forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Przesyłanie skanów do biura rachunkowego poprzez panel Klienta

  • Dodano: 23 maj, 15:50
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 3 odpowiedzi 3
MojeBiuro24. Chyba nie ma takiej funkcji , bo chyba bym zauważyła : chodzi o możliwość dodawania skanów faktur , ewentualnie innych dokumentów przez klienta biura , w panelu swojego konta . W pracy zdalnej taka funkcja wydaje się bezcenna . Obecnie klient przesyła swoje dokumenty na maila ... no i raczej nie jest to dobry sposób . A spotykam się już z propozycją zewnętrznego oprogramowania , który by ten problem rozwiązał, ale nie bardzo mi to pasuję , lepiej żeby to było w jednym miejscu a klient nie musiał się logować na różne konta .
Pozdrawiam całą ekipę !
PRACOWNIK
  • Dodano: 23 maj, 18:01
Dzień dobry,
jak najbardziej jest taka opcja, a nawet dwie:
1. w zakładce CRM- Dokumenty może Pani stworzyć folder dla klienta o nazwie np Nowe dokumenty i tam klient będzie dodawać skany czy faktury w PDF zamiast przesyłać je mailem
2. klient może zintegrować z systemem swój dysk Google Drive lub Dropbox - wtedy w zakładce CRM- Dokumenty będzie Pani widzieć podpięty przez klienta dysk. Dla klienta może to być wygodniejsza opcja gdyż może on robić zdjęcia komórką i bezpośrednio z telefonu załączać do tego katalogu.
Instrukcję dla klienta znajdzie Pani poniżej:
https://pomoc.mb24.pl/-integracja-z-dyskami-google-drive-i-dropbox-dyski-w-chmurze
Jeśli będzie Pani mieć już skany w CRM- Dokumenty (obojętnie w której wersji 1 lub 2) to można dokonać ch szybkiego księgowania z dodatkiem OCR (automatyczne odczytywanie danych z faktur). W celu ich zaksięgowania wystarczy je wszystkie zaznaczyć i wybrać z menu Dodaj- Dodaj wydatek (faktura VAT).
Więcej na ten temat:
https://pomoc.mb24.pl/-program-do-odczytywania-faktur-w-chmurze-ocr-dla-biur-rachunkowych
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiam
2 komentarze 2
  • Dodano: tydzień temu
Ad. 1 - proszę mnie poprawić - tak utworzony katalog będzie widoczny dla wszystkich klientów biura (zadawałam pytanie i tak zostałam poinformowana).
Ad.2 - czy jeżeli jeden z klientów podepnie taki dysk - to pozostali klienci go nie zobaczą?
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
ad1) jeśli utworzy Pani taki katalog na koncie klienta w zakładce CRM-Dokumenty to będzie on widoczny tylko dla klienta oraz dla Pani i użytkowników biura rachunkowego.
ad2) Jeśli jeden z klientów zintegruje swoje konto z dyskiem Google Drive lub Dropbox to tylko on będzie miał do niego dostęp, Pani natomiast jako szef biura będzie widziała załączone na dyskach dokumenty.
Pozdrawiam
  • Dodano: 24 maj, 19:12
dziękuję bardzo za przydatne informacje, tym bardziej że od dawna korzystam z OCR i z Dopboxa , ale nie skojarzyłam takiej możliwości , biorę się zatem za wdrażanie ! Wielkie dzięki.
P.S. Ciekawe ile razy wFirma jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy ? i o ilu rozwiązaniach jeszcze nie wiem ?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 24 maj, 19:12
Pani Jolanto,
dlatego zawsze warto pytać o usprawnienia tego co przysparza Pani dużo pracy.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pomysł:
Przesyłanie skanów do biura rachunkowego poprzez panel Klienta