forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Problem połączenia

  • Dodano: 20 lip, 14:48
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 2 odpowiedzi 2
Witam,
Drukarka Deon Online ma identyfikację jako Drukarka DEON E (jest kompatybilna wstecz), dzięki temu jest połączona z programem IAI Printer. Działała prawie bez problemów od października 2019 do dziś. Obecnie problem wydaje się być pomiędzy połączeniem wFirmy z IAI Printerem, ponieważ testy jak i wydruki przechodzą bezproblemowo z serwera wydruku w IAI Printer, a wybranie polecenia wydruku paragonu fiskalnego kończy się komunikatem "Żądanie druku zostało wysłane do drukarki. Proszę czekać…" nie informując o braku połączenia z drukarką. Sama aplikacja nie ma w logach błędów czy ostrzeżeń z dnia dzisiejszego. Testowo została odłączona by sprawdzić poprawność logowania komunikatów - aplikacja loguje błąd o braku komunikacji na danych parametrach.
Porty sprawdzone na komputerze oraz routerze i są odblokowane. Aktualizacje systemu są wyłączone. IAI Printer w najnowszej wersji 4.1.1.0.
PRACOWNIK
  • Dodano: 21 lip, 14:52
Dzień dobry,
System wFirma nie jest kompatybilny z drukarką Deon Online, dlatego też mogą występować problemy z działaniem urządzenia z systemem wFirma. Obecnie system wspiera dwa modele drukarek Online: Elzab Mera ONLINE oraz Elzab Cube ONLINE.
Lista kompatybilnych drukarek Online będzie systematycznie rozszerzana.
Załączam również pomocny artykuł: https://pomoc.wfirma.pl/-drukarki-fiskalne-online-integracja-z-systemem
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 31 lip, 12:40
Dzień dobry,

Czy udało się Państwu jakoś rozwiązać swój problem? Mamy identyczne objawy i drukarka mimo, że działała, przestała.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 31 lip, 12:42
Dzień dobry,
proszę o wiadomość za pomocą funkcji "Zapytaj Eksperta" przedstawiając problem jaki występuje z drukarką oraz używany model drukarki. Postaramy się pomóc.
Pozdrawiam
Problem:
Problem połączenia