forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Aktualizacja wfirma.pl i mb24.pl 20.4

PRACOWNIK
  • Dodano: 23 wrz, 08:12
  • 10 odpowiedzi 10
informujemy, że w nocy 27 września 2020 roku od godz. 2:00 do godz. 10:00 nastąpi aktualizacja systemów:
  • wFirma.pl - systemu dla przedsiębiorców online
  • mb24.pl - systemu dla biur rachunkowych online.
Aktualizacja związana jest z wdrożeniem nowych funkcji systemowych:

KSIĘGOWOŚĆ:

MENEDŻER SPRZEDAŻY:

KADRY I PŁACE:

MENEDŻER ECOMMERCE:
  • Integracja z platformą sklepów IdoSell
    • Zarządzanie produktami:
      • w sklepie z poziomu wFirma (dodawanie, edycja, grupowanie itp.)
      • eksport produktów z magazynu do sklepu IdoSell
    • Importy i autosynchronizacja:
      • import produktów z IdoSell i powiązanie ich z towarami w magazynie
      • automatyczna synchronizacja stanów magazynowych wFirma <-> IdoSell
      • automatyczna synchronizacja cen produktów wFirma <-> IdoSell
    • Dokumentowanie sprzedaży:
      • import zamówień ze sklepu
      • możliwość automatycznego i manualnego wystawiania dokumentów sprzedaży do zamówień
      • automatyczny eksport faktur do panelu sklepu
      • automatyczna wysyłka dokumentów sprzedaży do klientów
      • zarządzanie zamówieniami IdoSell z poziomu wFirma (zmiana statusów, dodawanie i przyjmowanie wpłat)
  • Integracja ALLEGRO +
    • Dodawanie zdjęć do produktów / ofert bezpośrednio z dysku komputera
    • Obsługa parametrów zależnych i niejednoznacznych
    • Sugerowanie produktu Allegro (produktyzacja) podczas wystawiania oferty
  • Dodano: 24 wrz, 10:39
witam serdecznie
0 komentarzy 0
  • Dodano: 24 wrz, 10:39
jest parę rzeczy może nie do poprawy ale w celu ulepszenia
0 komentarzy 0
  • Dodano: 24 wrz, 11:40
1.Magazyn - podczas szukania art. i wpisania go w pole
,, szukaj " po wyjściu z magazynu nie kasuje się automatycznie wpis tylko zostaje do ręcznego skasowania.Jest to bardzo uciążliwe.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 24 wrz, 11:40
Dzień dobry,
dziękujemy za sugestię, dostanie ona przekazana do działu zajmującego się rozwojem modułu magazynowego.
Pozdrawiam
  • Dodano: 24 wrz, 11:40
2.Możliwość otwarcia kilku pól np:( sprzedaż,magazyn,sprzedaż)tak aby była możliwość sprzedaży jednemu klientowi a drugiemu sprawdzenie szybko ceny art.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 24 wrz, 11:40
Dzień dobry,
dziękuję za opinię w tej kwestii. Obecnie nie planujemy zmian w obrębie tych funkcji, przekażę jednak sugestię do działu zajmującego dostosowywaniem interfejsu systemu.
Pragnę również wspomnieć, iż obie zakładki można otworzyć w osobnych kartach przeglądarki, co umożliwi łatwe przejście między zakładkami i ich porównanie.
Pozdrawiam
  • Dodano: 24 wrz, 11:41
Ludzie wprowadźcie w końcu przypisywanie ostatniej ceny dla kontrahenta ! Jeżeli ktoś pracował na WF MAG a teraz u Was to naprawde ciezko jest sie przyzwyczaić do wprowadzania za każdym razem indywidualnych cen dla klienta. Ogólnie Wasz program jest bardzo dobry ale ta funkcja to podstawa !!!!
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 24 wrz, 11:41
Dzień dobry,
dziękuję za opinię dotyczącą działania systemu oraz modułu Magazyn. W tej aktualizacji funkcjonalność ta nie zostanie wprowadzona, została ona jednak przekazana do odpowiedniego działu jako pomysł dotyczący rozwoju wFirma.
Pozdrawiam
  • Dodano: 24 wrz, 12:40
Proszę pamiętać o aktualizacjach programu CRM i moich poprawkach i uzupełnieniach , które systematycznie pisałem w @.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 24 wrz, 12:40
Dzień dobry,
w najbliższej aktualizacji zostaną wprowadzone zmiany wspomniane w głównej wiadomości wątku. W przypadku modułu CRM będzie on również rozwijany zgodnie z określonym harmonogramem i zaakceptowanymi projektami. Nie mogę jednak podać dokładniejszych informacji w tej kwestii.
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Witam
Czy faktycznie nikt nie kupuje samochodu elektrycznego na firmę? Liczyłem że będzie dorzucony limit zakupu samochodu 225 tyś. Zmian w systemie środków trwałych też się nie mogę doprosić (bo moje problemy z programem są jednostkowe) - czy jeżeli ktoś rzadko wykorzystuje 17% stawkę ryczałtu, to taką możliwość wycofacie? Do kitu te tłumaczenia o jednostkowych problemach - przepisy są jakie są i na nie trzeba reagować, a program księgowy uniemożliwiający niektóre procesy księgowania staje się niekompletny.
Uzależnienie przypisywania kodu GTU do produktu od wykupu magazynu też jest trochę naciągane.... a co, jeżeli prowadzę same usługi i magazyn jest niepotrzebny? Wprowadzenie możliwości wpisywania kodów GTU do danego produktu (usługi) ograniczyłoby błędy przy wystawianiu faktur.
4 komentarze 4
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry Panie Wojciechu,
obecne globalne zmiany w zakresie VAT (nowy JPK_V7, kody GTU, kody dokumentów, kody transakcji) były dla nas priorytetem ze względu na skalę i fakt iż dotykają one prawie wszystkich naszych użytkowników. Temat kontrolowania limitu dla samochodów elektrycznych czy księgowania ulepszeń środków trwałych sfinansowanych dotacją w tym aspekcie (małe zainteresowanie naszych klientów) zeszły na zdecydowanie dalszy plan. W najbliższych aktualizacjach nie planujemy wdrożeń w tym zakresie.
Co do stawek ryczałtu - nie będą one przez nas wycofywane - jest to mechanizm, który działa w systemie i będzie w dalszym ciągu funkcjonował. Natomiast rozwiązania o których Pan wspomina wyżej są zupełnie nowymi i to różni je od siebie. Ich wdrożenie wymaga ogromnego nakładu pracy. Natomiast w zakresie GTU Pan jako biuro rachunkowe może udostępnić konta klientom tak by równolegle dokumentowali sprzedaż i przypisywali samodzielnie odpowiednie kody GTU, co zdecydowanie powinno usprawnić ten proces.
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dygresja o stawce 17% była tylko po to, żeby wskazać błąd w tłumaczeniu o jednostkowych problemach.
Wszyscy moi klienci mają udostępnione konto w celu dokumentowania sprzedaży - część z nich korzysta z opcji wpisania gotowego produktu (usługi) żeby nie przepisywać na fakturze co chwila tego samego - do takich właśnie operacji przydałoby się pozwolić przypisać kod GTU do usługi bez wykupywania magazynu. Wtedy klient nie musi pamiętać o kodzie, który tak na prawdę nie jest nigdzie widoczny i łatwo go przeoczyć. Zastanawia mnie po prostu dlaczego tylko wykupując magazyn mogę sobie taki kod połączyć z daną usługą...
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Panie Wojciechu,
Jak już w wielu miejscach było wspominane, ustawodawca przeniósł i w dalszym ciagu będzie przenosił wiele obowiązków z samej księgowości na proces obrotu gospodarczego. Wykazywanie kodami rodzaju transakcji lub powiązań z kontrahentem to dopiero wstęp. W dalszej perspektywie same faktury lub paragony z wieloma oznaczeniami mają być online raportowane do MF. Zmienia to postać rzeczy i komplikację wewnętrzną samych funkcji. Przenosi ciężar z księgowości na fakturowanie i związane z nim raportowanie. Wymaga to innego podejścia, połączenia w jednym produktów, usług, CRM i fakturowania. To znacznie podnosi koszt obsługi po naszej stronie. Dlatego przyjęliśmy taką politykę wdrażania zmian. Na wszystko należy spojrzeć jak na proces. On trwa i przypuszczam jeszcze z parę lat będą wprowadzane zmiany. To co u nas jest nowością (krajowy rejestr faktur) we Włoszech funkcjonuje od 15 lat. Z pewnością każdy z przedsiębiorców chce dysponować dojrzałym i bezpiecznym prawnie rozwiązaniem. To musi kosztować. Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dziękuję Pani Angeliko
Przekonała mnie Pani - zasadnym wobec powyższego wydaje się podniesienie opłat za użytkowanie systemu - jestem w stanie więcej zapłacić za sprawny system księgowy.
Dziękuję za odpowiedź
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Drodzy państwo od kilku lat używam waszej platformy i co kilka miesięcy zwracam się z uprzejmą prośbą o wprowadzenie pola zysk w API.
Chodzi o to aby można było było wyeksportowac przychodu z kwotą zysk z platformy. Ale widzę że się nie doczekam...
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
obecnie API wFirma nie posiada pola przekazującego informacje o zysku. Dziękuję jednak za uwagę dotyczącą systemu.
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
druga dość istotna sprawa jest taka, że kilkanaście razy dziennie dodaje nowego kontrahenta na podstawie numeru NIP i pobieram go z GUS .
PO uzupełnieniu wszystkich pól związanych z kontrahentem takich jak telefon, dane kontaktowe, e-mail wciskam przycisk zapisz i dopiero wtedy dowiaduje się, że taki kontrahent już jest w katalogu kontrahentów. Czy nie można od razu podać takiej informacji?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
sprawdzenie czy dany kontrahent został wprowadzony do systemu, jak też inne dane (na przykład stan magazynowy produktu) odbywa się w momencie zapisywania formularza. Na ten moment mechanizm ten nie będzie zmieniany.
Dziękuję jednak za uwagę.
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
W jaki sposób można zautomatyzować składanie zamowień na towar przez kontrahentów?
Chciałbym wydac hasła dostępu i dać uprawnienie jedynie do generowania dokumentu R ( rezerwacja) ze wskazanego magazynu. Czy jest to możliwe?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
odpowiedź na Pana pytanie udzielona została w innym wątku stworzonym przez Pana na naszym forum: https://forum.wfirma.pl/temat/7645-zamowienia
Reasumując, automatyczne zamówienie może Pan wygenerować przy użyciu opcji WYGENERUJ AUTOMATYCZNIE ZAMÓWIENIA dostępnej w zakładce MAGAZYN » ZAMÓWIENIA pod akcją DODAJ.
Dzięki tej opcji użytkownik nie musi generować zamówień osobno dla każdego z nich. Przy dodawaniu automatycznie zamówienia system sam uwzględni produkty wymagające uzupełnienia. Jeśli zaś chodzi o uprawnienia względem wystawiania rezerwacji to aktualnie nie ma w systemie możliwości nadania uprawnień w taki sposób, aby istniała możliwość wystawiania jedynie Rezerwacji, bez dostępu do pozostałych części magazynu.
Pozdrawiam
Aktualizacja:
Aktualizacja wfirma.pl i mb24.pl 20.4