forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Dodatkowe pola w widoku danych

  • Dodano: 22 maj 2009, 20:56
  • Rozwiązane
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 5 odpowiedzi 5
Autor: piter34
Witam,

Czy możliwe jest dodanie dodatkowych pól w widoku w tabelach zawierających zestawienie wydatków, zestawienie przychodów (menu "księgowanie"), książkę PiR, rejestr VAT?

Mam na myśli kolumnę "wartość VAT" (brakuje tego w KPiR oraz w przychodach/wydatkach menu "księgowanie") oraz jakiś wiersz z podsumowaniem wartości wszystkich kolumn (abym np. widział sumę wydatków/przychodów, sumę VAT itp.).

Czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
  • Dodano: 22 maj 2009, 22:48
Oj, to powinno wylądować w forum z propozycjami...
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 23 maj 2009, 19:34
Zestawienie przychodów i kosztów jest w zakładce biuro / analizy. Tam również zamierzamy dodać informacje dotyczące podatku VAT ze sprzedaży i zakupów.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 23 maj 2009, 19:49
OK, są.

...jednakże myślę, że dodanie wymienionych przeze mnie kolumn lub wierszy do zestawień nie byłoby dużym problemem od strony programistycznej i nie wymagałoby fazy "testowania", a oznaczałoby większą przejrzystość danych ;)
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 23 maj 2009, 19:52
Tak, tylko jest tam trochę mało miejsca, dodatkowo sumowanie działałoby tylko w obrębie jednej strony (tak działa komponent "tabelka", z którego zbudowany jest cały serwis).
0 komentarzy 0
  • Dodano: 14 cze 2009, 20:22
No i wystarczy! Podsuma wszystkich kolumn na stronie! Bardzo proste a jakże przydatne! Nawet programiści mBanku to zrozumieli i dodali to dzisiejszej nocy... Naprawdę przydatne.
0 komentarzy 0
Pytanie:
Dodatkowe pola w widoku danych