forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Moduł serwisowy

  • Dodano: 3 paź, 15:30
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 3 odpowiedzi 3
Autor: kuba9989
Witam,
Czy jest możliwość stworzenia bardzo, bardzo prostego modułu serwisowego, niekoniecznie dla profesjonalnego serwisanta?
Chodzi o to, aby w programie była możliwość przyjęcia od klienta produktu do naprawy (takie nawet bardzo proste okno z możliwością opisani usterki, danych kontaktowych, nazwy sprzętu, numeru seryjnego itp), oraz wydrukowania klientowi takiego potwierdzenie przyjęcia sprzętu.
Na koniec ponownie wydrukowanie podsumowania z opisem napraw, inf czy była to napraw gwarancyjna itp oraz i potwierdzenie odbioru.
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 paź, 16:57
Witam.
Dziękujemy za przesłanie cennych sugestii odnośnie rozwoju naszego oprogramowania. Jednocześnie chciałbym poinformować, że rozwiązaniem Pana problemów może być utworzenie własnych szablonów dokumentów na przykład dokumentu Pro formy w celu przyjęcia towaru.
Własne szablony dokumentów można zrobić w zakładce USTAWIENIA - FAKTURY - SZABLONY po wyświetleniu zakładki FAKTURY - SZABLONY - WYBÓR SZABLONÓW, na samym dole jest możliwość zdefiniowania własnego szablonu.
Kod można zmienić zgodnie z wytycznymi opisanymi w dokumentacji: https://doc.wfirma.pl/system-wydrukow
Załączam również artykuł pomocy: https://pomoc.wfirma.pl/-wlasne-szablony-wydrukow
Jeśli chodzi o samo zadanie, może je Pan dodać w zakładce CRM - Zadania.
Zachęcam do zapoznania się z artykułem pomocniczym: https://pomoc.wfirma.pl/-dodawanie-list-zadan
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 9 paź, 12:48
rozumiem... niemniej jest to dość skomplikowana procedura. Pytanie, czy po prostu taki moduł będzie w ogóle rozważany czy też nie, bo jeśli nie to poszukam czegoś już dostępnego na rynku, a jeżeli tak, to mogę poczekać bo nie ukrywam że dużo wygodniej mieć wszystko w jednym miejscu...
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 9 paź, 12:48
Witam,
w najbliższym czasie nie planujemy dodania takiej funkcji. Na chwilę obecną możemy zaproponować korzystanie z istniejących już funkcji, o których mowa powyżej i dostosowanie ich do własnych potrzeb.
Pozdrawiam
2 komentarze 2
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Szkoda bo faktycznie byłby to niewątpliwa zaleta systemu, wyróżniająca go spośród wielu innych systemów na rynku. Myślę, że wprowadzenie tego modułu, nawet dodatkowo płatnego przysporzyłoby Wam wielu klientów.
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dziękujemy raz jeszcze za propozycję ulepszeń i zaangażowanie w rozwój systemu, mimo że obecnie nie uda się wdrożyć wskazanych przez Pana zaawansowanych funkcjonalności w tym zakresie. Obecnie stworzenie działań w systemie w postaci indywidualnego szablonu a następnie podpinanie tego szablonu np. pod zadanie CRM w podstawowym zakresie rozwiązuje tego typu potrzeby. W zakładce CRM znajduje się też podzakładka WYDARZENIA z możliwością podpinania wydarzeń pod konkretnego kontrahenta z wyceną. Z roku na rok staramy się rozwijać system o nowe funkcjonalności jednak obecnie priorytetem jest dostosowanie systemu do zmian w prawie.
Pozdrawiam
Pomysł:
Moduł serwisowy