forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Przestała działać subskrypcja Kalendarza

  • Dodano: 3 tygodnie temu
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 1 odpowiedź 1
Autor: Jacek S.
Po aktualizacji wFirma przestała działać subskrypcja kalendarza.

Np. w MS Outlook w którym subskrybowałem do tej pory pojawia się teraz błąd:

Zadanie „Subskrypcje kalendarzy internetowych” zgłosiło błąd (0x81904005): „Nie można zweryfikować kalendarza lub dodać go do programu Outlook. Upewnij się, że następujące łącze jest prawidłowym łączem kalendarza:
https://wfirma.pl/terms/export/ics/Term.new,Term.finished,Term.cycle,Expense,DeclarationHeader/all/0/0/0,0?calendarUserId=19…………………
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Witam,
Rozumiem, że wskazana przez Pana subskrypcja wykorzystuje link do naszego kalendarza w celu synchronizacji. Problem z działaniem linku do kalendarza jest nam znany i pracujemy już nad jego rozwiązaniem, dziękujemy za zgłoszenie.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pytanie:
Przestała działać subskrypcja Kalendarza