forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Aktualizacja wfirma.pl i mb24.pl 20.2

PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
  • 9 odpowiedzi 9
informujemy, że w nocy z 28 marca od godz. 22:00 na 29 marca 2020 roku do godz. 10:00 nastąpi aktualizacja systemów:
  • wFirma.pl - systemu dla przedsiębiorców online
  • mb24.pl - systemu dla biur rachunkowych online.
Aktualizacja związana jest z wdrożeniem nowych funkcji systemowych:

KSIĘGOWOŚĆ

FAKTUROWANIE:

KADRY:

BIURO RACHUNKOWE:

MENEDŻER SPRZEDAŻY ALLEGRO:


** Wdrożenie funkcji zostało wstrzymane ze względu na nieudostępnienie API przez MF. Gdy tylko MF udostępni API funkcja będzie dostępna w naszym systemie.
  • Dodano: tydzień temu
czy i kiedy będzie dostępny moduł wystawiania i rozliczania delegacji pracowników?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
funkcja wystawiania i rozliczania delegacji pracowników jest w fazie projektowania. Obecnie nie został jeszcze ustalony termin rozpoczęcia prac wdrożeniowych.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Proszę o umożliwienie wystawiania Zamówień Dostawy ZD w języku angielskim.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
dziękuję za sugestię. Pomysł zostanie przekazany do odpowiedniego działu w celu analizy.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Bardzo proszę o wdrożenie opcji do masowego drukowania paragonów na drukarce fisklanej, proszę o możliwość zaznaczenia większej ilości paragonów i opcji drukuj. Miewam po kilkaset paragonów dziennie które muszę drukować każde pojedynczo jest to uciązliwe i na dłuższą metę niemozliwe we współpracy
Dziękuję
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę kwestię. Planujemy wdrożyć funkcjonalność masowego wydruku paragonu w jednej z przyszłych aktualizacji systemu.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
bradzo proszę o dodanie w systemie wFirma możliwości tworzenia własnych szablonów wydruku do Zamówień Dostawy ZD. Taka możliwość jest w przypadku dokumentów:
- Faktura (bez VAT)
- Faktura VAT
- Oferta (bez VAT)
- Oferta
- Pro forma (bez VAT)
- Pro forma
Dodanie możliwości tworzenia własnych formularzy w przypadku dokumentu Zamówienie Dostawy jest niezbędne, ponieważ za każdym razem muszę edytować pewne dane w pliku pdf już po wydrukowaniu zamówienia z wFirma co jest zwyczajnie uciążliwe i zabiera niepotrzebnie czas, nie mówiąc już o możliwości popełnienia błędów przy wklepywaniu "z palca" danych, które mogłyby być na stałe zdefiniowane w szablonie wydruku dla dokumentu Zamówienie Dostawy ZD

Pozdrawiam
Piotr Piotrowicz
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
system posiada funkcję tworzenia lub modyfikowania wybranych dokumentów magazynowych.
Możliwe jest dodanie następujących dokumentów magazynowych: WZ, PZ, PW, RW, MM. Planujemy również wprowadzić możliwość tworzenia szablonów dla dokumentów zamówień oraz rezerwacji, możliwe że funkcja ta zostanie wprowadzona w kolejnej aktualizacji kwartalnej.
Funkcja znajduje się w zakładce Ustawienia-Inne-Wydruki-Szablony dokumentów-Dodaj-Dodaj szablon wydruku magazynowego.
Wspomnę, że jest ona dostępna tylko dla zweryfikowanych kont.
Załączam pomocny artykuł: https://pomoc.wfirma.pl/-szablony-dokumentow
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Witam. Są jakieś plany na zwiększenie ilości kompatybilnych drukarek fiskalnych? np. Posnet Online
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
pracujemy nad wdrożeniem integracji z innymi modelami drukarek fiskalnych online. Nie jesteśmy jednak w stanie określić dokładnej daty wdrożenia takiego rozwiązania - pragniemy zapewnić, iż poinformujemy naszych użytkownik o ewentualnym rozszerzeniu listy kompatybilnych urządzeń z systemem.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Witam. Czy jest szansa, że wraz ze zmianą wyglądu Ewidencji ŚT (zmiana kosmetyczna) doczekam się rozwiązania problemu ulepszenia środka trwałego przy wsparciu z zewnątrz (np z funduszy UE) (zmiana merytoryczna) - dotychczas to było niemożliwe?
3 komentarze 3
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam Panie Wojciechu,
nie, tak jak informujemy zmiany obejmują wygląd Ewidencji Środków Trwałych w tym wprowadzenie wyszukiwarki KŚT oraz przebudowę okna dodawania środka trwałego. W najbliższym czasie nie planujemy wdrożenia w zakresie ulepszenia środka trwałego sfinansowanego dotacją.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry
Ręce opadają - współpracujemy już 3 lata i od 3 lat wskazuję na ten sam problem. Zawsze odpowiadacie że priorytetem są bieżące zmiany prawne - ok, ale zmiana wyglądu? Rozumiem że jest to problem niewielu przedsiębiorców, ale są tacy którzy korzystają z funduszy europejskich. Dlaczego nikt nie widzi w tym problemu?
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Panie Wojciechu,
jak Pan wie funkcję rozliczania zakupu środków trwałych sfinansowanych dotacją posiadamy i działa ona pomyślnie od kilku lat: https://pomoc.wfirma.pl/-jak-zaksiegowac-srodek-trwaly-czesciowo-zakupiony-z-dotacji oraz https://pomoc.wfirma.pl/-jak-rozliczyc-dotacje-na-zakup-srodka-trwalego
Wdrażane w naszym systemie rozwiązania są globalne i mają na celu wspieranie prac wszystkich naszych użytkowników. Przebudowa związana ze zmianą wyglądu wpłynęła na responsywność systemu i jego wygodne użytkowanie na laptopach, tabletach i smartfonach, czego domagało się bardzo wielu użytkowników (co może Pan także prześledzić w licznych wpisach na naszym forum). Natomiast wdrożenie mechanizmu księgowania ulepszenia środka trwałego sfinansowanego dotacją jest zgłoszeniem jednostkowym - nie otrzymaliśmy dotychczas podobnych zgłoszeń. Stąd też ze względu na priorytety, którymi są przede wszystkim zmiany prawne, jak np. nowe struktury JPK z deklaracją, PPK czy ulga na złe długi w podatkach dochodowych, nie planujemy wdrożenia tej funkcjonalności. Zgodność systemu z przepisami prawnymi to dla nas kwestia najważniejsza.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
po aktualizacji brak połączenia z allegro, ceny netto zamiast brutto w magazynie, brak komunikacji z wfirma mam 4 nowe wiadomości ale ich nie mogę przeczytać
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt. Wskazane problemy są nam znane i pracujemy nad wdrożenia stosownej poprawki w celu ich wyeliminowania. Przepraszamy za wszelkie trudności i prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Pomysł z automatyczną publikacją fajny, ale nie przemyślany do końca. Zakładając, że "zamknięcie" miesiąca jest po wyliczeniu podatków, czyli około 20-go każdego miesiąca, na publikację wyliczeń ZUS jest już za późno.... Obecnie choć mogę jedną komendą wyliczyć wszystkim ZUS, posłać wszystkim informację mailem bądź sms-em, to publikacja danych wielu firmom jest czasochłonna.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
dziękujemy za wiadomość. Tego typu zgłoszenia dotyczące zapotrzebowania na zbiorcze akcje sa dla nas ważne, sprawdzimy możliwość wdrożenia takiej funkcji.
Pozdrawiam
  • Dodano: 6 dni temu
Dzień dobry, mam problem z exportem fv do excela. Po otwarciu raportu nr dokumentu wygląda tak: FV 1/3/20109.00 PLN, albo tak, że pomiędzy nr faktury i kwotą jest jeszcze nazwisko. Czy to jest związane z ostatnią akutalizacją? Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Dzień dobry,
problem z eksportem danych do arkusza Excel jest nam znany, obecnie jesteśmy w trakcie przygotowania zmiany poprawkowej, która go wyeliminuje. Poprawka zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych dni.
Proszę o cierpliwość.
Pozdrawiam
Aktualizacja:
Aktualizacja wfirma.pl i mb24.pl 20.2