forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Cisza na pasejo.pl

  • Dodano: 30 kwi 2019, 07:58
  • 1 osoba ma to samo pytanie 1
  • 5 odpowiedzi 5
Autor: WojtekW
Czy platforma Pasejo.pl będzie jeszcze rozwijana? Uruchomiłem tam sklep z nadzieją na lepsze jutro, ale już rozglądam się za zmianą platformy... Od roku nic tam się nie dzieje a na dedykowanym forum nie ma odpowiedzi od ponad roku https://forumdlabiznesu.pl/forum/36-pasejopl-platforma-e-commerce/.
PRACOWNIK
  • Dodano: 30 kwi 2019, 08:52
Dzień Dobry,
Ostatnia aktualizacja platformy Pasejo do wersji 18.1.4 miała miejsce 14 stycznia 2019 roku. Projekt nie został przez nas porzucony. W dalszym ciągu nad nim pracujemy. Aktywnie także udzielamy pomocy dotyczącej platformy Pasejo naszym użytkownikom za pomocą funkcji "Zadaj pytanie Ekspertom".
Priorytetem jednak na ten moment jest jednak praca nad rozwojem i aktualizowaniem systemu wFirma oraz MojeBiuro24.pl do dynamicznie zmieniających się przepisów prawnych oraz podatkowych i kadrowych.
Pragnę także podkreślić, że platforma Pasejo została udostępniona za darmo dla zweryfikowanych użytkowników systemu wFirma.
Odnośnie wspomnianego forum, nasi klienci korzystają z opcji "Zadaj pytanie Ekspertom" do czego zachęcam.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 30 kwi 2019, 12:51
Fakt, może i była jakaś mała aktualizacja związana z naprawą błędów, ale czy jest możliwość poznania planów rozwoju aplikacji?
To, że jest "za darmo" dla płacących użytkowników wfirma.pl to bardzo fajnie, ale przy tej funkcjonalności to sprawdza się tylko na start sklepu. Wiele funkcji brakuje, a integrację z wfirma czy apaczka.pl ma też np. Shoper.pl (ma też dużo więcej). Proszę wziąć pod uwagę, że jeśli ktoś (np. ja) przejdzie do konkurencji (płatnej, ale rozwijającej się) to już nie będę myślał o powrocie. Pasejo niestety zniknie w ten sposób.

Na początek przydałaby się szersza integracja z apaczka.pl - więcej kurierów np. Pocztex, wyświetlanie cen netto, możliwość pokazania stanu magazynu w formie ilości sztuk, a nie w zakresach mało, średnio, dużo.

A co do dedykowanego forum - to po co one działa, jak nikt tam nie zagląda?

Pozdrawiam
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 30 kwi 2019, 12:51
Witam ponownie,
jak wspominaliśmy wcześniej, dostosowaliśmy nasz system do ciągle zmieniających się przepisów prawnych. To jest dla nas priorytetem, gdyż dbamy o bezpieczeństwo klientów. Dziękujemy za przesłanie sugestii.
Forum jest dostępne dla każdego użytkownika. Jednakże klienci bardzo często korzystają z w/w opcji "Zadaj pytanie Ekspertom".
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 7 maj 2019, 22:28
Dziękuję za odpowiedź, teraz już znam Wasze priorytety i jeśli chcę rozwijać swoją firmę nie mogę czekać na Was... Dziękuję, że pomogliście mi wystartować ze sklepem, ale potrzebuję czegoś więcej niż wiecznej bety. Przechodzę do innego operatora sklepu.
Pozdrawiam
Wojtek
0 komentarzy 0
  • Dodano: 26 lis 2019, 12:15
Próbowałem dziś powrócić do swojego sklepu zaczętego jakiś czas wcześniej, lecz otrzymuję komunikat, że takiego nie ma. Rozumiem, że mógł być wykasowany, skoro nie było na nim aktywności, ale adres email jego dalej istnieje i nie mogę założyć go ponownie. Wysłałem wiadomość z formularza kontaktowego na pasejo.pl, ale dostałem komunikat o błędzie wysyłki.
Co się dzieje z Pasejo? Wyraźnie widać, że został porzucony?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 26 lis 2019, 12:15
Witam,
W takiej sytuacji prosimy o kontakt za pomocą funkcji "Zapytaj eksperta" po zalogowaniu się na swoje konto w systemie. Pomoże nam to w lepszej analizie przedstawionej sytuacji, dodatkowo przydatne będzie także załączenie zrzutów ekranu obrazujących zaistniałą sytuację.
Pozdrawiam
Pytanie:
Cisza na pasejo.pl