forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

VAT 26

  • Dodano: 13 mar, 11:14
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 1 odpowiedź 1
Dane autoryzujace muszą być zgodne z danymi firmy - co oznacza ten komunikat przy próbie wysłania deklaracji VAT26.
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 13 mar, 18:02
Witam,
błąd wysyłki deklaracji bez użycia podpisu (za pomocą danych weryfikacyjnych, w tym kwoty przychodu) pojawia się z powodu podania błędnych danych weryfikacyjnych, o czym informuje komunikat błędu 414.

Osoby fizyczne mogą wysyłać deklarację m.in. VAT-26 zeznania roczne bez podpisu elektronicznego, poświadczając ich wysyłkę kwotą przychodu z zeznania rocznego poprzedniego roku. Zatem podczas wysyłki deklaracji bez podpisu, wybierając opcję WYŚLIJ/WYEKSPORTUJ WYŚLIJ DO URZĘDU należy przejść do zakładki BEZ PODPISU, gdzie należy w celach weryfikacyjnych podać dane: imię, nazwisko, NIP, data urodzenia oraz kwota przychodu z poprzedniego roku podatkowego. W przypadku deklaracji, której wysyłka odbywa się w 2019 r. należy podać kwotę z zeznania rocznego dotyczącego 2017 r.

Proszę ponownie spróbować wysłać deklarację z systemu za pomocą danych autoryzacyjnych a przy tym zweryfikować podawane dane pod kątem ewentualnych błędów oraz sprawdzenia czy nie pojawiają się literówki lub niepotrzebne spacje oraz czy podawana jest właściwa kwota przychodu z 2017 r. Informacje na temat miejsca, w którym należy znaleźć kwotę przychodu w zeznaniu rocznym zostały podane w artykule: https://pomoc.wfirma.pl/-deklaracje-podpisywanie-deklaracji-przychodem

W systemie po prawidłowym dostarczeniu deklaracji do US przy wysłanej deklaracji powinna pojawić się ikona zielonej koperty wraz z informacją o możliwości pobrania UPO. Więcej na temat statusów wysyłki oraz wyjaśnienia ewentualnych błędów można przeczytać w artykule: https://pomoc.wfirma.pl/-potwierdzenie-elektronicznej-wysylki-deklaracji-upo

W razie dalszych problemów ma Pan możliwość uzyskania pomocy bezpośrednio w systemie przez funkcję Zapytaj eksperta: https://pomoc.wfirma.pl/-wsparcie-techniczne
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pytanie:
VAT 26