Witam serdecznie,
nie odnotowaliśmy podobnych zgłoszeń, a po przeprowadzeniu wewnętrznych testów nie jesteśmy w stanie powtórzyć zaistniałego u Państwa problemu.
Co do wydatków, w pakiecie Zarządzanie sprzedażą wydatki służą tylko do kontroli płatności. Ich bardziej rozbudowana forma znajduje się w pakietach z księgowością. Więcej na temat księgowania wydatków w artykule:
https://pomoc.wfirma.pl/-ksiegowanie-wydatkow
Jeśli przy wystawianiu wydatków korzystają Państwo ze skrótów (ikona gwiazdki w zakładce Start) to proszę spróbować wystawić dokument przy użyciu zakładki Wydatki - Dodaj.
W razie dalszego występowania problemu zapraszam do kontaktu za pomocą funkcji ZAPYTAJ EKSPERTA dostępnej po zalogowaniu. Pomoże nam to w udzieleniu lepszej pomocy w oparciu o podstawowe informacje o Państwa koncie w systemie wFirma.
Pozdrawiam