forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

brak funkcjonalności po aktualizacji

Jestem zażenowany
  • Dodano: tydzień temu
  • 2 osoby mają ten sam problem 2
  • 7 odpowiedzi 7
Witam, po aktualizacji nie jestem w stanie wystawić żadnej faktury. Zmieniły się jednostki na kompletnie niefunkcjonalne i jeszcze do tego nie można ich zmodyfikować. Dotąd moja podstawową jednostką było 1000 sztuk i mogłem jako ilość wpisać 0,25 lub 1,5. Teraz jest to niemożliwe bo wyskakuje komunikat, że wartość musi być liczbą całkowitą. Czy jest możliwość przywrócenia poprzedniej funkcjonalności lub jakiś sposób na kontynuowanie dotychczasowej formy fakturowania?
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień Dobry,
dziękujemy za zgłoszenie wdrażanie kolejnej grupy miar w zakładce USTAWIENIA / MAAZYN /JEDNOSTKI nastąpi w dniu jutrzejszym poprzez dodanie grupy wielokrotności sztuk 1 / 10 / 100 / 1000 - co będzie rozwiązaniem zgłoszonego problemu.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: tydzień temu
Rozumiem, że tak jak automatycznie zmieniliście jednostki ze 100 szt. na "szt." tak samo po wprowadzeniu w/w zmian do zmian... także zmienicie te jednostki automatycznie na proponowane "wielokrotności" z zachowaniem ich kompletacji (ilości i ich cen) = bez żadnej dodatkowej pracy ze strony klienta, zgadza się?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
nie, jednostki nie będą automatycznie przypisywane. Jak wejdą wspomniane zmiany będzie możliwość zmodyfikowania produktu i w zakładce JEDNOSTKI dodania nowej np. 100 szt. Po zapisaniu zmian przyjąć należałoby dokumentem PW uzupełnienie stanów np. jeżeli było 3 x 100 szt to po zmianie 100 szt na szt pozostało 3. Stąd należałoby uzupełnić stan magazynowy tak by zgadzał się z rzeczywistym.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
"Należałoby" = rozumiem, że ktoś z Waszej firmy zrealizuje to co kryje się za tym słowem. Sugeruje Pani, że mam to robić sam: dlaczego "ja" jako klient mam poprawiać efekty Waszej aktualizacji? Do której naprędce wymyślacie kolejne poprawki?
2 komentarze 2
  • Dodano: tydzień temu
Proszę o odpowiedź, kiedy wejdą te wspomniane - JEDNOSTKI i kto je uporządkuję. Dziękuję.
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam, wielokrotności sztuki czyli 1 szt. 10 szt, 100 szt, 1000 szt, weszły już na wersję publiczną systemu. Dostępne są z poziomu USTAWIENIA / MAGAZYN / JEDNOSTKI. Jeżeli tworzone są nowe produkty jednostka partii będzie do wyboru przy dodawaniu produktów. Natomiast jeżeli produkty są już na magazynie i jest potrzeba zmiany partii należy produkt zaznaczyć wybrać POWIEL i wówczas przypisać nową jednostkę. Następnie dodać przyjęcie przez PW i ukryć stary produkt zaznaczając go i wybierając MODYFIKUJ /UKRYJ.
  • Dodano: 6 dni temu
Nie widzę tych zmian. Nadal nie mogę normalnie pracować. Nie da się dodać żadnych wielokrotności. Nie da się nic w zasadzie zrobić. Zakrawa to na kpinę z klientów
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Odpowiedź udzielona w wątku poniżej. Każde zgłoszenie jest przez nas dokładnie analizowane i w razie konieczności wdrażane są są dodatkowe funkcjonalności z zachowaniem zasad jakie wynikają z przepisów czyli m.in. JPK_MAG oraz e-faktury ustrukturyzowanej.
  • Dodano: 6 dni temu
Niestety u mnie nie działa nic z tego co Pani opisała, a kontakt z Zapytaj eksperta to jakaś porażka - odpowiedzi po 10 godzinach. Mam nadzieję, że przy przedłużaniu pakietu zaproponujecie klientom konkretny rabat bo tak sparaliżowaliście pracę, że trudno to opisać nie używając mocnych słów.
Ale wracając do jednostek. Wybieram USTAWIENIA-MAGAZYN-JEDNOSTKI po czym zaznaczam 10 szt. 100 szt. 1000 szt. i wybieram zapisz. Dotąd jest dobrze. Potem niestety nigdzie tych jednostek nie ma do wyboru i gdy wracam do ustawień to są odznaczone. Nie mogę więc przeprowadzić żadnej z powyższych operacji. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu szybciej niż za 10 godzin bo od momentu kiedy zepsuliście system minęło już 7 dni - klienci czekają na faktury!!!
2 komentarze 2
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Dzień dobry, funkcja weszła już w trakcie tygodnia o czym informowaliśmy w wątku.

Nie ma potrzeby wstrzymywania fakturowania - fakturę można wystawić bez skutku magazynowego (wyłączając w zakładce zaawansowane) a następnie produkt wydać bezpośrednio z magazynu dokumentem WZ. Przydatna jest również możliwość tworzenia workflow pracy na podstawie ciągłości kroków np. Tworzenie rezerwacji a następnie na jej podstawie pro formy (na jej podstawie klient może dokonać płatności za towar) albo jeżeli towar już jest na magazynie od razy faktury sprzedaży. Uzupełnieniem do tego procesu jest możliwość na podstawie tej samej rezerwacji utworzenia zamówienia dostawy do hurtowni/kontrahenta od którego towar ma przyjść w celu dalszej odsprzedaży. Przykłady podane również w artykule: https://pomoc.wfirma.pl/-ujemne-stany-magazynowe

Dodatkowo jak już informowaliśmy prowadzona została kolejna grupa jednostek partii dla tzw. "wielopaków" właśnie. Stąd w zakładce USTAWIENIA / MAGAZYN / JEDNOSTKI możliwe jest wskazanie jednostek z kolejnej grupy wielokrotności sztuk.

Wprowadzając nowy produkt MAGAZYN / PRODUKTY / DODAJ PRODUKT jaki będzie kupowany w wielopakach jako jednostkę partii może Pan ustawić np 100 szt. Wówczas podczas księgowania zakupu WYDATKI / KSIĘGOWANIE / DODAJ WYDATEK będzie Pan mógł wybrać jednostkę 100 szt ilość np. 5 i cenę za 100 szt np. równą 20 zł. Czyli np. na fakturze całość: ilość 5 x 20 zł i jednostka miary 100 szt. - czyli 100 zł a na magazynie pojawi się w zależności od tego czy przyjęcia są w paczkach to 5 paczek po 100 szt czyli w jednostce podstawowej z grupy będzie 500 szt. Następnie będzie można wydawać tak przyjęty produkt również w pojedynczych sztukach czy np. w ułamkowych wartościach wielopaku np. ilość 0,5 jednostka 100 szt - czyli z magazynu zejdzie 50 szt.

Dodatkowo każdy użytkownik ma możliwość tworzenia indywidualnych jednostek miar w zakładce USTAWIENIA / MAGAZYN / JEDNOSTKI / UŻYTKOWNIKA / DODAJ gdzie można zdefiniować przyjmowane np. wieloskładnikowe opakowania np. opakowanie "20 szt". Następnie jeżeli do produktu na magazynie MAGAZYN / PRODUKTY / DODAJ w podstawowych informacjach jako jednostkę ustawi Pan SZTUKA a w podzakładce JEDNOSTKI zdefiniuje Pan wcześniej dodaną jednostkę własną np. te "20 szt" i przypisze że równa się ona 20 sztuk, to WYDATKI / KSIĘGOWANIE / DODAJ / FAKTURA /ZAKUP TOWARÓW HANDLOWYCH będzie można w jednostce wskazać "20 szt" w ilości np. 2 co spowoduje że na stanie magazynowym pojawi się 40 sztuk pojedynczego towaru, który kupowany jest w paczkach po 20 sztuk.

Jak chodzi natomiast o produkty będące już na magazynie, które były wcześniej błędnie przyjęte są dwie możliwości używając powiel - w ten sposób będzie możliwa zmiana jednostki partii i wprowadzając na zasadach remanentu czyli ile faktycznie sztuk jest na stanie tyle wprowadzić dokumentem wewnętrznego przyjęcia PW, a "stary" produkt ukryć lub eksportem i importem z pliku https://pomoc.wfirma.pl/-import-z-pliku-excel-i-zapis-w-formacie-csv . Dodatkowo można wykorzystać w celu uporządkowania zapisów możliwość utworzenia nowego, dodatkowego magazynu i na nim ustalić prawidłowe wartości wg charakteru sprzedaży: https://pomoc.wfirma.pl/-wiele-magazynow-w-systemie-wfirma
Pozdrawiam
  • Dodano: 3 dni temu
Niestety w moim przypadku jest tak samo: pomimo zaznaczenia opcji 100 szt. i 1000 szt. i wybrania zapisz... niestety nic się nie dzieje. Co dziwne opcja 10 szt. zapisuje się i jest dostępna przy dodawaniu nowego produktu.

Ale, ale... Proszę Pani, Pani sobie nie zdaje sprawy z tego ile poniższe rozwiązania znaczą w naszym przypadku wszelkich ruchów mając na "magazynie" tyle artykułów i ich kompletacji w przypadku firmy produkcyjnej. A co najważniejsze, co oznacza: "
Jak chodzi natomiast o produkty będące już na magazynie, które były wcześniej błędnie przyjęte są dwie możliwości używając powiel"

Ze wskazaniem na określenie "błędnie przyjęte" - nie rozumiem co niby jest błędnie przyjęte.

Oraz, biorąc pod uwagę potrzebne czasem analizy sprzedaży, proszę podpowiedzieć jak prowadzić prawdziwą historie sprzedaży tego samego artykułu w momencie takim kiedy sugeruje Pani "wygaszenie i ukrycie" dobrego indeksu i zamienienie go opcją powiel... i tak dla kolejnych 2000 artykułów. Kto za to zapłaci? Kolejny raz powielam z kolei ja to pytanie bo odpowiedzi brak.

W moim konkretnym przypadku po aktualizacji zmieniła się tylko jednostka w kolumnie, przykładowo: ze 100 szt. na szt. Nie zmieniła się cena jednostkowa - dalej mam tą cenę jak za ilość 100 szt. i nie zmienił się także stan, ponieważ stan widoczny dalej wskazuje na jednostkę 100 szt. nie mówiąc już o rozjechanych kompletacjach o których pisałem indywidualnie.

Decyzja podjęta, zaczęliśmy już szukać dedykowanego oprogramowania dla naszej firmy. Jakiś czas jeszcze, niestety musimy się pomęczyć z wfirma i tym samym kolejny raz proszę o pomoc, jako jeszcze klient, który opłacił usługę.

Krótko: opcja 100 szt. i 1000 szt. niby jest, ale dalej jej nie ma.
  • Dodano: 3 dni temu
Dziękuję za tę odpowiedź. Mam jednak wrażenie, że nie przeczytała Pani tego co napisałem. USTAWIENIA / MAGAZYN / JEDNOSTKI wybieram 10 szt. 100 szt. 1000 szt., zapisuję i koniec. Dalej nie działa. Wprowadzając nowy produkt jako jednostkę partii mogę wybrać tylko szt. Nie mogę wybrać 10 szt. 100 lub 1000 szt. To po prostu u mnie nie działa. I o tym napisałem powyżej.
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 dni temu
Witam,
Odnośnie jednostek: 10 szt., 100 szt., 1000 szt, to problem prawdopodobnie był spowodowany zdublowaniem jednostek tj. jeśli Państwo mieli wcześniej ustawione własne jednostki o tych samych nazwach to było to przyczyną niezapamiętania systemowych jednostek wielosztuk. Obecnie problem został już rozwiązany.
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Problem:
brak funkcjonalności po aktualizacji