forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Zmiana funkcjonalności dziennego harmonogramu

Jestem sfrustrowany
  • Dodano: tydzień temu
  • Nikt nie ma tego samego problemu 0
  • 1 odpowiedź 1
Terminarz w dalszym ciągu jest mało czytelny. Mam zapisanych wiele terminów i zamiast mieć swobodny podgląd na opis, cenę wydatku itd. to mam wszystko zbiorczo złożone np. WYDATKÓW 24. Klikam, rozwija się lista i jak sprawdzę z jakim wydatkiem mam do czynienia to lista znika i muszę ponowić klikanie i zapamiętać w który wydatek klikałam, a mam sporo terminów różniących się tylko paroma cyferkami.
Najlepsze byłoby wyświetlanie harmonogramu dziennego z możliwością ułożenia rodzaju interesujących mnie tabeli. I nie łączenie wszystkiego w jedną grupę bo się człowiek naklika, a później wszystko mu znika. Strata czasu.
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
przy dużej ilości terminów w danym dniu np. terminów zapłaty wydatków, te terminy grupują się jako jeden wpis w danym dniu, gdyż ich duża ilość skutkowałaby nieczytelnością wpisów w terminarzu.
Z wyświetlonej listy terminów zapłaty zgrupowanych wydatków nie można przechodzić do kolejnych wydatków, gdyż faktycznie widok tej listy znika po zamknięciu powiązanego, pojedynczego terminu. Dziękujemy za zgłoszenie tej kwestii. Zostanie ona przekazana do naprawy do naszego działu technicznego.
Natomiast jeżeli przechodzenie do kolejnych wydatków wynika u Pana z powodu oznaczania ich zapłaty lub dokonywania płatności z funkcji szybkich płatności za wydatki przez Blue Media, to ma Pan możliwość skorzystania z tych funkcji w innym miejscu systemu.
Do oznaczania zapłaty wydatków ma Pan możliwość korzystania z zakładki WYDATKI - KSIĘGOWANIE, gdzie korzystając z filtru STAN PŁATNOŚCI widocznego po prawej stronie pod tabelą wydatków należy wybrać NIEROZLICZONY a następnie można oznaczać dokonaną płatność zaznaczając dany wydatek i wybierając opcję ROZLICZ lub w celu zapłaty wydatku przez Blue Media wybierając opcję ZAPŁAĆ.
Szczegóły działania tych funkcji wyjaśniają artykuły pomocy:
https://pomoc.wfirma.pl/-platnosci
https://pomoc.wfirma.pl/-szybkie-platnosci-za-wydatki
W razie wątpliwości lub dalszych problemów proszę o kontakt. Ma Pan również możliwość uzyskania pomocy przez grono naszych ekspertów bezpośrednio poprzez system korzystając z funkcji Zapytaj eksperta: https://pomoc.wfirma.pl/-wsparcie-techniczne
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Problem:
Zmiana funkcjonalności dziennego harmonogramu