forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Pasejo - zgłaszany przez klientów problem z szybkością ładowania strony

  • Dodano: 5 dni temu
  • 1 osoba ma ten sam problem 1
  • 1 odpowiedź 1
Witam,

Czy jestem ja i moi klienci jestesmy jedynymi osobami, ktore maja problem z szybkoscia ladowana sie stron na sklepie pasejo.pl? Z punktu widzenia UX to chyba teraz najbardziej dla mnie priorytetowa sprawa ustalić co to powoduje - praktycznie każdy narzeka na szybkośc ladowania strony. Czasami idzie super, za chwile potrafi "mielić" te sama stronke, która mam juz w cache MINUTAMI. Nie dosyc, że mam takie zgloszenia od klientów, to jeszcze caly weekend testowalismy szybkość strony i jest jakis problem. Prosze o pomoc - koncza mi sie juz pomysly co moze powodowac tak powolne dzialanie sklepu. Cos zle skonfigurowalam? Za duze zdjecia? Zglaszalam juz ten problem trzykrotnie. Podobno wszystko jest "w normie". Ja niestety zauważam duże pogorszenie w porownaniu z moim starym rozwiazaniem sklepowym, z ktorego przenioslam sie na Pasejo.
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
  • Dodano: 4 dni temu
też tak ostatnio mam przed zapłaceniem chodził szybko teraz po zapłacie zwolnił i to strasznie i dlaczego mogę tylko mieć 50 produktów w sklepie???
3 komentarze 3
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 dni temu
Proszę o doprecyzowanie o jaką zapłatę chodzi.
Bez aktywacji dodatków zwiększających limity posiadanych produktów użytkownicy mogą posiadać maksymalnie 100 produktów (po aktywacji dodatków będzie to liczba 2 000). Proszę sprawdzić czy produkty, o których Pan pisze nie znajdują się na innych stronach paginacji, która znajduje się pod tabelką.
  • Dodano: 2 dni temu
przed zapłatą za usługi waszej firmie chodziło to szybciej gdy testowałem stronę sklepu teraz nawet klienci twierdzą że trwa to za długo i inna firma napisała do mnie maila że testowali stronę internetową i nawet niekiedy w ogóle się nie otwiera, mam trzy rodzaje bardzo szybkiego internetu i niestety u mnie na każdym trwa ładowanie bardzo długo zarówno na innym sprzęcie komputerowym. Poza tym wcześniej nie informowaliście że można mieć tylko 100 produktów przed podpisaniem umowy i zapłatą z góry za cały rok.
PRACOWNIK
  • Dodano: dzień temu
Panie Romanie,
nasi technicy pracują nad ustaleniem przyczyny problemów z prędkością niektórych sklepów. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Jeśli chodzi o liczbę widocznych produktów, można ją zwiększyć do 2 000 sztuk przy użyciu dodatku "Limit 2000 produktów".
Problem:
Pasejo - zgłaszany przez klientów problem z szybkością ładowania strony