Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Błędne wartości w magazynie

Jestem zażenowany
  • Dodano: 5 maj 2020, 19:26
  • 1 osoba ma ten sam problem 1
  • 4 odpowiedzi 4
Dzień dobry, wygląda na to, że korzystanie z magazynu wfirma wiążę się z byciem niejako królikiem doświadczalnym dla jego ekspertów i działu technicznego. Od ponad roku korzystam z tej opcji, w międzyczasie zauważyłem różnicę pomiędzy wyeksportowanymi danymi do excela (podsumowaniem stanu magazynu na dzień..), a wartościami w tabeli dostępnej z poziomu interfejsu użytkownika. Po przekazaniu sprawy do wfirma zostałem poinformowany iż geneza problemu została wyeliminowana, a ja powinienem za pomocą dokumentów PW i RW dokonać przepływów magazynowych, tak by system wskazywał prawidłowe wartości po eksporcie danych. Dla pewności, poprosiłem o informację czy mogę mieć pewność, że magazyn wskazuje wartości prawidłowe na poziomie interfejsu użytkownika, otrzymałem odpowiedź iż we wszystkich dotychczasowych analizach problem dotyczył jedynie eksportu danych, a wartości w interfejsie są prawidłowe. Właśnie ukończyłem wewnętrzny rok rozrachunkowy (ze względu na specyfikę branży), postanowiłem poświęcić chwilę i przenieść wartości ręcznie do excela, różnica na poziomie jednego magazyny w wartości 10 k. Rozumiem, że muszą się Państwo nauczyć na błędach, ale może chociaż proszę umieścić informację " użytkownik przyjmuje do wiadomości, że powstałe błędy w trakcie użytkowania magazynu wynikają z ciągłego doskonalenia systemu, a administrator nie jest w stanie przewidzieć kiedy wartości będą zgodne i czy nie wynikną dodatkowe błędy". Katastrofa.
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 maj 2020, 19:09
Dzień dobry,
z uwagi że wiadomość jest identyczna z treścią zamieszczoną w innym wątku załączam odnośnik do udzielonej odpowiedzi: https://forum.wfirma.pl/temat/6289-zestawienie-stanow-magazynowych-inne-wyniku-po-aktualizacji#comment-3633
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 7 wrz 2020, 11:06
Witam
Po aktualizacji z maja stany magazynowe się rozjechały z rzeczywistością,
Podczas wystawiania faktur na koniec miesiąca dokumenty wz prawie wszystkie się spięły w faktury jak zwykle, natomiast te prawie tj wz wystawione od aktualizacji do końca maja. Problem polegał na tym że na wydruku faktury było ok natomiast w systemie takich wz nie było- zginęły, a towar pomimo że został wyfakturowany wrócił na stan. po interwencji u pracowników wfirma uzyskałem info że no cóż zdarzyło się coś nie wiemy co i trzeba sobie poradzić za pomocą rw i pw. i ok. zrobiliśmy wg instrukcji i ...... po 2 miesiącach towary zaczęły wracać i znikać do stanu z przed aktualizacji, ale zrobiliśmy przecież rw i pw więc stan znowu sie nie zgadza. Aby ustabilizować całość próbujemy usuwać towary z pw i rw ale w przypadku jeśli już je sprzedaliśmy pojawia cudowny komunikat żę partie produktu są sprzedane czy coś takiego. I dalej jesteśmy w ciemnej du...
Ogólnie moja opinia na temat programu jest :
zamysł wspaniały, możliwości ogromne, intuicyjność na 5, ale po ostatniej aktualizacji mam wrażenie że do czegoś pięknego dorwał się ktoś bez większego pojęcia i mamy co mamy, a remanent się zbliża i w razie kontroli z US co mam powiedzieć - że program sam magazynem się zabawia. Ten drobiazg spowodował że zaufanie mocno spadło a magazyn to fikcja, współpraca dalsza to ???????????????
pozdrawiam czytelników
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 7 wrz 2020, 11:07
Dzień dobry,
dokładamy wszelkich starań, aby pomóc naszym klientom w rozwiązaniu problemów dotyczących stanów magazynowych. Przepraszamy za zaistniałe problemy, które napotkali Państwo korzystając z funkcji magazynowych. Zdajemy sobie sprawę z niedoskonałości niektórych funkcjonalności, i na bieżąco staramy się eliminować błędy.
Zatem jeśli nadal napotykają Państwo trudności proszę o kontakt z nami za pomocą funkcji ZAPYTAJ EKSPERTA.
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Nie rozumiem szablonowych odpowiedzi żeby ZAPYTAĆ EKSPERTA. Po co pracownik wypowiada się na forum skoro nie potrafi pomóc. Wszyscy wiemy, że się staracie i nie musicie o tym pisać - liczy się rozwiązanie problemu.
Po co ARGO ma pisać do eksperta skoro i tak nie ma rozwiązania???
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
celem odpowiedzi pracowników na forum jest udzielenie pomocy danej osobie. W przypadku, w którym pracownik nie ma możliwości udzielenia takowej osobie przy dostępnych informacji na forum, to przekierowujemy dalszą rozmowę do naszego systemu, gdzie posiadamy większa ilość narzędzi do udzielenia wsparcia. W większości przypadku udaje się nam odnaleźć rozwiązanie problemu naszych użytkowników, po dostaniu dokładniejszych informacji odnośnie problemu.
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Mam ten sam problem, stan magazynowy dodatni, kolumna "DOSTĘPNE" wskazuje na zerowy stan.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
prawdopodobnie dane różnice mogą wynikać z różnic danych partii. W celu analizy danego przypadku proszę o kontakt za pośrednictwem funkcji "Zapytaj Eksperta". Pozwoli nam to lepiej pomóc w danym przypadku.
Pozdrawiam
Problem:
Błędne wartości w magazynie