forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Link do wyłączenia 2FA nie działa

Jestem sfrustrowany
  • Dodano: 2 tygodnie temu
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 3 odpowiedzi 3
Ze względu na zmianę urządzenia mobilnego potrzebuję wyłączyć tymczasowo 2FA, niestety link "Wyłącz dwuetapowe logowanie" nie działa - wyświetla się dokładnie ta sama strona "Podaj PIN wygenerowany w Google Authenticator". Korzystam z Chrome 78.0.3904.70 (Oficjalna wersja) (64-bitowa) na Windows 10 Home 1903. Proszę o pilną pomoc!
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Bardzo proszę o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki oraz ciasteczek lub o próbę wyłączenia 2FA na innej przeglądarce.
Jeśli w dalszym ciągu będzie występował problem to proszę o wiadomość.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Próbowałem na dwóch różnych komputerach, przed i po czyszczeniu cache, na przeglądarkach Chrome, Firefox i Edge. Link nie działa. Proszę o pomoc, potrzebuję pilny dostęp do serwisu!
Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Proszę o zalogowanie się do systemu wFirma. W następnym kroku proszę o przejście do zakładki USTAWIENIA-BEZPIECZEŃSTWO-DWUETAPOWE LOGOWANIE. Proszę o wyłączenie funkcji dwuetapowego logowania z tego miejsca.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Pani Natalio,
Nie mam możliwości zalogowania się ze względu na aktywną 2FA...
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Przepraszamy za problemy. Na przypisany do konta adres mailowy została przesłana instrukcja wyłączania dwuetapowego logowania.
Pozdrawiam
Problem:
Link do wyłączenia 2FA nie działa