forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

pomocy

  • Dodano: 14 lut, 09:05
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 3 odpowiedzi 3
Witam,
Mam problem, a mianowicie po wystawieniu faktury na podstawie kilku rezerwacji, jeden ze zrealizowanych dokumentów rezerwacji posiada status oczekujący co oznacza że towar został zdjęty ze stanu ale dalej wisi jako zarezerwowany. Nie mogę zmienić/modyfikować ani usuwać gdyż wyskakuje mi komunikat do dokumentu wystawiony jest dokument sprzedaży.
Co mam zrobić ?/
PRACOWNIK
  • Dodano: 15 lut, 13:04
Witam,
proszę o kontakt z nami za pomocą funkcji ZAPYTAJ EKSPERTA. Umożliwi to nam uzyskanie dokładniejszych informacji, które pomogą w lepszej analizie problemu. Dodatkowo za pośrednictwem zapytaj eksperta jest możliwość przesyłania zrzutów ekranu pomocnych w analizie danego przypadku.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 20 lut, 14:32
witam
jesteśmy obsługiwani prze biuro rachunkowe i mamy ograniczony dostęp do opcji Zapytaj eksperta, także proszę o pomoc na forum,
(problem polega na tym że po wystawieniu paragonu z rezerwacji , rezerwacja dalej wisi jako oczekująca, zmienić statusu nie mogę a rzeczy z paragonu wiszą jako zarezerwowane... )
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 20 lut, 14:32
Witam,
W takiej sytuacji proszę sprawdzić, czy podczas wystawiania paragonu została zaznaczona opcja WYWOŁAJ SKUTEK MAGAZYNOWY.
Natomiast w celu lepszej analizy zgłoszenia można przekazać pytanie do Biura rachunkowego, które następnie może się z nami skontaktować za pomocą opcji ZAPYTAJ EKSPERTA.
Pozdrawiam
  • Dodano: 21 lut, 20:27
Witam
Opcja była włączona i rzeczy zeszły ze stanu ale dalej są w rezerwacji. Do rezerwacji po wystawieniu paragonu utworzył się dokument WZ.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 21 lut, 20:27
Dzień dobry,
Proszę o próbę odznaczenia skutku magazynowego dla powiązanego dokumentu, następnie ponowne włączenie. Jeśli to rozwiązanie nie zadziała to bardzo proszę o kontakt z biurem rachunkowym, a następnie o wiadomość za pomocą "Zapytaj Eksperta". Do analizy przypadku niezbędne będzie podanie kroków wykonanych w systemie oraz zrzuty ekranu z następujących widoków:
-widok problematycznej faktury/paragonu (podgląd oraz modyfikacja - zakładka podstawowe informacje oraz zaawansowane)
-widok każdej rezerwacji powiązanej z dokumentem (lista rezerwacji, szczegóły rezerwacji).
Pozdrawiam
Pytanie:
pomocy