Dzień dobry,
W przypadku gdy utracił Pan dostęp do kodów i chce Pan skorzystać z wyłączenia funkcji dwuetapowego logowania przez przedstawiciela wfirma.pl celem odzyskania dostępu do konta, należy postępować następująco:
1) należy wysłać jednorazowy, bezzwrotny przelew na kwotę 10 zł na rachunek 85 1090 2402 0000 0001 1332 2031 z tytułem przelewu: Wyłączenie dwuetapowej weryfikacji dla Użytkownika [adres e-mail] w firmie [pełna nazwa firmy+NIP] o numerze ID [...] w wfirma.pl.
Uwaga: przelew musi być wykonywany z konta przedsiębiorcy.
2) należy przesłać oświadczenie w formie pisemnej. "Pismo z dnia ……. Miejscowość, Oświadczam, że niniejszym pismem wyłączam dwuetapową weryfikację dla Użytkownika [adres e-mail] na koncie firmy [pełna nazwa firmy + NIP] w serwisie wfirma.pl o numerze ID [...], wysyłając ponadto przelew autoryzujący o wartości 10 zł." Pod którym podpisuje się sam przedsiębiorca, a w przypadku spółek wszyscy właściciele spółki i przesyła w odpowiedzi skan, a oryginał na adres: Web INnovative Software Sp. z o.o ul. B. Krzywoustego 105/21, 51-166 Wrocław.
Opłata 10 zł pobierana jest za usługę weryfikacji, która polega na sprawdzeniu danych z przelewu gdzie gwarantem danych jest bank z danymi w systemie i w ceidg-1 oraz GUS a następnie wykonania czynności przez administratora serwisu wfirma.pl - odnotowania w bazie poprawnej weryfikacji. Opłata ta jest wymieniona w regulaminie.
Polecam artykuł:
https://pomoc.wfirma.pl/-bezpieczne-logowanie
Pozdrawiam
Mega dziwny proces, w którym muszę wysyłać jakieś listy (oświedczenia w formie pisemnej) - 2fa musiałem wyłączyć w łącznie 18 firmach i tylko tutaj ten proces jest skomplikowany, dodatkowo wymagający zapłacenia za coś, co może robić automat.
numer ID będzie widoczny na fakturze za zakup usług wFirma.pl. Wspomniany proces jest wymagany, w celu weryfikacji danego zgłoszenia. Dane naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego powstał wspomniany szereg czynności, aby wyłączenie weryfikacji dwuetapowej nie należało do najprostszych oraz nie było zależne od automatu.
Pozdrawiam
Niestety nie posiadam żadnej faktury za zakup usług wFirma, ponieważ korzystam z konta udostępnionego przez biuro rachunkowe (o czym wspominałem).
skan wypełnionego oświadczenia, które wyśle Pan również pocztą tradycyjną proszę wysłać na adres e-mail pomoc@wfirma.pl. Przyśpieszy to proces weryfikacji i pozwoli szybciej odblokować Pana konto w systemie.
Pozdrawiam