forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Pole Notatka

  • Dodano: 2 tygodnie temu
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 1 odpowiedź 1
Autor: KubaB (nowa)
Pole "notatka" przy wprowadzaniu wydatku.
Często używam notatek do opisania dokumentu w systemie, teraz aby to zrobić trzeba sporo się naklikać. Rozsądnym byłoby przy samym wprowadzaniu dokumentu kosztowego możliwość jego opisu.
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
Notatka nie jest elementem składowym dokumentu. Jest ona informacją dodaną do obiektu znajdującego w tabeli, stąd też nie została ona umieszczona w oknie dodawania dokumentu.
Natomiast dziękujemy za przesłanie Pana pomysłu o możliwości utworzenia notatki z poziomu dodawania dokumentu, zostaje on przekazany do działu planowania aktualizacji celem dokładnej analizy.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pomysł:
Pole Notatka