forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Garść pomysłów

Jestem Przybity
  • Dodano: 18 lip, 13:35
  • Nikomu nie podoba się ten pomysł 0
  • 6 odpowiedzi 6
Witam, nie wiem jeszcze jak działa tutaj dział pomysłów czy naprawdę są wdrążane czy przechodzą bokiem. Bardzo proszę nie traktować tego wpisu jako hejt ale jako konstruktywną krytykę od osoby zajmującej się marketingiem już jakiś czas. Może te zmiany da się wprowadzić a poprostu nie znalazłem takiej funkcjonalności. Dotyczy PASEJO szablonu CRES ale reszty też : 1. Zły wygląd na smartfonach, ciężko znaleźć kategorię, cały sklep leci ciurkiem produkt po produkcie. 2. Co dla mnie jest ogromny minusem brak przycisku "call to action" na końcu oferty sprzedaży ! Pierwszy raz widzę coś takiego. Jest opis i na końcu opisu nie ma ani przycisku KUP , ani koszyk jest po prostu koniec strony, ogromny minus. 3. Nie ma cross sellu (lub nie umiem go włączyć) czyli znowu klient dochodzi do końca strony, nie zainteresował się produktem więc na dole powinna być propozycja minimum 3 innych produktów podobnych. 4. Po zmianie czasu wysyłki nie aktualizuje się on dla istniejących ofert. 4. Przycisk newslette jest za przeproszeniem w ogonie strony, a powinien być w pkt centralnym w formacie okienka/banneru który ma zainteresować + opcja zapisu, jest to bardzo źle rozwiązane na ten moment. 5. Pop-up brak możliwości dostosowania go żeby był efektywny, można zrobić pop-up z newsletterem ? Wydaje mi się że nie. 6. Przyciski społecznościowe są małe i słabo widoczne, brak przycisku udostępnij na facebook. 7. Nie działa prawidłowo połaczony dotpay ale to szczegół może jeszcze ożyje. 8. Każdy tytuł produktu (nazwa) powinien mieć pod spodem taką pigułkę czyli np. kilka patszków typu : gwarancja 12 , wysyłka gratis , opakowanie , wysoka jakość. Taka pigułka i dopierów później opis produktu. Klient nie będzie sie doszukiwać w opisie takich rzeczy. To musi być na tacy a dopiero później szczegóły. 9. Przyciski społecznościowe ponownie z boku jest tylko facebook, powinny być inne również. 10. Wielkość czczionki nieproporcjonalna w tym szablonie, w opisie produktu mogę zmienić ale nie na głównej. 11. Brak opcji tworzenia szybkiej sell page/landing page na podstronie. 12. Brak możliwości wklejenie swojego kodu html na podstronie co rozwiązałoby pkt 11. 13. Słabe indeksowanie w googlu ale może to moja wina a nie kodu. To tyle na początek. Jeśli to możliwe proszę się odnieść, zapraszam do kontaktu kontakt@t-style.pl
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
PRACOWNIK
  • Dodano: 18 lip, 14:33
Dzień dobry Panie Pawle,
serdecznie dziękuję za kontakt. Wszystkie pomysły są analizowane przez naszych pracowników. Jeśli chodzi o uwagi do serwisu Pasejo, zachęcam do korzystania z dedykowanego forum: http://forum.pasejo.pl

Ad 1. w widoku mobilnym kategorie znajdują się w menu typu hamburger.
Ad 2. przycisk "do koszyka" znajdują się na samej górze karty produktu, obok zdjęć. Tego typu rozwiązania stosowane są w większości sklepów internetowych. Sprawdza się również jeśli produkt ma warianty (których wybór zlokalizowany jest również na górze karty).
Ad 3. istnieje możliwość dodania produktów powiązanych: https://pomoc.pasejo.pl/-produkty-powiazane-i-sposoby-ich-prezentacji-w-ofercie-sklepu
Ad 4.1 i 7. proszę o zgłoszenie się do nas korzystając z pomocy technicznej z poziomu sklepu lub wsparcia technicznego z poziomu systemu wFirma.pl. Ustalimy co jest przyczyną problemów.
Ad 4.2. mamy w planach dodanie takiej możliwości, dziękuję za zgłoszenie.
Ad 5. proszę o doprecyzowanie o jakie funkcje powinniśmy rozbudować system pop-upów.
Ad 6. zastosowane przyciski to wtyczki zewnętrzne z systemów społecznościowych.
Ad 8. tego typu informacje może Pan zamieścić w atrybutach wyświetlanych nad opisem (w zależności od szablonu) https://pomoc.pasejo.pl/-atrybuty-przypisywane-produktom-w-sklepie
Ad 9. proszę o doprecyzowanie o jaką podstronę chodzi.
Ad 10. wygląd szablonów może Pan dostosować pod własne wymagania. https://pomoc.pasejo.pl/-zarzadzanie-wygladem-sklepu-internetowego
Ad 11. strony można tworzyć w zakładce Zawartość » Strony. https://pomoc.pasejo.pl/-tworzenie-stron-w-sklepie-internetowym
Ad 12. ze wzglęgu na bezpieczeństwo na chwilę obecną nie mamy w planach dodania takiej funkcji.
Ad 13. pozycjonowanie jest sprawą bardzo złożoną i tylko w niewielkim stopniu jest zależne od nas (jako usługodawcy). https://pomoc.pasejo.pl/-seo-search-engine-optimization-optymalizacja-sklepu-internetowego
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-seo-optymalizacja-tresci-i-kodu-strony-internetowej
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-google-indeksowanie-jak-zaistniec-w-wyszukiwarce
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-tworzenie-zaplecza-seo-o-tym-musisz-pamietac-przy-pozycjonowaniu

Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Jestem Załamany pasejo
  • Dodano: 20 sie, 09:21
Dzień dobry Pani Agato, zamiast na mailu postaram się tutaj ująć wszystkie wątki. Państwa system pasejo jak już wspominałem nie posiada ŻADNYCH rozwiązań które umożliwiają marketerom nowoczesny marketing.
Mój sklep jest w fazie rozwoju, marketingiem zajmuję się od dawna ale ze sklepem i księgowością zaufałem Państwu licząc, że pasejo będzie coś warte i będzie możliwe rozwijanie na nim biznesu, tak nie jest. Mój sklep odwiedziło w ciagu miesiąca 2 000 osób i nie posiadam ani jednego kontaktu do tych osób, to jest po prostu skandal. Nie mam żadnych możliwości pozyskiwania tych kontaktów.
1. Nie posiadają Państwo opcji pop-up z formularzem zapisu, to już poruszałem, niby jest zgłoszone, czy będzie wdrążone? Nie wiem jaką funkcje ma mieć pop-up bez własnego skryptu czy formularza? Chyba tylko poinformować o urlopie...
2. Nie umożliwiają Państwo dodawania własnych prostych skryptów, przez co na moim blogu (1000 wejść w pierwszym miesiącu) również nie pozyskałem żadnego kontaktu, nie ma możliwości w treści wpisu dodać formularza zapisu na newsletter co jest totalna podstawą każdego bloga!
3. Powiadomienia push-up, firma gravitec udostępnia najnowocześniejsze narzędzie marketingowe jakim są okienka push-up, żeby z niej korzystać wystarczy dodać jedną linijkę nieinwazyjnego skryptu. U Państwa jest to nie możliwe ponieważ nie ma możliwości edycji skryptu.
4. Funkcje społecznościowe a właściwie ich brak, jeżeli użytkownik nie może udostępnić na facebooku czy google+ bądź wykopie to blog nigdy nie będzie się prawidłowo rozwijał.

Pani Agato z pewnością Państwo nie udostępnią tej wiadomości na forum, proszę o jasną deklarację czy cokolwiek z tego będzie wdrążone, jeżeli nie przykro mi zakończymy współpracę, szkoda czasu na platformie na której nie ma żadnych możliwości rozwijania działalności. Nie ma sensu kierować ludzi na stronę skoro nie mam możliwości pobrać od nich kontaktu. Proszę nie odpisywać że jest funkcja zapis na newsletter bo ona jest na samym końcu strony bez jakiejkolwiek możliwości zachęcenia użytkownika do zostawienia tego maila. Ubolewam że wybrałem pasejo, zakupiłem wfirme tylko dla pasejo bo zareklamowali go Państwo dobrze, ale widzę, że rozwój jest za wolny, o pop up prosiłem już miesiąc temu i dalej go nie ma. Dodawanie własnych skryptów chociaż na blogu to jest absolutna podstawa. Czekam czy Państwo się ustosunkują do tej wiadomości.
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 20 sie, 10:07
Panie Pawle,
Każdy pomysł zgłaszany przez klientów podlega analizie. Jesteśmy za nie bardzo wdzięczni. Jednak z uwagi na złożoność systemów jakie rozwijamy oraz wdrożone w naszej firmie zasady zarządzania projektami. Każdy pomysł otrzymuje swój określony priorytet i jest wdrażany w cyklu aktualizacyjnym.
Rozwój pasejo.pl aktualnie to:
pełna integracja z magazynem na wfirma.pl - wymusiło to na nas przebudowę samego magazynu,
wprowadzenie zaawansowanego zarządzania wariantami i atrybutami produktów,
Te zadania mają najwyższy priorytet i dopiero po zakończeniu pracy nad nimi będziemy mogli skupić się na innych zgłaszanych pomysłach.

Pozwoli Pan że ustosunkuję się po kolei do Pana słów.

"Mój sklep jest w fazie rozwoju, marketingiem zajmuję się od dawna ale ze sklepem i księgowością zaufałem Państwu licząc, że pasejo będzie coś warte i będzie możliwe rozwijanie na nim biznesu, tak nie jest. Mój sklep odwiedziło w ciagu miesiąca 2 000 osób i nie posiadam ani jednego kontaktu do tych osób, to jest po prostu skandal. Nie mam żadnych możliwości pozyskiwania tych kontaktów"

Sam osobiście zajmuję się marketingiem od wielu lat, rozumiem doskonale Pana problem. Na najbliższym spotkaniu dotyczącym rozwoju serwisu poruszę wątki które Pan zgłaszał i zlecę by odpowiedni pracownik odpowiedział kiedy i co będziemy planowali wprowadzić do systemu.

"Pani Agato z pewnością Państwo nie udostępnią tej wiadomości na forum, proszę o jasną deklarację czy cokolwiek z tego będzie wdrążone, jeżeli nie przykro mi zakończymy współpracę, szkoda czasu na platformie na której nie ma żadnych możliwości rozwijania działalności. Nie ma sensu kierować ludzi na stronę skoro nie mam możliwości pobrać od nich kontaktu. Proszę nie odpisywać że jest funkcja zapis na newsletter bo ona jest na samym końcu strony bez jakiejkolwiek możliwości zachęcenia użytkownika do zostawienia tego maila. Ubolewam że wybrałem pasejo, zakupiłem wfirme tylko dla pasejo bo zareklamowali go Państwo dobrze, ale widzę, że rozwój jest za wolny, o pop up prosiłem już miesiąc temu i dalej go nie ma. Dodawanie własnych skryptów chociaż na blogu to jest absolutna podstawa. Czekam czy Państwo się ustosunkują do tej wiadomości"

Jak Pan widzi nie ukrywamy wpisów które dla nas są gorzkie w smaku a klient ma pełną rację. Jeżeli mogę napisać parę słów wytłumaczenia, Jak Pan wie jesteśmy odpowiedzialni za kilka platform, w przeciwieństwie do innych firm podjęliśmy jako jedyni na rynku wyzwanie by stworzyć w pełni zintegrowany system sprzedaży z platformą księgową (wfirma.pl + pasejo.pl). Z uwagi na to pierwsze a w zasadzie na zmiany które praktycznie przewracają do góry nogami życie przedsiębiorcy od stycznia 2018 roku. Musimy dostosować system do wymogów ustaw które weszły lub wejdą w najbliższym okresie. To ogranicza znacznie ilość programistów i testerów którzy mogli by być zaangażowani teraz w rozwój pasejo.pl

Jeżeli chodzi o szybkość wprowadzanych zmian i realizowania pomysłów klientów, wszystko zależy od tego czego dotyczy pomysł. W każdej odpowiedzialnej firmie jest coś takiego jak zarządzanie produkcją i planowanie.

Szerzej odpowiemy na temat zmian i wcześniejszą wiadomość pod koniec tygodnia.

pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 20 sie, 21:26
Panie Andrzeju, dziękuję za odpowiedź. Wniosła promyk nadziei na przyszłość. Oczywiście rozumiem priorytety i "krzyk" jednego klienta nie zagoni do pracy całej firmy. Ale jednak pasejo ma w domyśle i musi się rozwijać. Wfirma, w moim odczuciu działa bardzo dobrze, pasejo na ten moment sprawdzi się tylko jako sklep niszowy. Jako sklep który ma konkurować z największymi nie ma atrybutów, poruszyłem wątki powyżej, liczę że Państwo na nie zareagują. Czekam w takim razie na szerszą informację na koniec tygodnia. Liczę że wspólnie zbudujemy tutaj konkretne narzędzie marketingowe o które ludzie będą się bili. pzdr
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 3 tygodnie temu
Dzień dobry,
zgodnie z zapewnieniami przedstawiam szczegóły dotyczące prac nad Pana zgłoszeniami.
W kolejnym miesiącu rozpoczniemy prace nad 3 funkcjami:

- możliwość dodania formularza z zapisem do newslettera do wszystkich miejsc zarządzanych przez edytor np. w pop-upie, opisie produktu, treści artykułu na blogu itd.
- dodanie pływającego buttona CTA w widoku mobilnym umożliwiającego dodanie produktu do koszyka.
- rozbudowa widoku artykułu na blogu o przyciski udostępnień na serwisach społecznościowych.

W przypadku pozostałych sugestii takich jak możliwość dodawania własnych skryptów lub integrację z narzędziem odpowiadającym za powiadomieniami Push, obecnie nie planujemy ich wdrażania. Zgłoszenia zostaną przeanalizowane ponownie podczas kolejnego spotkania planującego prace.
Jestem Zadowolony
  • Dodano: tydzień temu
Bardzo dziękuję, jest to już dosyć duży postęp. Oczywiście liczę (pewnie nie tylko ja) na dalszy rozwój. Prosiłbym jeszcze o informację +/- czasowo wdrążenie jest planowane czy wyjdzie w praniu? Chodzi mi o czas kiedy będzie można korzystać z ulepszeń. Pzdr
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: tydzień temu
Panie Pawle,
opisane w ostatnim komentarzu funkcje planujemy wprowadzić w aktualizacji październikowej.
  • Dodano: 16 godzin temu
Czy jest szans aby pierwsza rzecz: - możliwość dodania formularza z zapisem do newslettera do wszystkich miejsc zarządzanych przez edytor np. w pop-upie, opisie produktu, treści artykułu na blogu itd.

Ruszyła wcześniej? Jest to naprawdę męczące tracić ruch ze strony :(
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 4 godziny temu
Panie Pawle,
postaram się o priorytetyzację tej funkcji, jednak nie mogę nic obiecać.
Pomysł:
Garść pomysłów