forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Skanowanie faktur i OCR

  • Dodano: 17 lip, 12:30
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
Dzień dobry, poprosiłabym o uszczegółowienie instrukcji dodawania faktur przez OCR. Funkcja jest świetna i warto wykorzystać jej możliwości. Ja mam takie doświadczenia, że dodałam 40 faktur i niestety nie ich podgląd nie załączył się w systemie. Po konsultacji z ekspertem okazało się, że z PDF należy usunąć xml, o czym nie wiedziałam. Po prostu zeskanowałam dokumenty do pdf i dodałam.
PRACOWNIK
  • Dodano: 17 lip, 13:58
Witam,
Pełna instrukcja korzystania z funkcji OCR znajduje się w artykule pomocy: https://pomoc.wfirma.pl/-program-do-odczytywania-faktur-w-chmurze
Natomiast dokument do faktury utworzonej w systemie można dodać poprzez kliknięcie w jej numer (co otworzy szczegóły dokumentu), przejście do zakładki DOKUMENTY i kliknięcie przycisku DODAJ DOKUMENT.
Pozdrawiam
2 komentarze 2
  • Dodano: 26 lip, 20:21
czy w takim przypadku musze mieć każdy dokuembt zeskanowany oddzielnie? Przy 200 dokumentach to będzie strasznie dużo pracy? Może można zeskanować cały plik i przyporządkowywać konkretny skan do konkretnego dokumentu?
PRACOWNIK
  • Dodano: 26 lip, 20:21
Dzień dobry,
obecnie w systemie nie ma możliwości masowego dodawania plików do już wystawionych dokumentów w systemie. Każdy plik należy dodać osobno do danej faktury w systemie.
Przy wystawianiu kolejnych dokumentów polecam skorzystanie integracji z dyskiem Google lub Dropbox. Więcej na ten temat znajduje się w artykule pomocy: https://pomoc.wfirma.pl/-dyski-w-chmurze-integracja-z-dyskami-google-drive-i-dropbox#3-Dyski-w-chmurze---jak-dzialaja-w-systemie-wfirma-
Pozdrawiam
Problem:
Skanowanie faktur i OCR