyczne MF dotyczące korygowania kodów. To wywołało ogólny chaos wśród księgowych, doradców i przedsiębiorców.

Jeżeli chodzi o zmianę cen, do tej pory biura rachunkowe płaciły:
- księgowość online - 9 pln netto klient/m-c
- kadry i płace - 9 pln netto klient/m-c
- OCR - 30 pln netto klient/60 skanów
Przy czym większość zdecydowana biur płaciła za OCR i wykorzystywała go do własnych potrzeb.
Dzisiaj biuro rachunkowe płaci za to wszystko, jedną opłatę 18 pln netto klient/m-c
Jest to kontynuacja z jednej strony 80% bonifikaty dla biur rachunkowych od podstawowej ceny
- Księgowość online - 45 pln za m-c
- Kadry i płace - 45 pln netto za m-c
od teraz nie ponosi kosztu OCR.

Czy to jest ta podwyżka? Od 2009 roku nie uległa podstawowa cena 45 pln netto. Nasz model biznesowy polega wdrażaniu nowych rozwiązań korzystnych dla klientów jak i przynoszących nam dodatkowe przychody.

Pisze Pani że dodajemy nowe funkcje z których w biurze rachunkowym się nie korzysta, sam OCR według nas się za chwilę zakończy. Tyle że wchodzi coś bardziej zaawansowanego KSEF gdzie ustrukturyzowane faktury elektroniczne będą przesyłane pomiędzy przedsiębiorcami z systemu do systemu. I czy przedsiębiorcy chcą czy nie będą musieli przejść na ustrukturyzowane faktury elektroniczne. Warstwa współpracująca z OCR to system samouczących się schematów księgowych. On rozwiąże 90% księgowań w tym momencie w każdym biurze.

Możliwości programu ogarniają wszystkie zagadnienia, dla Pani wiadomości ponad 500 biur prowadzi księgowość 20 000 klientów na tym systemie. Doskonały on nie jest ale z pewnością mamy ambicję żeby był taki. Dlatego zapraszamy do zgłaszania pomysłów i swoich uwag.

Ostatnia rzecz którą poruszę to dostęp do nowych klientów. W 2020 roku ponad 10 000 klientów zwróciło się o ofertę do biur promowanych przez nas https://mb24.pl/katalog-biur-rachunkowych Są to biura korzystające z naszego systemu. Wystarczy założyć wizytówkę. Promujemy biura w naszych cennikach jak i na https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/ i https://poradnikpracownika.pl/ Jak ważny jest stały dopływ nowych klientów wie każdy kto prowadzi biuro rachunkowe. Z uwagi na to że część zawiesza działalność, likwiduje lub po prostu nie płaci. Każdy księgowy potrzebuje mieć możliwość ich pozyskiwania.
1 komentarz 1
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
Dziękuję za podanie bezpośredniego kontaktu, bo obsługa techniczna, choć - przyznaję- odpowiada szybko i bardzo grzecznie, to jednak odpowiedzi są zdawkowe i niewiele wnoszą. W programie najbardziej irytuje mnie, że księgując faktury sprzedaży wystawione w systemie, nie mogę zdecydować, do której kolumny KPIR oraz pod jaką datą w KPIR i VAT je ująć. Nie wiem, czy ma Pan podgląd moich "dyskusji" w sprawie chociażby ujmowania faktur za usługi ciągłe w KPIR pod datą ostatniego dnia miesiąca, gdy faktura jest wystawiona na początku miesiąca. Jedyna rada, jaką dostałam to sugestia, żebym zaczęła wystawiać faktury na koniec miesiąca. Mam tak powiedzieć klientowi? -"Proszę wystawiać faktury na koniec miesiąca, bo mi ich program nie pozwala prawidłowo ujmować"??? No i sprawa cennika - czy nie powinien być zamieszczony na stronie wyraźny, czytelny cennik - kto, ile i za co płaci? Po kliknięciu w zakładkę "cennik" pojawia się baner z inną kwotą niż przy generowaniu zapłaty za przedłużenie dostępu. Wygląda na to, że opłata wzrosła o 100%, a obecnie została zmniejszona o połowę (na jak długo, na jakich zasadach?). Cena za magazyn jest kompletną niewiadomą, bo wyświetlona kwota nijak się ma do podsumowania do zapłaty. Prześlę Panu screen mailem, bo tu się nie da załączyć. Przyzna Pan, że to budzi nieufność. Z drugiej strony przyznaję, że niektóre rozwiązania w programie są bardzo proste i wygodne, a sam program ma potencjał. Może więc wspólnymi siłami uda się poprawić to, co kuleje i program będzie doskonały. Czego sobie życzę na ten nowy rok ;).
A Panu życzę w Nowym Roku wszelkiej pomyślności.
Pozdrawiam J. Kubacka
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Pani Jadwigo dziękuję za dobre słowa i merytoryczną krytykę,

Polityka cenowa jaką przyjęliśmy jest jedna od początku. Jeżeli wprowadzamy coś zmieniamy w pakietach to wszyscy klienci korzystający z jakichkolwiek rabatów dalej je zachowują. Tak więc skoro płaciła Pani za pakiet księgowość 9 pln netto a my dodaliśmy do niego kadry i płace to zachowuje Pani tą cenę za pakiet. Pomimo że cena za połączone pakiety dla klientów rejestrujących się w systemie obowiązuje 18 pln netto (oczywiście w sytuacji gdy na rynku zacznie szaleć inflacja ceny się też zmienią siłą rzeczy. Miejmy nadzieję że do tego nie dojdzie, albo to jeszcze daleka przyszłość. O polityce nie chcę tutaj pisać).

To według mnie jest fair gdyż na taką cenę umawialiśmy się a zmiany powinny zawsze być z korzyścią dla klientów.


Odnośnie problemów jakie Pani zgłaszała związanych z księgowaniem różnych typowych ale i nietypowych operacji będziemy pracowali nad ułatwieniami.

Magazyn i funkcje pozostałe z których korzysta klient dodatkowo, powinny być wykupywane przez niego. Jeżeli jednak jest zasadne by tak nie było proszę o wytłumaczenie. W takich przypadkach on powinien płacić za te pozostałe funkcje normalne ceny. Pracujemy nad tym intensywnie.
4 komentarze 4
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry Panie Andrzeju,
Kwestia opłaty w mb24 za dostęp do konta klienta została wyjaśniona i, nie ukrywam, że mnie cieszy. To, co w tej chwili najbardziej mi dokucza, to wspomniany brak elastyczności jeśli chodzi o wybór daty, pod jaką faktura sprzedaży ma być ujęta w ewidencjach księgowych. Nie wiem, czy opisać te problemy Panu jeszcze raz mailem, czy sprawa jest już wystarczająco przeze mnie naświetlona i mogę mieć nadzieję na szybką poprawę. To jest w moim odczuciu sprawa pierwszoplanowa. Mam jeszcze kilka innych uwag i nie wiem, gdzie je umieścić - tu, na forum, czy wysyłać mailem?
Pozdrawiam
J. Kubacka
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
planujemy osobne spotkanie jeszcze w tym tygodniu dotyczące poprawek i rozbudowy funkcji - wfirma dla biur rachunkowych - dawniej mb24
  • Dodano: 4 dni temu
Dzień dobry, podpinam się również pod ten wpis, gdyż ostatnia podwyżka objęła prawie 100% moich klientów (zdecydowana większość bez kadr i płac). Jesienią informowałam klientów o podwyżkach i tego akurat nie wzięłam pod uwagę, zatem przynajmniej przez rok jeszcze poczekam na poprawę sytuacji (podwyżki nie były wysokie bo zazwyczaj są to najmniejsze pakiety usług). Pamiętam jak rozdzieliliście Państwo pakiet Kadrowo-Płacowy (przyjście z wersji beta do pełnej) i zdecydowanie to popierałam, bo wiem, że widać w nim ogromny Państwa wkład pracy. Moim zdaniem jeden z najlepszych systemów kadrowo-płacowych w kraju. Przyznaję, też że bardzo cenię Państwa produkty dlatego też z niecierpliwością czekam (ciągle czekam i dopytuję) na pakiet pełnej księgowości. Mimo, iż obecna oferta cenowa jest zbliżona do innych (pierwszy raz porównywałam) to podwyżka 100% jest dla mnie niemiłym zaskoczeniem. Przyznaję też, że zniesienie opłaty za OCR cześciowo (tylko częściowo) zrekompensuje tą podwyżkę.
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 dni temu
Pani Lidio,
bardzo nam miło, że widzi Pani i docenia nasz wkład w rozwój systemu. To dla nas bardzo ważne.

Od 1 stycznia nie ma w naszym systemie rozróżnienie na różne funkcje dla biur rachunkowych. Jest jeden Pakiet dla biura rachunkowego, obejmuje on:
- funkcje księgowe
- funkcje kadrowo płacowe
- funkcje rozliczania z ZUS
- OCR ze schematami księgowymi bez limitu
- reklamę biura rachunkowego
Do tej pory właściciele biur rachunkowych mieli po prostu rabat do funkcji kupowanych przez klientów indywidualnych. System już dojrzał do tego by zaproponować biurom jeden prosty system rozliczania. Całość w jednej cenie, tak jak jest od 2009 roku z księgowością online dla klientów indywidualnych. Cena podstawowa 45 pln netto nie zmieniła się. Powstała za to cała gama dodatkowych funkcji które przez długi czas klienci otrzymywali w wersji rozwojowej BETA zgłaszając nam swoje pomysły i uwagi do ich rozwoju.

Tak też będzie i w tym przypadku gdzie nie przewidujemy zmian ze względu na dodawanie do pakietu nowych funkcji (system FK).

Na cenę jak zawsze może mieć wpływ coraz większa inflacja, gdzie co jakiś czas wszyscy dostawcy przeliczą ceny usług lub towarów.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry
Panie Andrzeju - jak najbardziej rozumiem Państwa politykę cenową, ale muszę zwrócić uwagę na jedną rzecz - przy większej ilości klientów miesięczna cena zbliża się, czy nawet przewyższa (jak w moim przypadku) cenę innych oprogramowań dla biur rachunkowych (.....................) - czyli cenowo umieszczacie się wśród dużych pakietów znanych firm. Pracuję na Waszym systemie, gdyż uważam że jest dobry, funkcjonalny i zapewnia świetną współpracę z klientem. Tym niemniej jak cierń w bucie uwiera mi brak potrzebnych rozwiązań, które sygnalizowałem nieraz, a zostały odrzucone przez Państwa, bo są nieopłacalne z powodu małego zainteresowania - a nie są to wydumane problemy. Rozumiem, że na niektóre rozwiązania są potrzebne nakłady pieniężne, ale coś za coś. Na dziś dzień dla mnie system jest niekompletny, a zmuszenie biura do wykupienia pakietu kadry dla klienta, który tego nie potrzebuje, to po prostu zwiększenie ceny pakietu, na co mogę się zgodzić pod warunkiem utrzymania jakości i uzupełnienia braków.
2 komentarze 2
  • Dodano: 5 dni temu
Tutaj również się podepnę - zgadzam się z tym, że pakiet kadrowy winien być osobnym pakietem - również z niego korzystam - jako uzupełnienie do pakietów pełnej księgowości w innych podobnych systemach. Może czas na pakiet pełnej księgowości? Tam zazwyczaj jest uzasadnione powiązanie kadr (płac) z ewidencją, tym bardziej, że ten moduł jest naparwdę bardzo rozbudowany i przy KPiR zdecydowanie nie w pełni wykorzystany.
PRACOWNIK
  • Dodano: 5 dni temu
Pani Lidio,
planujemy wdrożenie takiego modułu w przyszłości. Przed nami szereg prac koncepcyjno-projektowych, programistycznych oraz testerskich. Gdy tylko będziemy na ich ukończeniu będziemy Państwa informować.
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Panie Wojciechu,
kalkulacja jest prosta. Proszę sobie prywatnie na arkuszu podliczyć ile kosztuje w przypadku wymienionych przez Pana systemów (usunąłem nazwy by nie było reklamy) stworzenie i w dalszej perspektywie utrzymanie 5 stanowisk pracy? 

Takie przykładowo małe biuro rachunkowe 120 firm 
- 90% klientów ma księgowość podatkową,
- połowa ma kadry i płace,
- wszyscy rozliczają ZUS przez Płatnika,
- 10% pełne księgi, 

Ile kosztuje oprogramowanie na start zawierające:
- Fakturowanie, CRM i Kasa Bank dla każdego klienta,
- Moduł do zarządzania biurem rachunkowym - akcje masowe,
- Księgowość podatkowa - kpir i ryczałt
- Kadry i Płace 
- Ubezpieczenia zastępujące w pełni Płatnik 

Ile kosztuje sam maintenance - czyli utrzymanie oprogramowania by było zawsze dostosowane do obowiązkowych przepisów.

Ile kosztuje asysta (te firmy pobierają opłatę za wdrożenie oprogramowania przez handlowców a potem asystę techniczną. 

Ile kosztuje miesięcznie OCR bez limitu dokumentów?

Ile wydaje biuro rachunkowe na reklamę i pozyskanie klientów z rynku?

Ile kosztuje obsługa informatyczna biura, przeprowadzanie archiwizacji danych, zabezpieczanie danych? 

Wreszcie czy tamte systemy są tak intuicyjne jak ten i czy ma Pan wpływ na to jakie funkcje podane przez Pana firmy będą wdrażały?

Przeprowadzaliśmy wyliczenia dla stworzenia i utrzymania 5 stanowisk pracy. Porównując 60 miesięczny okres ponoszenia kosztów wychodzi znaczna różnica na korzyść naszego systemu. 

Nie musi Pan mi wierzyć na słowo, po prostu proszę przeliczyć.

Ostatnie o co Pana proszę to proszę też wycenić wartość nielimitowanego wsparcia merytorycznego naszych wszystkich ekspertów (portale prowadzone przez nas - https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/ https://poradnikpracownika.pl/) z którymi można po prostu wymienić się myślami i sprawdzić czy dobrze myślimy.

Od lipca 1993 roku (Vatu jeszcze w Polsce nie było) zajmuję się księgowością, prowadziłem biuro. Przez te lata wsparłem swoją wiedzą wiele tysięcy przedsiębiorców. Wiem o czym mówię. Jeżeli ma Pan jakieś pytania służę pomocą jako ekspert funkcji https://pomoc.wfirma.pl/-funkcja-zapytaj-eksperta-w-serwisie-wfirma-pl Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Proszę napisać kanałem bezpośrednio do mnie o jakich funkcjach Pan pisał, pieniądze mamy, programistów mamy i chęci mamy.
Pomysł:
Platforma dla biur rachunkowych - mb24