forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Aktualizacja wfirma.pl - 17.4

PRACOWNIK
  • Dodano: 4 paź, 13:44
  • 7 odpowiedzi 7

Informujemy, że w nocy z dnia 7 na 8 października 2017 roku nastąpi aktualizacja systemu wfirma.pl i mojebiuro24.pl. Poniżej przedstawiamy wykaz najważniejszych modyfikacji.


Fakturowanie

Księgowość

Kadry i płace

MojeBiuro24.pl - funkcje dla biur rachunkowych

Ważne zmiany techniczne w systemie
  • Dodano: 8 paź, 13:01
jak na razie po aktualizacji nic nie można zrobić w programie - dosłownie nic nie działa
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 8 paź, 13:01
Witam,
proszę do nas napisać po zalogowaniu do systemu poprzez funkcje "zapytaj eksperta". Sprawdzimy na czym polega problem.
2 komentarze 2
  • Dodano: 8 paź, 13:33
Bardzo celna uwaga, ale zapytaj eksperta mi też nie działa w Firefox i co Pan na to
PRACOWNIK
  • Dodano: 8 paź, 13:34
Proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i spróbować ponownie.
  • Dodano: 8 paź, 15:11
Błąd - w oknie dowolnego kontrahenta, zakładka obroty, wydatki - pokazane są wszystkie wydatki, a nie tylko tego kontrahenta.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 8 paź, 15:28
Witam
Dziękujemy za zgłoszenie, przekazuje sprawę do działu technicznego.
  • Dodano: 8 paź, 16:58
Czy funkcję różnice kursowe zamierzacie rozwijać? Widzę że dotyczy ona tylko płatności przelewem do kontrahentów zagranicznych. Co z obrotem krajowym w obcej walucie?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 9 paź, 00:05
Dzięki współpracy z Państwem udało nam się usunąć większość błędów jak i zidentyfikować jakie czynniki mogą zakłócać prace przeglądarek po stronie klientów. Nad ranem wejdzie aktualizacja z szeregiem poprawek. Cieszymy się że system po tak obszernej aktualizacji będzie służył Państwu jeszcze bardziej efektywnie.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 10 paź, 08:04
na liście zamówień w zakładce Magazyn były ikonki informujące o wysyłce zamówienia i statusie otrzymania. Czy można je przywrócić?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 10 paź, 08:27
Proszę o chwile cierpliwości. Poprawka wkrótce będzie na wersji stabilnej.
  • Dodano: 11 paź, 12:15
Dzień dobry
przestało działać wystawianie faktur przez API (stare). Jest zwracana odpowiedź o błędnej walidacji ale bez podanych błędów tej walidacji. Wysłałem do was maila ze szczegółami.
9 komentarzy 9
PRACOWNIK
  • Dodano: 11 paź, 12:16
Dziękujemy za przesłane informacje. Jesteśmy w trakcie analizy problemu.
  • Dodano: 11 paź, 13:04
xxx
Super. Sprawa pilna bo sprzedaż stoi.
  • Dodano: 11 paź, 13:28
xxx
Czy już coś wiadomo?
PRACOWNIK
  • Dodano: 11 paź, 13:29
Problem spowodowany jest wpisaniem produktu ręcznie którego nazwa powiela się z innymi produktami już zdefiniowanymi w systemie.
  • Dodano: 11 paź, 13:55
xxx
Bardzo dziękuję za pomoc!
  • Dodano: 11 paź, 18:50
xxx
Nie jestem pewien czy to na pewno ten błąd, który Pan wskazuje. Zmieniłem w panelu produkty ręcznie przypisane na te z katalogu (dla kilkunastu ostatnich faktur ponieważ dla poprzednich to działało). Dodatkowo podczas wywołania API podaję losową nazwę produktu (testowo dodaję ciąg w stylu jS8sx czy inny) i nadal nie mogę utworzyć faktury poprzez API. Zatem nazwa nie jest powielona z żadnym innym obecnym w panelu.
  • Dodano: 11 paź, 18:51
xxx
Dodam, że po ustawieniu losowej nazwy dla pozycji na fakturze odpowiedź z API uległa zmianie tzn. jest mniejsza ilość błędów dotycząca pozycji na fakturze, niestety jest to mało opisowe (w ogóle nie jest ale może pomoże):

ERR_VALIDATIONArray ( [invoice] = Array ( ) [contractorDetail] = Array ( ) [invoiceContents] = Array ( [1] = Array ( ) ) )
  • Dodano: 11 paź, 18:51
xxx
Generalnie to byłoby dużo łatwiej gdyby komunikaty z API zawierały jakikolwiek opis błędu.
PRACOWNIK
  • Dodano: 11 paź, 18:51
Poprawka pojawi się jutro rano.

Prosimy o migrację do aktualnej wersji API. Wersja z której Pan korzysta jest już nieaktualna od 5 lat i będzie w przyszłości wyłączona.
Aktualizacja:
Aktualizacja wfirma.pl - 17.4