forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Prośba

Jestem smutny
  • Dodano: 10 lip, 12:14
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 3 odpowiedzi 3
Autor: Kamil90
W zakładce kontakt podajcie numer telefonu ponieważ to nie jest normalne że jest tylko mail i czeka się na odpowiedz kilka godzin czy dni jesli trzeba coś zrobić na już!
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 10 lip, 14:25
Dzień dobry,
nie świadczymy usług w zakresie pomocy w obsłudze systemu drogą telefoniczną. Jedyną dostępną formą kontaktu jest kontakt za pomocą funkcji "Zapytaj Eksperta" zaraz po zalogowaniu się do systemu oraz ogólnodostępne forum. Udostępniamy również szczegółowo opisaną pomoc w postaci artykułów: https://pomoc.wfirma.pl/
Proszę o kontakt za pomocą wyżej przedstawionych możliwości.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 10 lip, 15:05
Tylko szkoda że na szczegółowo opisana pomoc trzeba czekać tak długo, bo jeżeli mam problem to chcę go rozwiązać od razu a nie czekać na odpowiedz, na to nie ma czasu. Jesteśmy przedsiębiorcami przypominam i dla nas najbardziej się liczy czas więc proszę też to docenić ...
2 komentarze 2
PRACOWNIK
  • Dodano: 10 lip, 15:05
Dzień dobry,
jak zostało wspomniane, nie prowadzimy wsparcia kanałem telefonicznym. Oferujemy pomoc w formie pisemnych wiadomości, dzięki temu osoba odpowiadająca ma czas na rzetelne przygotowanie odpowiedzi, przesłanie linków i materiałów pomocniczych, a użytkownik systemu ma możliwość przeczytania odpowiedzi parokrotnie. Dodatkowo użytkownik zawsze może wrócić do otrzymanych odpowiedzi w razie wystąpienia podobnego problemu.
Wspomnę również, że każda wiadomość od klienta jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Oczywiście, staramy się udzielić odpowiedzi najszybciej jak to jest możliwe, jednak w niektórych przypadkach zgłoszenia wymagają dłuższej analizy przypadku/problemu.
Pozdrawiam
PRACOWNIK
  • Dodano: 11 lip, 07:24
Dzień dobry Panie Kamilu,
oferujemy wsparcie naszym klientom w formie pisemnych wiadomości ze względu na to, że chcemy aby udzielona pomoc była kompleksowa i poparta dodatkowymi artykułami dokładniej opisującymi rozwiązanie problemu. Dokładny opis Pana problemu lub wątpliwości pozwoli na sprawniejszą pomoc udzielaną przez naszych ekspertów ponieważ do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Brak możliwości kontaktu telefonicznego spowodowany jest tym, że problemy natury podatkowo-księgowej mają charakter złożony i wymagają często głębszej analizy ponieważ często dochodzi do nieporozumień w przypadku rożnego rozumienia niektórych pojęć. Stąd mając na względzie dobro i bezpieczeństwo rozliczeń naszych klientów prowadzimy konwersację w formie pisanych wiadomości, które może Pan przeanalizować i przeczytać na spokojnie a w razie wystąpienia podobnych niejasności w przyszłości może Pan wrócić do wcześniejszej korespondencji.
Pozdrawiam
  • Dodano: 11 lip, 07:29
Dodam że obsługa tego programu jest trochę śmieszna dla przykładu "Przychody" "Wydatki" - beznadziejne opisy, co to ma w ogóle być ? i wprowadzanie FV - słabe strasznie chyba że czegoś nie wiem ale skoro nie ma tel to tak to wygląda. Prościej byłoby napisać "Faktura krajowa Zakup" i "Faktura Krajowa sprzedaż"
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 11 lip, 07:29
Dzień dobry,
jeśli jakieś kwestie związane z obsługą systemu nie są dla Pana klarowne to właśnie po to ma Pan do dyspozycji pomoc naszych ekspertów. Wskażą Panu ścieżkę działania w konkretnym przypadku.
https://pomoc.wfirma.pl/-wsparcie-techniczne
Pozdrawiam
Pomysł:
Prośba