forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Moduł serwisowy

  • Dodano: 3 paź 2018, 15:30
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 3 odpowiedzi 3
Autor: kuba9989
Witam,
Czy jest możliwość stworzenia bardzo, bardzo prostego modułu serwisowego, niekoniecznie dla profesjonalnego serwisanta?
Chodzi o to, aby w programie była możliwość przyjęcia od klienta produktu do naprawy (takie nawet bardzo proste okno z możliwością opisani usterki, danych kontaktowych, nazwy sprzętu, numeru seryjnego itp), oraz wydrukowania klientowi takiego potwierdzenie przyjęcia sprzętu.
Na koniec ponownie wydrukowanie podsumowania z opisem napraw, inf czy była to napraw gwarancyjna itp oraz i potwierdzenie odbioru.
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 paź 2018, 16:57
Witam.
Dziękujemy za przesłanie cennych sugestii odnośnie rozwoju naszego oprogramowania. Jednocześnie chciałbym poinformować, że rozwiązaniem Pana problemów może być utworzenie własnych szablonów dokumentów na przykład dokumentu Pro formy w celu przyjęcia towaru.
Własne szablony dokumentów można zrobić w zakładce USTAWIENIA - FAKTURY - SZABLONY po wyświetleniu zakładki FAKTURY - SZABLONY - WYBÓR SZABLONÓW, na samym dole jest możliwość zdefiniowania własnego szablonu.
Kod można zmienić zgodnie z wytycznymi opisanymi w dokumentacji: https://doc.wfirma.pl/system-wydrukow
Załączam również artykuł pomocy: https://pomoc.wfirma.pl/-wlasne-szablony-wydrukow
Jeśli chodzi o samo zadanie, może je Pan dodać w zakładce CRM - Zadania.
Zachęcam do zapoznania się z artykułem pomocniczym: https://pomoc.wfirma.pl/-dodawanie-list-zadan
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 9 paź 2018, 12:48
rozumiem... niemniej jest to dość skomplikowana procedura. Pytanie, czy po prostu taki moduł będzie w ogóle rozważany czy też nie, bo jeśli nie to poszukam czegoś już dostępnego na rynku, a jeżeli tak, to mogę poczekać bo nie ukrywam że dużo wygodniej mieć wszystko w jednym miejscu...
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 9 paź 2018, 12:48
Witam,
w najbliższym czasie nie planujemy dodania takiej funkcji. Na chwilę obecną możemy zaproponować korzystanie z istniejących już funkcji, o których mowa powyżej i dostosowanie ich do własnych potrzeb.
Pozdrawiam
2 komentarze 2
  • Dodano: 24 paź 2018, 07:32
Szkoda bo faktycznie byłby to niewątpliwa zaleta systemu, wyróżniająca go spośród wielu innych systemów na rynku. Myślę, że wprowadzenie tego modułu, nawet dodatkowo płatnego przysporzyłoby Wam wielu klientów.
PRACOWNIK
  • Dodano: 24 paź 2018, 07:40
Dziękujemy raz jeszcze za propozycję ulepszeń i zaangażowanie w rozwój systemu, mimo że obecnie nie uda się wdrożyć wskazanych przez Pana zaawansowanych funkcjonalności w tym zakresie. Obecnie stworzenie działań w systemie w postaci indywidualnego szablonu a następnie podpinanie tego szablonu np. pod zadanie CRM w podstawowym zakresie rozwiązuje tego typu potrzeby. W zakładce CRM znajduje się też podzakładka WYDARZENIA z możliwością podpinania wydarzeń pod konkretnego kontrahenta z wyceną. Z roku na rok staramy się rozwijać system o nowe funkcjonalności jednak obecnie priorytetem jest dostosowanie systemu do zmian w prawie.
Pozdrawiam
Pomysł:
Moduł serwisowy