forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Aktualizacja wfirma.pl 18.4

PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
  • 18 odpowiedzi 18

Informujemy, że w nocy z dnia 6 na 7 października 2018 roku nastąpi aktualizacja systemu wFirma.pl i mojebiuro24.pl. Poniżej przedstawiamy nowości i najważniejsze zmiany:


Księgowość:


Fakturowanie i magazyn:


Kadry:


Ważne zmiany techniczne:

  • Dodano: 2 tygodnie temu
Funkcja OCR - cyfrowe przetwarzanie faktur zintegrowane z Dropbox i Google Drive dla użytkowników wFirma.pl - zapowiada się ciekawie.
Obecnie korzystamy z OneDrive oraz OneDrive for Business. Czy planujecie Państwo integrację również z tymi systemami?
5 komentarzy 5
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
w najbliższej aktualizacji zostanie wdrożona integracja z Dropbox i Google Drive. Jeżeli ze strony użytkowników systemu spotkalibyśmy się z dużym zainteresowaniem odnośnie integracji np. z OneDrive, wówczas dołożylibyśmy wszelkich starań by pojawiła się ona w jednej z kolejnych aktualizacji.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Również jestem za tym żeby Państwo rozważyli wsparcie dla OneDrive tym bardziej że jest on zintegrowany z Office Lens który rekomendujecie jako narzędzie do robienia zdjęć / skanowania faktur . Tylko ta cena za sztukę troszkę za duża :/
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
dziękujemy za informację odnośnie zapotrzebowania na integrację z OneDrive. Przy dużym zainteresowaniu ze strony naszych użytkowników postaramy się wdrożyć intergrację z tym dyskiem w jednej z kolejnych aktualizacji.
Co do ceny jednostkowej dodatku OCR, jest ona zależna od dostawcy oprogramowania obsługującego funkcję OCR i ma tutaj znaczenie fakt możliwości korzystania z małych pakietów, zaczynających się już od 20 sztuk.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Dzień Dobry,
W jaki sposób mogę zgłosić swoje zainteresowanie integracją z OneDrive?
Również korzystam z tego serwisu i taka aktualizacja byłaby dla mnie bardzo przydatna.
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
zgłoszenie chęci korzystania z takiej integracji należy można zgłosić za pośrednictwem naszego forum (co już Pan uczynił) lub za pomocą funkcji ZAPYTAJ EKSPERTA dostępnej po zalogowaniu do systemu.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Cena za cyfrowe przetwarzanie faktur na tle innych tego typu programów wydaje się dosyć wysoka (przynajmniej widoczna na prezentacji) w stosunku do innych tego typu programów do zaczytywania faktur ze skanów. Budzi to wątpliwości, gdyż nie spotkałem programu który mógłby przygotować faktury do wczytania w Wasz serwis, żadne generowane przez nich pliki nie są rozpoznawane w systemie. Czy to na pewno dobry kierunek?
3 komentarze 3
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam Panie Wojciechu,
funkcja odczytywania faktur dla biur rachunkowych korzystających z platformy mojebiuro24.pl pojawi się na początku listopada. Cena będzie zależna od wielkości wybranego pakietu .
W razie dalszych pytań lub wątpliwości w tej kwestii zachęcam do kontaktu za pomocą funkcji ZAPYTAJ EKSPERTA dostępnej po zalogowaniu do konta.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Nie ciekawe ograniczenie wykorzystania / odczytywania faktur OCR do 30 dni.

O ile dolny limit 20 przy zakupie można przeżyć, o tyle wygaśnięcie po 30 dniach nie jest dobrą praktyką.

W końcu klient kupuje pakiet i powinienem mieć go możliwość wykorzystać w dowolnym terminie (Podobnie jak to jest z SMSami. W przypadku SMSApi.pl z którego Państwo korzystają - nie ma ograniczeń czasowych na wykorzystanie zakupionych punktów).

Nie rozumiem, czego Państwo się boją, stosując takie ograniczenie. Że ktoś nie będzie wykorzystywał i nagle wykorzysta wszystko co ma?

Brak uzasadnienia po co jest to 30 dniowe ograniczenie??

Czy chcą państwo dodatkowo zarobić na tych co nie wykorzystają rozczytań czy akurat nie mieli w danym miesiącu więcej faktur kosztowych?

Hmmm ... to wydaje się dla klienta nie uczciwą karą :( - przynajmniej takie może mieć odczucie.
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Dzień Dobry,
funkcja OCR jest udostępniana naszym użytkownikom na podstawie integracji z zewnętrznym dostawcą oprogramowania. Limit czasowy 30 dni na użytkowanie dodatku został ustanowiony przez dostawcę oprogramowania obsługującego funkcję OCR.
Natomiast ze swojej strony daliśmy naszym użytkownikom możliwość korzystania z małych pakietów - w zależności od potrzeb danej firmy.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Korzystając z okazji chciałbym zapytać o Pasejo. Będzie jeszcze aktualizowane czy ten projekt już odchodzi w niepamięć?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
prace nad projektem Pasejo są obecnie nadal kontynuowane, choć oczywiście priorytetem są zmiany prawne w serwisach księgowości online stąd tempo zmian zależne od intensywności zmian podatkowo-prawnych.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dziękuję za odpowiedź, jeszcze jedna sugestia - w przypadku rozliczania cudzoziemców nierezydentów z umowy o pracę czasami wystarczy tylko zmienić zaznaczenie w poz C.10. Pit-11 - co jest aktualnie zablokowane do modyfikacji - może wystarczyło by tylko udostępnić modyfikację również w tym wymiarze?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry Panie Wojciechu,
planujemy kompleksowe wprowadzenie funkcji rozliczania cudzoziemców (w tym właśnie nierezydentów), wtedy też Pana sugestia zostanie uwzględniona.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry, czy planujecie Państwo przywrócić funkcję drukowania zbiorczo dowodów wewnętrznych? Wcześniej była, w nowej wersji systemu zniknęła - muszę wybierać DW z PKPiR i drukować je pojedynczo.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
obecnie funkcja zbiorczego generowania wydruków jest dostępna w zakładce START w module NA SKRÓTY pod opcją WYGENERUJ WYDRUKI (w celu wygenerowania DW wystarczy wybrać okres oraz zaznaczyć opcję DOWODY WEWNĘTRZNE). Po aktualizacji systemu 7 października zbiorcze generowanie wydruków nadal będzie możliwe z modułu ULUBIONE (ikona gwiazdki u góry strony) po wybraniu opcji WYGENERUJ WYDRUKI, o czym więcej: https://pomoc.wfirma.pl/-zbiorcze-generowanie-wydrukow
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
OneDrive (do pewnej wielkości) jest całkiem nieźle zintegrowany z Windows 10, natomiast 1TB OneDrive for business wchodzi w skład Office 365, w związku z powyższym oraz z tego co widzę po otoczeniu, wydaje mi się, że jest to dość popularna chmura.
2 komentarze 2
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
na chwilę obecną najbliższa aktualizacja pozwoli na integrację z Google Drive i Dropbox, natomiast dziękujemy za zgłoszoną sugestię.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Podpinam się, byłabym również zainteresowana - korzystam z o365.
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Dzień dobry,
Czy wraz z aktualizacją zostanie wprowadzona baaaardzo długo zapowiadana i oczekiwana od kilku lat funkcja wielu magazynów? Jeśli nie, czy prace nad tą funkcjonalnością pozwalają określić, kiedy będzie dostępna?
3 komentarze 3
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Od dwóch lat trwają prace nad pełną przebudową magazynu, zamierzamy w aktualizacji z października na listopad udostępnić nowy magazyn. Istotną nowością będą jednostki miar zgodne z nomenklaturą Peppol używaną przy generowaniu faktur elektronicznych w xml według standartów przyjętych przez Komisję Europejską a wprowadzoną już w Polsce. Swoją drogą takie elektroniczne faktury już od kwartału są dostępne w naszym systemie. Użytkownicy magazynu będą musieli samodzielnie zsynchronizować jednostki używane do tej pory z jednostkami według standardu Peppol.
  • Dodano: tydzień temu
Martwi mnie tutaj planowany brak stanów ujemnych w magazynie. Nie wyobarażam sobie co będzie jeśli towar przyjdzie a nie zostanie jeszcze wprowadzony dokument. Nie można wtedy sprzedawać mimo że produkt jest i cena jest znana? Dorabianie PW na siłę też jest kiepskim rozwiązaniem, bo potem trzeba system czyścić z nich. Ujemne stany magazynowe zapobiegają bałaganowi i efektowi domino (w firmach, które nie mają tego wystawiają WZ z innych towarów, więc ich brakuje, więc wystawiane są WZ z kolejnych itd.).
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
wyłącznie opcji ujemnych stanów magazynowych ma na celu przyczynienie się do posiadania poprawnych stanów magazynowych. Póki nie wprowadzi Pan przyjęcia towarów na stan (WZ czy poprzez fakturę zakupu) należy wystawiać faktury sprzedaży bez wywoływania skutku magazynowego (podczas wystawiania faktury należy w zakładce Zaawansowane odznaczyć opcję "wywołaj skutek magazynowy").
Po dokonaniu przyjęcia towarów można zmodyfikować faktury sprzedaży i zaznaczyć w nich opcję skutku magazynowego. Ważne jest zachowanie chronologii wydania towarów z magazynu aby w poprawnej kolejności zeszły poszczegółne partie produktów.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
A kiedy dostosują Państwo swoją stronę do urządzeń mobilnych? Aktualnie korzystanie na smartphonie jest bardzo uciążliwe.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam Panie Łukaszu,
obecnie są prowadzone prace na stroną responsywną systemu związane z optymalizacją widoku desktopowego, co jest punktem wyjścia do przygotowywanego systemu do pracy na urządzeniach mobilnych. W obecnej chwili prace skupiamy również na rozbudowie magazynu oraz zmianach prawnych, które są priorytetem, aby użytkownicy korzystali z w pełni aktualnego rozwiązania systemowego.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Zmiany zapowiadają się ciekawie.
Czy są jakieś plany na dodanie szybkich płatności do faktur proforma? Nie powinno to być skomplikowane skoro już działa a byłaby to bardzo przydatna funkcja i często wykorzystywana przez moich klientów.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
pro formy w systemie nie mają rozliczania płatności aby nie dublować następnie z fakturami wystawionymi na ich podstawie, stąd funkcjonalność przemyślimy jednak będzie ona wymagała czasu. Proszę bowiem pamiętać, że jeżeli płatność do proformy zostanie otrzymana to wywołuje skutki podatkowe - konieczność wystawienia faktury zaliczki bądź pełnej faktury. Dlatego też, nie jest to wbrew pozorom dodanie adekwatnej funkcji jak przy zwykłych fakturach i wymaga czasu.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Ze strony głownie zniknął moduł który umożliwiał szybkie wystawianie faktur itd. Czemu go nie ma?
2 komentarze 2
  • Dodano: tydzień temu
Popieram. Co możemy zrobić, aby przywrócić moduł?
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Panie Mateuszu,
odpowiedź na powyższe pytanie została już udzielona w tym poście. Użytkownik może samodzielnie definiować własne skróty funkcji w systemie a moduł skrótów (ikona gwiazdki u góry strony) jest widoczny w każdym miejscu w systemie.
Zatem wystarczy kliknąć w ikonę gwiazdki i wybrać WYSTAW FAKTURĘ.
Aby dodać opcję wystawiania innych dokumentów należy przejść do okna ich wystawiania i z poziomu wyświetlonego okna wystawiania dokumentu zaznaczyć widoczną u góry okna gwiazdę. W ten sposób skrót zostanie dodany.
Szczegółowe informacje o funkcjonalności modułu na skróty wyjaśnia artykuł: https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
czy możecie przywrócić moduł sprzedaży w starcie ? Miałem wszystko ustawione po aktualizacji nie ma takiego modułu a było to dla mnie podstawą
4 komentarze 4
  • Dodano: tydzień temu
Nie tylko dla Pana było to podstawą, nam też tego brakuje... Proszę go dodać z powrotem.
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
rozumiem, że chodzi o moduł szybkiego wystawiania faktur. Jest on nadal obecny a jedynie pod ikoną gwiazdki (widoczna u góry strony). Po jej wybraniu można przejść do opcji WYSTAW FAKTURĘ.
W tym module skrótów może Pan dowolnie dodawać funkcje, które są dla Pana przydatne.
Zarządzanie skrótami wyjaśnia artykuł: https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozrawiam
  • Dodano: 6 dni temu
to jest mega utrudnienie - w gwiazdce nie ma wszystkich opcji ... Tak to miałem moduł z FV , Fv proforma, końcowe , oferta itd teraz muszę szukać w dziwnych miejscach .ZMIANA NA "-"
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Witam ponownie,
odpowiedź w tej sprawie została już udzielona w tym poście.
Użytkownik może samodzielnie definiować własne skróty funkcji systemowych a moduł skrótów (ikona gwiazdki u góry strony) jest dodatkowo widoczny w każdym miejscu w systemie.
Szczegółowe informacje o funkcjonalności modułu na skróty wraz dodawaniem do niego własnych skrótów wyjaśnia artykuł: https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozdrawiam
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam, proszę kliknąć na gwiazdkę na górze pomiędzy lupką a znakiem zapytania - w obecnej aktualizacji została stworzona nowa jakość zarządzania skrótami poprzez oznaczanie miejsc, które Użytkownik chce mieć pod ręką gwiazdką o czym bardziej szczegółowo:
https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozdrawiam
9 komentarzy 9
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Pani Ewo
KAŻDE zwiększenie ilości kliknięć jest psuciem systemu. KAŻDA biblia ui i ux mówi to samo.
DLACZEGO wfirma idzie w stronę utrudniania nam pracy?
Wystawianie faktur JEDNYM kliknięciem było czymś, do czego nie mogłem się przyczepić i byłem z tego strasznie zadowolony.
Gwiazdka, o której Pani mówi, to nie jest nowa jakość - nie potrafię tego nazwać inaczej, niż psuciem działającej i poprawnej funkcjonalności na rzecz wodotrysku.
Ja wiem, że my, użytkownicy, i tak się przyzwyczaimy i za jakiś czas przestaniemy marudzić. Ale jak nie umiecie usprawniać, to chociaż nie psujcie.
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam Panie Jerzy.
Przeniesienie skrótów, pod pozycje gwiazdkowatą ma za zadanie ułatwić naszym użytkownikom korzystanie z ulubionych funkcji.
Proszę zauważyć, że w poprzedniej wersji musiał Pan przenosić się do zakładki start w celu wystawienia dokumentu, obecnie może Pan wystawić fakturę będąc w zakładce CRM.
Ponadto ulubione akcje mają być ukłonem do wersji mobilnej, która jest przez nasz szykowana dla naszych użytkowników.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Dwa kliknięcia to więcej niż jedno, więc teraz jest gorzej niż było.
Pisze Pani, że w poprzedniej wersji, czasami będąc w innym oknie należało się przenieść na start. Czyli kiedyś tylko czasami trzeba było kliknąć dwa razy, teraz zawsze trzeba klikać dwa razy, więc teraz jest gorzej - zgadzam się z Panem Jerzym.
PS. Czy stoi coś na przeszkodzie aby pozostawić gwiazdkę oraz usunięty moduł. (najlepiej w miejsce narzucających się, nieusuwalnych i przeszkadzających reklam/informacji)
  • Dodano: tydzień temu
Poza tym po aktualizacji - klikając gwiazdkę a następnie dodaj wydatek, nic się nie dzieje - wyświetla małe okienko z komunikatem: "Nie znaleziono obiektu. Wybrany zasób nie istnieje lub został usunięty."
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam,
Tak jak wspominamy wyżej przewagą i ideą modułu na skróty jest jego dostępność w każdym miejscu w systemie (bez względu na fakt w której obecnie zakładce będzie się Pan znajdował). Pozostawienie modułu w zakładce START - STRONA GŁÓWNA prowadzi do zdublowania funkcji. W kwestii komunikatu dotyczącego nieznalezionego obiektu - dziękujemy za zgłoszenie, problem jest już nam znany. Już pracujemy nad jego rozwiązaniem. Poprawka w zakresie tej funkcji pojawi się niebawem. Prosimy o cierpliwość i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Pani Ewo, Pani Angeliko.
Brak możliwości wystawienia paragonu czy faktury (co jest podstawą w programie do sprzedaży) za pomocą JEDNEGO KLIKNIĘCIA w module na stronie głównej powoduje dużą frustrację przy korzystaniu z wFirmy. Jak widać nie tylko dla nas.

Jeśli traktują Państwo poważnie zadowolenie swoich klientów i chcą ich Państwo utrzymać, proszę ponownie rozważyć przywrócenie modułu szybkich skrótów.

Z poważaniem
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam Panie Mateuszu,
obecny moduł skrótów (ikona gwiazdki u góry strony) jest widoczny w każdym miejscu w systemie a użytkownicy mają możliwość dodawania do niego dowolnych funkcji, które są im przydatne. Zatem może Pan samodzielnie zdefiniować własne skróty.
Przykładowo aby dodać opcję wystawiania paragonu fiskalnego lub niefiskalnego należy przejść do okna wystawiania danego paragonu PRZYCHODY - SPRZEDAŻ - WYSTAW - PARAGON FISKALNY/NIEFISKALNY i w wyświetlonym oknie wystawiania paragonu zaznaczyć widoczną ikonę gwiazdki (gwiazda w oknie wystawiania paragonu). W ten sposób skrót zostanie dodany.
Szczegółowe informacje o funkcjonalności modułu na skróty wyjaśnia artykuł: https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozdrawiam
  • Dodano: 6 dni temu
Nieprawdopodobne. Znowu jestem w 1997 roku, jestem informatykiem i kłócę się z moim klientem, że ja wiem lepiej, jak obsługiwać system w jego firmie. Znowu jestem w 2008 roku, wdrażam system logistyczny i cierpliwie tłumaczę klientom, że ta sama funkcjonalność MUSI zajmować trzy raz więcej czasu, bo...dodaliśmy nową funkcjonalność i tak jest lepiej.
Pani Ewo, Pani Angeliko
Zdaje się, że jesteśmy płacącymi klientami, którzy nie życzą sobie NOWYCH funkcjonalności, tylko życzą sobie NIEUSUWANIA istniejących. Nawet w imię postępu.
Nie prosimy o wyjaśnienia, tylko o przywrócenie poprzedniej, sprawnej i potrzebnej funkcjonalności.
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Witam. Oczywiście szanujemy i staramy się wsłuchiwać w opinie naszych Użytkowników w miarę możliwości wdrażając je, jednak pod zakładką START dostępne moduły będą przebudowywane, stąd etapowo zmienia się funkcjonalność dostępna z tego poziomu. Przeniesienie skrótów pod gwiazdkę daje większą elastyczność - dostępność z każdego miejsca w systemie i możliwość dołączenia do skrótów większej ilości funkcji i bardziej szczegółowych. W kolejnych etapach rozbudowy systemu weźmiemy pod uwagę zgłoszone przez Pana kwestie dotyczące szybkości wywoływania skrótów - zgłoszenie dotyczące tego zagadnienia trafiło do działu, gdzie zostanie poddane analizie w zakresie wprowadzenia możliwych usprawnień. Dziękujemy za uwagi. Staramy się wykorzystywać naszą wiedzę i Państwa potrzeby łącząc je i wdrażając coraz to nowocześniejszy system. Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Moduł “Nieuregulowane należności i zobowiązania” - dziękuję za dodatkowe kolumny - znacznie ułatwią rozliczanie wydatków. Brakuje mi jeszcze ikony wysłanego SMS z upomnieniem. No i fajnie by było, aby przed wysłaniem SMS było okienko z podglądem wiadomości i możliwością korekty treści.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
cieszymy się, że zmiany wpłynęły na wygodę pracy naszych użytkowników. Co do sugestii, rozumiem, że chciałby Pan aby takie rozwiązanie było dostępne w wyżej wymienionym module. Propozycja zostanie przez nas przeanalizowana pod względem ewentualnego wdrożenia.
Pozdrawiam
  • Dodano: 2 tygodnie temu
jest ok
0 komentarzy 0
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam, a ja widzę pewną niekonsekwencję w ustawieniach wyświetlanych kolumn. O ile w zakładce "Wydatki" można wybrać kolumnę "Opis", o tyle ta kolumna nie jest już dostępna w karcie "Szczegóły kontrahenta" w zakładce "Wydatki". Dlaczego tak jest?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 tygodnie temu
Witam,
kolumna Opis która widoczna jest w zakładce WYDATKI - KSIĘGOWANIE zawiera opis dodany przy księgowaniu faktury i jest to tekst który widoczny jest w ewidencjach (rejestr VAT zakupów i KPiR). W celu wyświetlenia opisu z poziomu szczegółu wydatku, po kliknięciu w jego numer należy przejść do podzakładki EWIDENCJE.
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Dzień dobry, mam pytanie. Kiedy zniknie to pomarańczowe okno. Bo Moduł z szybkim wystawianiem faktur raczej nie wróci. Jeśli tak to chciałbym nieć na starcie przynajmniej wszystkie pełne kolumny w ostatnio wystawionych dokumentach.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam Pana,
okno, które obecnie ma kolor pomarańczowy jest modułem informacyjnym za pomocą którego przekazujemy naszym użytkownikom wszystkie ważne informacje o aktualizacjach, nowych funkcjach, czy zmianach prawnych. Nie ma możliwości jego wyłączenia.
Dotychczasowy moduł w sekcji START - STRONA GŁÓWNA został zastąpiony modułem NA SKRÓTY (ikona zielonej gwiazdki u góry strony), który zawiera "ulubione" funkcje użytkownika. W temacie polecam: https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozdrawiam
  • Dodano: tydzień temu
Już od jakiegoś czasu nie mogę normalnie wprowadzać kosztów, okienko do wprowadzania nie umożliwia wyboru wcześniej wprowadzonego kontrahenta ani wyszukania po NIP jak to było kiedyś. Wprowadzając nowy koszt muszę kopiować koszt z zeszłego miesiąca. Myślałam że się to zmieni, ale jak widać nowa aktualizacja nic nie zmieniła. W załączeniu przesyłam jak wygląda okienko. Również wpisywania nazwy kontrahenta którego już mam nie pozwala na wybranie go z żadnej listy już istniejących. Kiedy Państwo to poprawią ? (sprawdzałam na różnych przeglądarkach i na telefonie - wszędzie jest dokładnie takie samo okienko, wcześniej mogłam wpisać NIP i aplikacja umożliwiała pobranie kontrahenta z rejestru, teraz nigdzie nie widzę takiej opcji).
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Witam Pani Dominiko,
w systemie nadal funkcjonuje pobieranie danych kontrahenta z GUS na podstawie podanego NIP. Wystarczy podczas wprowadzania dokumentu w systemie w polu kontrahenta/nabywcy wpisać cały numer NIP, o czym więcej w artykule: https://pomoc.wfirma.pl/-pobieranie-danych-kontrahenta-z-bazy-gus
Nie zauważyliśmy błędów w tym zakresie. Jednakże proszę o kontakt bezpośrednio przez systemem przez funkcję Zapytaj eksperta, gdzie postaramy się podpowiedzieć co po Pani stronie może powodować problem: https://pomoc.wfirma.pl/-wsparcie-techniczne
Pozdrawiam
  • Dodano: 6 dni temu
Witam. Z mojego głównego pulpitu na wfirma.pl zniknęły linki do m.in. "wystaw fakturę" :( muszę poprzez wyszukanie (lupka) wprowadzać fakturę... :(
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 dni temu
Witam,
skrót jest dostępny pod GWIAZDKĄ znajdującą się między lupą a zielonym znakiem zapytania. Szczegółowe informacje na temat tworzenia skrótów dostępne są w artykule pomocy: https://pomoc.wfirma.pl/-opcja-zarzadzanie-skrotami
Pozdrawiam
Aktualizacja:
Aktualizacja wfirma.pl 18.4