forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Problemy z nabywca/odbiorca

  • Dodano: 5 gru 2017, 09:45
  • 1 osobie podoba się ten pomysł 1
  • 4 odpowiedzi 4
Witam, w mojej działalności prowadzę sprzedaż do róznych instytucji które z racji centralizacji VATu mają wspólnego nabywcę. Rodzi to niestety kilka problemów w systemie jak np.:

- brak możlwości ustawienia faktur automatycznych

- brak możliwości autmatycznego wysyłania faktur na adresy e-mail ( faaktura zawsze będzie wysłana na adres emeial nabywcy a nie odbiorcy)

- brak możliwości prowadzenia analiz ( wszystkie faktury są przypisane do nabywcy a nie do odbiorcy )

- brak możłiwości udsotępniania faktur przez link ( wszyscy odbiorcy podczepieni pod tego samego nabywcę widzą wszystkie faktury )

- brak mołziwośći stosowania polityki rabatowej ( poziomy cenowe uzależnione są od nabywcy a odbiorcy mogą mieć rózne ceny )
- i pewnie jeszcze inne których jeszcze nie zauważyłem lub nie zapamiętałem :)
Czy planujecie zmiany które poprawią działanie systemu w tym obszarze?
PRACOWNIK
  • Dodano: 9 mar 2017, 14:59
Witam
- w najbliższej aktualizacji planujemy wprowadzić możliwość dodania odbiorcy w fakturach automatycznych.
- faktura automatyczna wysyłana jest na adres mailowy przypisany do "Odbiorcy"
- Będziemy poprawiali moduł analiz po przebudowie magazynu (nad którym pracujemy obecnie)
- Pozostałe sugestie przekazuję do działu planowania aktualizacji
Pozdrawiam
0 komentarzy 0
  • Dodano: 5 gru 2017, 08:16
I jak postęp tych prac ?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 5 gru 2017, 08:16
Funkcja odbiorcy na fakturach automatycznych, jak obiecaliśmy została wprowadzona i jest dostępna z poziomu Przychody // Automatyczne, gdzie wybiera Pan "dodaj nabywcę" a następnie po jego dodaniu zaznaczając tego nabywcę możliwe jest użycie funkcji "dodaj odbiorcę".
Tak jak odpisaliśmy w temacie https://forum.wfirma.pl/temat/5017-nabywca-odbiorca
na razie nie planujemy zmian w tej funkcji.
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 5 gru 2017, 09:45
To wszystko o czym teraz piszemy jest tylko doraźnym łataniem dziur. Planujemy w 2018 roku pracować nad pełną przebudową systemu fakturującego i wprowadzenie faktur elektronicznych według standardów określonych http://efaktura.gov.pl/strona-glowna - rozwiąże to wszystkie zgłaszane potrzeby związane z innym sprzedawcą, innym wystawcą, innym nabywcą i innym odbiorcą.
2 komentarze 2
  • Dodano: 2 sty, 14:14
I jak postęp tych prac ? Bo cały czas czekam na efekty...
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 sty, 14:14
Witam,
prace związane z tym obszarem zostały podjęte (https://pomoc.wfirma.pl/-integracja-z-pef-platforma-elektronicznego-fakturowania) jednak ich kształt objął inne zakresy niż pierwotnie zakładaliśmy. W przyszłości zamierzamy dopracować system w wyżej wspomnianych zakresach. Niemniej jednak w ostatnim czasie nasze działania były i są skoncentrowane w głównej mierze na przebudowie systemu pod urządzenia mobilne, o co prosiło nas bardzo wielu użytkowników. Pragnę również podkreślić iż nieustannie aktualizujemy system pod względem nowych przepisów podatkowych, tak by nasi klienci mieli gwarancję korzystania z zawsze aktualnego i bezpiecznego systemu.
Pozdrawiam
Pomysł:
Problemy z nabywca/odbiorca