forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Nie działa autowybór do typów transakcji

  • Dodano: 19 wrz, 15:51
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 2 odpowiedzi 2
Witam,

W Państwa poradniku o nowym JPK jest taka wskazówka: "Jeśli firma zajmuje się wyłącznie sprzedażą wysyłkową, wówczas – aby nie musieć dla każdej faktury dodawać oznaczenia – można zdefiniować, by podpowiadało się automatycznie za pomocą opcji USTAWIENIA OKNA.
Szczegóły w artykule pomocy (https://pomoc.wFirma.pl/) pt.: Tryb edycjiokna dla wystawianych dokumentów."

Próbowałem i nie da się - załączam zrzut ekranu.
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 21 wrz, 15:06
Dzień dobry,
dziękujemy za zwrócenie uwagi dotyczącej działania funkcji ustawień okna, obecnie nie jest możliwe ustawienie domyślnego oznaczenia JPK V7, będzie to jednak udostępnione w jednej z najbliższych aktualizacji systemu.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 22 wrz, 07:16
O świetnie, proszę jeszcze to usprawnić dla innych pól np. NIP przy dodawania kontrahenta - ja mam gro klientów z wpisem "brak" (konsumenci z EU i USA) i muszę zawsze klikać w to pole ilekroć wystawiam fakturę.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 22 wrz, 07:16
Dzień dobry,
dziękujemy za sugestie. Przekażę je do działu zajmującego się rozwojem systemu.
Pozdrawiam
Problem:
Nie działa autowybór do typów transakcji