forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Nabywca / odbiorca

  • Dodano: 20 wrz 2017, 07:31
  • 2 osobom podoba się ten pomysł 2
  • 4 odpowiedzi 4
Witam,
moim zdaniem, należy rozwiązać jakoś problem nabywcy/odbiorcy. Duża część mojej sprzedaży to sprzedaż dla kilku nabywców z róznymi odbiorcami (których jest więcej niż nabywców), poniewąz cała psrzedaż powiązana jest z nabywcą a nie odbiorcą, tracę mozliwość korzystania z szeregu funkcji jak np. analizy (gdyż wszystkie dokumenty podpięte są pod nabywcę a nie odbiorcę), wysylanie faktur (nie ma pewności na jaki meil zostanie wysłana faktura przy wysyłce seryjnej), pobieranie faktur on-line (wszscy odbiorcy widzą faktury podpięte pod daneog nabywcę), system rabatowy (rabaty przypisane są do nabywcy a nie odbiorcy przez co wszyscy odbiorcy mają ten sam rabat). Proszę o rozwiązanie problemu.
  • Dodano: 28 lis 2017, 11:29
Czy coś się dzieję w powyższych sprawach ?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 28 lis 2017, 11:39
Witam,
w najbliższym czasie nie planujemy tego typu wdrożenia.
Aktualnie cały czas poświęcamy temu by nasz system był w pełni zgodny z aktualnie obowiązującymi przepisami. Pracujemy nad funkcjami związanymi ze zmianami które wejdą w najbliższych miesiącach (m.in. JPK,, split payment czy jedno konto ZUS)​ i są niezbędne do prawidłowego działania systemu. Dodatkowo w związku ze zmianami jakie wchodzą sukcesywnie w najbliższych trzech latach, pracujemy nad rozwiązaniami, które umożliwią Państwu bezproblemowe wystawianie faktur zgodne z szeregiem nowych przepisów od RODO zaczynając poprzez zmiany wprowadzane przez Ministerstwo Gospodarki na szeregu zmian wprowadzanych przez Ministerstwo Finansów kończąc. Są to w przyszłości mechanizmy zmieniające całkowicie pracę przy księgowaniu, przesyłaniu dokumentacji elektronicznej jak i wszystkich obowiązków sprawozdawczości.

Równolegle pracujemy nad całkowitą przebudową modułu magazynowego oraz dodaniem w nim nowych funkcji dzięki, którym powinien rozwiązać się problem numerów seryjnych.

Przez ostatni rok wdrożyliśmy nowe funkcje, które znacznie ułatwiają pracę w systemie, takie jak np. e- ZUS (przykładowy wątek: https://forum.wfirma.pl/temat/4560-wysylanie-dokumentow-bezposrednio-do-zus-to-swietna-sprawa-bylam-niezadowolona-z-dzialania-systemu-epuap-i-myslalam-o-z ) czy automatyczne wyliczanie różnic kursowych, za które otrzymaliśmy bardzo pozytywny zwrot w komunikacji przez Zapytaj eksperta.

Bezpieczeństwo naszych klientów i zgodność z prawem systemu jest dla nas priorytetem. Dopiero w dalszej kolejności dodawanie nowych funkcji determinuje kolejność naszych działań. Stąd też planując proces produkcji wybieramy najbardziej istotne funkcjonalności.

Częściowym rozwiązaniem może być stworzenie własnego szablonu faktury. Jego przygotowanie wymaga podstaw znajomości HTML. W temacie tym polecam: https://pomoc.wfirma.pl/-szablony-faktur
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 5 gru 2017, 08:18
split payment zostało właśnie odroczone czy w związku z tym nie da się wprowadzić potrzebnych zmian związanych z nabywcą/odbiorcą ? Na obecną chwilę moduł analiz jest całkowicie bezużyteczny.
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 5 gru 2017, 08:18
Najbliższe aktualizacje czyli noworoczna i na I kw są już zaplanowane stąd nie będzie możliwe wprowadzenie wspomnianych zmian. Moduł analiz będziemy rozbudowywać w przyszłości, dlatego dziękujemy za zgłoszenia w tym temacie.
0 komentarzy 0
Pomysł:
Nabywca / odbiorca