forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Aktualizacja noworoczna platformy e-commerce pasejo.pl - 17.1

PRACOWNIK
  • Dodano: 30 gru 2016, 16:02
  • 5 odpowiedzi 5
Informujemy, że dnia 2 stycznia 2017 roku nastąpi aktualizacja systemu.
W nowej wersji 17.1 wprowadziliśmy wiele przydatnych funkcji jak i poprawiliśmy dotychczasowe błędy.

Nowości w systemie!

  • dodatek kody rabatowe - możliwość generowania w systemie kodów promocyjnych dla klientów,
  • kreator produktu - dodawanie produktu w 4 prostych krokach,
  • rozbudowa sekcji pomocy w panelu administracyjnym - wprowadziliśmy systemowe podpowiedzi, które jeszcze bardziej ułatwią pracę na platformie,
  • zmiana widoku i działania galerii w panelu administracyjnym - prostsze dodawanie zdjęć produktu.

Szablony sklepów

  • nowy szablon sklepu - Ikaria,
  • poprawa obecnych szablonów.

Forum dla użytkowników Pasejo

  • na stronie Forum dla Biznesu dodaliśmy osobną kategorię Pasejo - platforma e-commerce. W tym miejscu można zgłaszać wszelkie problemy lub sugestie dotyczące systemu.
  • nasi eksperci pomagają w sprawach dotyczących zakładania oraz prowadzenia sklepów.

Sprzedaż/Zamówienia

  • dodanie uwag klienta do wiadomości e-mail informującej o sprzedaży - teraz dowiesz się o wszystkich prośbach klienta,
  • opcja dodania przez sprzedającego własnych notatek do zamówień klientów, które będą widoczne tylko w panelu sklepu,
  • możliwość ustawienia sposobów dostawy zależnych od wagi produktów w koszyku,
  • dodanie logo: Dotpay, PayU oraz PayPal na karcie zamówienia w koszyku klienta.

Poprawki i usprawnienia systemu

  • wystawianie faktur w zagranicznych walutach,
  • przebudowa działania webhooków dla sklepów z przypiętą domeną,
  • przebudowa działania filtrów dla produktów w sklepie,
  • poprawa błędów oraz optymalizacja sklepów.
Kategorie:
Nie przypisano żadnych kategorii
Tagi:
Nie dodano żadnych tagów
  • Dodano: 30 gru 2016, 19:26
Wszystko fajnie.. a czy będzie możliwość prowadzenia sprzedaży w cenach netto?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 30 gru 2016, 20:31
Na chwilę obecną nie. Mamy w planach udostępnienie tej funkcji w jednej z kolejnych aktualizacji.
  • Dodano: 2 sty 2017, 07:56
A co z rabatem ustawianym dla klientów przez administratora? No i jeszcze indywidualne ustawienie ceny na niektóre produkty - poza ogólnym rabatem (ceny specjalne)
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 sty 2017, 08:48
Dziękuję za sugestie i przekazuję je do działu planowania aktualizacji.
Jeśli chodzi o ceny specjalne, proszę o podanie więcej szczegółów, jak taka cena miałaby być ustawiana oraz dla kogo widoczna.
  • Dodano: 2 sty 2017, 13:08
przydałaby się możliwość zakupu tylko do stanu wprowadzonego danego produktu, opcja co prawda jest ale pokazuje dopiero w podsumowaniu że dostępna ilość jest mniejsza niż chęć zakupu, a wydaje mi się, że lepiej by było pokazanie informacji w momencie próby dodania do koszyka
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 sty 2017, 13:25
Dziękuję za kontakt, sugestię przekazuję do działu planowania aktualizacji, gdzie zostanie poddana analizie.
  • Dodano: 17 sty 2017, 14:27
Mam takie propozycje dotyczące kodów rabatowych:
1. możliwość wyłączenia produktów z rabatowania (np. produkty będące w promocyjnych cenach nie mogłyby być objęte rabatem) Takie rozwiązanie mogłoby być w miejscu wpisywania ceny produktu, obok checkboxów "produkt dnia", "polecany", "w promocji".
2. Skoro jest możliwość ustalenia minimalnej wartości zamówienia przy której kod rabatowy zadziała, to przydatne byłoby określenie minimalnej ilości produktów (np. rabat przy zakupie 2 szt)
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 17 sty 2017, 14:28
Serdecznie dziękuję za sugestie, na pewno przemyślimy rozbudowę kodów rabatowych o zaproponowane przez Pana parametry.
  • Dodano: 20 sty 2017, 12:31
Witam,
Kilka dni temu założyłem sklep na pasejo i go właśnie testuje. Niestety przez te kilka dni sklep więcej nie działa niż działa. Czy to normalne czy trafiłem na taki okres? Nie chce inwestować zbyt dużo czasu na coś, na co klienci będą wiecznie narzekać.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 20 sty 2017, 12:35
Dzień dobry,
nie zanotowaliśmy w ostatnim czasie problemów. Czy mógłby Pan doprecyzować co się dzieje kiedy sklep nie działa?
Aktualizacja:
Aktualizacja noworoczna platformy e-commerce pasejo.pl - 17.1