forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Zwiększenie funkcjonalności listy zadań w CRM

  • Dodano: 17 lut, 16:09
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 1 odpowiedź 1
Zwiększenie funkcjonalności listy zadań w CRM:
Korzystałam przez jakiś czas z systemu BITRIX24 i tam jest bardzo fajny układ list gdzie każda lista to osobna kolumna z zadaniami pokazanymi w formie kafelków. Zmiana listy polega na zwyczajnym przeniesieniu metodą drop&dawn z listy na listę - świetne rozwiązanie, pozwalające na zamianę listy zadań na prawdziwe procesy w firmie i ich etapowanie
PRACOWNIK
  • Dodano: 18 lut, 11:35
Dzień dobry,
dziękuję za sugestię dotyczącą wyglądu i działania systemu i modułu CRM. Pomysł został przekazany do działu projektowego w celu omówienia.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pomysł:
Zwiększenie funkcjonalności listy zadań w CRM