forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Aktualizacja wfirma.pl i mb24.pl 19.4

PRACOWNIK
  • Dodano: 17 wrz, 16:54
  • 13 odpowiedzi 13
informujemy, że 30 września 2019 roku od godz. 22:00 do godz. 04:00 nastąpi aktualizacja systemów:
  • wFirma.pl - systemu dla przedsiębiorców online
  • mb24.pl - systemu dla biur rachunkowych online.
Aktualizacja związana jest z wdrożeniem nowych funkcji systemowych:

Księgowość:
Kadry, Płace i Ubezpieczenia:
Dodatek - sprzedaż na Allegro Plus:

  • Dodano: 3 tygodnie temu
Bardzo ciekawa funkcjonalność ten panel. Czy w przyszłości jest planowane uruchomienie czegoś na kształt harmonogramu pracy, tzn. możliwości tworzenia i udostępniania pracownikom harmonogramu tygodniowego, czy miesięcznego w jakich godzinach w danym dniu pracują np. 8-16 w pn, 9-17 we wt. itd.
4 komentarze 4
  • Dodano: 3 tygodnie temu
O tak!!! Też potrzebujemy takiego harmonogramu! To by baaaardzo ułatwiło pracę, bo nie trzeba by tworzyć osobno grafików pracy. A - tylko żeby te harmonogramy uwzględniały jeszcze pracowników na niepełnych etatach, którzy pracują np. 3 dni w tygodniu po 8 godzin.
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
dziękujemy za sugestie, są dla nas bardzo ważne. Będziemy pracować nad ulepszaniem tej funkcji. Pomysł zostanie przekazany do działu planowania przyszłych aktualizacji i przeanalizowany pod kątem możliwości wdrożenia w systemie.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Pasowałoby jeszcze dodać możliwość dopisania dyżurów 50% i 100% do harmonogramu ( u mnie w firmie stosujemy rozliczanie kierowców z pełnionych dyżurów )
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry,
wszelkie zgłoszenia dotyczące ulepszenia Panelu Pracownika zostaną przeanalizowane pod kątem wdrożenia ich w systemie przez dział planowania przyszłych aktualizacji. Dziękujemy za sugestię.
Pozdrawiam
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
jest to pierwsza wersja Panelu Pracownika, będziemy pracować nad jego rozbudową. Dziękujemy za wszelkie zgłoszenia dotyczące tej funkcji i jej użyteczności.
Pozdrawiam
2 komentarze 2
  • Dodano: tydzień temu
jak zalogować się / stworzyć konto dla pracownika?
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
jeśli chce Pan udostępnić panel dla pracownika, który został już wprowadzony do systemu należy przejść do zakładki KADRY/PRACOWNICY/zaznaczyć danego pracownika/ MODYFIKUJ. W nowym oknie proszę zaznaczyć checkbox przy „Panel Pracownika” oraz w kolejne pole wpisać adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłany link aktywacyjny. Pracownik po otworzeniu wiadomości i kliknięciu na AKTYWUJ KONTO zostanie przeniesiony na stronę wFirma.pl, gdzie powinien ustawić hasło do logowania na swoje konto.

Jeżeli Panel ma zostać udostępniony dla nowo wprowadzanego pracownika, to w momencie dodawania go do systemu należy uzupełnić pole adres e-mail i zaznaczyć opcję Panel Pracownika. Dalszy proces przebiega w ten sam sposób jak wyżej opisany.
Więcej na temat możliwości dostępnych na panelu: https://pomoc.wfirma.pl/cykl/panel-pracownika
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Witam, Wasz program jest bardzo dobry, ale brakuje pełnej księgowości np dla spółek komandytowych, na rynku trzeba szukać programu, który jest kompatybilny z Wami, kiedy to wprowadzicie? Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Planujemy dodać do systemu dla biur rachunkowych system FK
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
obecnie prace projektowe nad wdrożeniem systemu do pełnej księgowości zostały wstrzymane. Prowadzimy równolegle kilka projektów tak aby w obrębie systemów wfirma.pl oraz mb24.pl udostępnić Państwu jeszcze więcej funkcjonalności. Do tego na bieżąco wdrażamy wszystkie zmiany prawne i podatkowe, jakie w szalonym tempie serwuje nasz rząd.
Stąd też na dzień dzisiejszy nie jesteśmy w stanie wskazać przybliżonego terminu powrócenia do prac nad modułem ksiąg handlowych.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
bardzo się cieszę z postępującej automatyzacji Allegro. Natomiast działam głównie w modelu dropshipping, który nie pozwala mi zarządzać aukcjami Allegro z poziomu wFirma, ponieważ w tym modelu wystawiam aukcje mimo zerowego stanu. Czy jest w planach możliwość wystawiania aukcji dla towarów o zerowym stanie?
Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
mechanizm obecny został celowo wprowadzony aby zabezpieczyć przedsiębiorcę przed sprzedażą towarów których już nie ma na magazynie. Pana zgłoszenie dla modelu dropshippingu natomiast zostanie przeanalizowane pod kątem ewentualnego wdrożenia. Dziękujemy za aktywność. Pozdrawiam
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,

Jeśli chodzi o wyliczanie stawki podatku PIT przy wyliczaniu zaliczek na podatek dochodowy bardzo przydałaby się funkcjonalność wyliczania podatku według stawiki ryczałtowej PPE przychodów z najmu 8,5%/12,5%(powyżej 100tyś).
Osoby takie często są płatnikami VAT i korzystają z W-Firma do wystawiania faktur VAT, uwzględniania kosztów VAT, obsługi deklaracji VAT7 i JPKVAT, a NIE_MOGĄ skorzystać z wyliczania PPE od czasu wprowadzenia stawki 12,5% powyżej przychodu 100tyś.zł.

Czy można liczyć na takie rozszerzenie?

Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie. Wprowadzenie takiej stawki zostanie przeanalizowane przez dział planujący kolejne aktualizacje.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam, przydała by się funkcja dzięki której można powiązać wystawione już aukcje allegro z towarem który jest w magazynie.

Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Aktualnie dodatek Allegro Plus posiada taką funkcję dotyczącą bieżącej sprzedaży https://pomoc.wfirma.pl/-integracja-z-allegro-plus
  • Dodano: 2 tygodnie temu
A może coś, zeby przyspieszyć pracę systemu? Może Local Storage ?
2 komentarze 2
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Z uwagi na obecnie wykorzystywaną technologię w systemie wFirma oraz z przyczyn bezpieczeństwa zmiana ta nie może zostać wprowadzona.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
No to może inne technologie przyspieszające prace?
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Planujemy pracować nad poprawą ergonomii pracy w systemie, jednak na ten moment skupiamy się na wprowadzaniu nowych funkcji w celu rozbudowy systemu, jak również aktualizowaniu ich w związku ze zmianami prawno-podatkowymi.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 2 tygodnie temu
A nie powinno czasem być od dziś stawki 17.75% podatku dochodowego dla przedsiębiorców ? Poszliście w wersję 18% styczeń-wrzesień i 17% październik-grudzień?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
zmiana stawki podatku dochodowego z 18% na 17% będzie obowiązywać przedsiębiorców, którzy wybrali opodatkowanie na zasadach ogólnych od 1. stycznia 2020 roku. W odniesieniu do ostatniego kwartału 2019 roku zastosowano przepisy przejściowe, gdzie stawka podatku dochodowego za miesiące: październik, listopad i grudzień 2019 będzie wynosiła 17,75%. Zachęcam do zapoznania się z artykułem poradnika w tym temacie: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-jak-wyliczyc-zaliczke-na-pit

W związku z tym pierwsza zaliczka na podatek dochodowy na nowych zasadach (17,75%) będzie stosowana dopiero w odniesieniu do dochodu uzyskanego za miesiąc październik 2019 r. (zaliczka płatna do 20. listopada 2019 r.). System automatycznie zastosuje nową stawkę podatku dochodowego przy generowaniu zaliczki na podatek dochodowy za październik 2019.
Pozdrawiam
8 komentarzy 8
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
W kwestii uwzględniania stawki przejściowej (17,75% ) w zaliczkach na podatek dochodowy przedsiębiorców doszło do zmiany stanowiska KIS. Mianowicie zgodnie z najnowszym podejściem stawkę przejściową należy stosować już dla zaliczki za wrzesień. Informację taką uzyskaliśmy kilka dni temu (tuż po przeprowadzeniu aktualizacji serwisu), stąd zmiana w funkcjonowaniu systemu w tym zakresie.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
To dlaczego w wyliczeniu zaliczki ZA WRZESIEŃ system narzuca 17,75%?
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Bowiem tak jak wspomniałam wyżej, zmiana sposobu wyliczenia dotyczy już zaliczki za wrzesień.
  • Dodano: 4 dni temu
Pani Angeliko - mogę prosić link do jakiegoś oficjalnego stanowiska KIS/MF który to potwierdza. W całym internecie jest informacja o tym że 17.75% ma obowiązywać od dochodów październikowych, a nie wrześniowych. Tylko wfirma twierdzi inaczej.
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 dni temu
Zgodnie z oficjalnymi objaśnieniami do ustawy: "Określony w projektowanym przepisie sposób obliczania zaliczek dotyczy zaliczek
obliczanych od dnia 1 października 2019 r., co oznacza, że obejmuje również zaliczkę
obliczaną do 20 października 2019 r., np. za trzeci kwartał, czy wrzesień 2019 r. Zaliczki
te, tak jak dotychczas, będą obliczane narastająco od początku roku, z tym że z
uwzględnieniem regulacji określonych w art. 5 projektu ustawy oraz kwoty
zmniejszającej podatek w wysokości 548,30 zł (odpowiadającej „kwocie wolnej” w
wysokości 3 089 zł; 548,30 zł ÷ 17,75%). Jest to konsekwencja wejścia w życie z dniem
1 października 2019 r. obniżonej o 1 pkt proc. stawki podatku, co oznacza, że obniżona
stawka podatku dotyczy w istocie ¼ roku podatkowego. "
Pełną treść znajdzie Pan pod adresem: https://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/druk.xsp?nr=3714
Pozdrawiam
  • Dodano: dzień temu
A w tym samym dokumencie 3714.pdf jest informacja:
strona 6:
"Art. 7. 1. Przepis art. 30 ust. 1 pkt 5a ustawy zmienianej w art. 1, w brzmieniu nadanym
niniejszą ustawą, ma zastosowanie do dochodów (przychodów) uzyskanych od dnia
1 października 2019 r."
  • Dodano: dzień temu
A druga sprawa - to co Pani zacytowała to jest PROJEKT, a nie ustawa. Ustawa jest pod adresem http://dziennikustaw.gov.pl/du/2019/1835/1 a tam już jest informacja "podatek dochodowy od dochodów uzyskanych od dnia 1 października" :)
PRACOWNIK
  • Dodano: dzień temu
Treść projektu i ustawy ogłoszonej jest analogiczna w powyższych aspektach. Objaśnienia zostały wydane jedynie do projektu. Jednak są w analogiczny sposób przekładane na treść ustawy właściwej, o czym świadczy stanowisko KIS. W razie wątpliwości co do stanowiska zachęcam do bezpośredniego kontaktu z Krajową Informacją Skarbową: https://www.kis.gov.pl/kontakt/dane-teleadresowe
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Bardzo dobry i udany pomysł z dodawaniem świadectwa pracy - dziękuję.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 4 dni temu
Dzień dobry,
czy planują Państwo rozwój modułu kadr w ten sposób, aby możliwe było dla nowego zleceniobiorcy załatwienie wszelkich formalności i wygenerowania wszelkich dokumentów w wFirma? Obecnie poza umową powinienem posiadać wiele innych dokumentów, takich jak oświadczenie zleceniobiorcy o podanych danych, pozostałe oświadczenie istotne z punktu widzenia PIT i ZUS, oświadczenie o zerowym PIT dla młodych itd. W tym momencie nie wiem, jakie dokumenty powinienem posiadać i jak je sporządzić, a funkcja załatwienia i sporządzenia wszystkiego na etapie wprowadzania nowego zleceniobiorcy/nowej umowy byłaby rewelacyjna.
Pozdrawiam
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 dni temu
Witam,
nieustannie staramy się rozwijać moduł kadry o nowe funkcjonalności przydatne dla naszych użytkowników. Dziękujemy za zgłoszoną propozycję, zostanie przekazana do działu planowania przyszłych aktualizacji.
Pozdrawiam
Aktualizacja:
Aktualizacja wfirma.pl i mb24.pl 19.4