forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

odczyty OCR

  • Dodano: 30 sty, 18:18
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 3 odpowiedzi 3
chyba muszę reklamować system OCR , kończy mi się data wykupionych odczytów , musiałam na nowo robić skany, bo już przy dwóch fakturach plik był za duży, ale jak już to zrobiłam, jedna faktura= jeden plik , to w dodatku nic nie czyta... kręci się kręci kilka minut ..aż w końcu ląduje bez zapisu i nawet nie wyświetla faktury, żeby sobie już ręcznie to "wklepać" . Jednym słowem : porażka ! co prawda odczytań mi nie "zjadło" ale za 2 dni minie termin i na nic to , przepadnie ...nie mam już do tego cierpliwości...
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 31 sty, 11:08
Witam, dziękujemy za zgłoszenie. Obecnie przygotowane zostało do wdrożenia przyspieszenie działania funkcji OCR (w tym tygodniu jest testowane a w weekend będzie wdrażane). Proszę dodatkowo koniecznie o kontakt za pomocą funkcji zapytaj eksperta: https://pomoc.wfirma.pl/-wsparcie-techniczne wówczas szczegółowo podpowiemy w jaki sposób korzystać z tej funkcji aby była to realna pomoc w księgowaniu a nie coś co przysparza trudności - postaramy się pomóc. Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 1 lut, 08:11
dziękuję za odpowiedz, co do pomocy w korzystaniu z funkcji OCR to wspomnę że mam doświadczenie w temacie, gdyż nacodzień pracuję na podobnym systemie Saldeo i mogę mieć porównanie . druga kwestia , to sprawa moich odczytów , które mi przepadną , nie wspomniała panie o rekompensacie, bądź przedłużeniu terminu
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 1 lut, 08:11
Witam,
ponownie prosimy o kontakt poprzez funkcję Zadaj pytanie ekspertom, dostępną po zalogowaniu do systemu pod zielonym znakiem zapytania. Proszę również nam przesłać przykładowy plik, z którym jest problem - wówczas będzie nam łatwiej pomóc. Systemy OCR nie są idealne - uczą się dzięki naszym przypadkom, stąd dzięki takim zgłoszeniom i wspólnej chęci rozwiązania problemu wspólnie pracujemy nad usprawnianiem codziennej pracy.
Jak wspomnieliśmy już, w najbliższy weekend zostanie wprowadzona poprawka usprawniająca księgowanie plików wielostronicowych, z wieloma fakturami. Więcej na ten temat znajdą Państwo w ostatniej części poniższego artykułu:
https://pomoc.mojebiuro24.pl/-program-do-odczytywania-faktur-w-chmurze-ocr-dla-biur-rachunkowych
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Problem:
odczyty OCR