1. Czy istnieje możliwość aby w CRM-Wydarzenia, dołożyć dodatkowe kolumny? Chodzi głównie o GRUPY oraz ETYKIETY, które nadane zostały wcześniej danej firmie?
2. Czy istnieje możliwość zaplanowania terminu z opisem TYP (telefon, e-mail, itd). Zaplanowany termin można zamknąć komentarzem, który się nadpisuje w WYDARZENIACH i to jest OK. Ale podczas zamykania tego terminu nie można wybrać jak ten termin został zrealizowany (np. telefon). Można to zrobić jedynie wpisując osobne zdarzenie i wybierając z listy TYP, co mija się z celem jeśli mówimy o funkcję zamykania terminu wydarzeniem. Chyba, że istnieje sposób, o którym nie wiem?
Witam, dziękujemy za przesłane propozycje zmian. Obecnie przygotowujemy się do zaplanowanych już kolejnych dwóch aktualizacji stąd w najbliższym czasie z uwagi na priorytety podatkowe techniczne zmiany będą wprowadzane w kolejnych aktualizacjach. Pani sugestie zostały przekazane do działu weryfikującego możliwość ich wdrożenia.