forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Platforma e-commerce Pasejo - tylko dla klientów wFirma.pl

PRACOWNIK
  • Dodano: 27 maj 2016, 08:10
  • 33 odpowiedzi 33
Miło nam poinformować, że właśnie uruchomiliśmy, w wersji beta, całkiem nową platformę sklepów internetowych - Pasejo.pl.

Od teraz wyłącznie użytkownicy systemu wFirma.pl mogą zupełnie za darmo założyć i prowadzić swój w pełni funkcjonalny sklep online. Zachęcamy do skorzystania z narzędzi, które oferuje platforma Pasejo.

Mamy nadzieję ,że z Waszą pomocą stworzymy pierwszą platformę e-commerce szytą według potrzeb klientów. Wasze bezcenne uwagi sprawią, że będzie to dla Was skuteczne i efektywne narzędzie sprzedaży w internecie.

Wszelkie pytania dotyczące platformy i zakładania sklepów prosimy kierować za pomocą funkcji Zapytaj Eksperta w systemie wFirma.pl.

Pozdrawiamy serdecznie.
  • Dodano: 22 kwi 2016, 08:32
potwierdzenie rejestracji z maila nie działa i nie można kontynuować procesu.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 22 kwi 2016, 08:32
mdamek (lex): czy mógłby Pan skontaktować się z nami za pomocą funkcji zapytaj eksperta i przesłać zrzut ekranu po kliknięciu w link z maila?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 22 kwi 2016, 08:32
Takie pytanko, co w przypadku gdy produkt ma dodatkowe atrybuty jak kolory i rozmiary? Czy w takim przypadku musimy wystawić tyle produktów ile cech bo nie widzę nawet możliwości wyboru w sklepie konkretnego koloru lub rozmiaru produktu. A może lepiej było by utworzyć produkt, dodać do niego atrybuty i powiązać je z konkretnym rekordem z wfirmy?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 22 kwi 2016, 08:32
robartbhp (ROBART): podczas dodawania nowego produktu w zakładce "Warianty" może Pan utworzyć produkt w dodatkowym wariancie takim jak rozmiar, kolor lub dowolny inny. Wtedy przy produkcie pojawi się pole wyboru wariantu, więcej informacji znajdzie Pan na stronie pomocy http://pomoc.pasejo.pl/-warianty-produktow-sposob-ich-tworzenia .
Jeśli zaś chodzi o połączenie z wfirmą, to każdy wariant należy powiązać z wfirmą osobno, więcej informacji na stronie http://pomoc.pasejo.pl/-magazyn-sklepu-internetowego-i-zarzadzanie-nim
0 komentarzy 0
  • Dodano: 22 kwi 2016, 09:42
Przechodzi na stronę główną po kliku w link (wczoraj pojawiała się biała strona). Nie ma info o potwierdzeniu rejestracji a przy próbie logowania do sklepu jest info że taki sklep nie istnieje.
1 komentarz 1
  • Dodano: 22 kwi 2016, 09:42
Czy mógłby Pan przesłać adres sklepu za pomocą funkcji Zapytaj Eksperta? Dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować przyczynę.
  • Dodano: 22 kwi 2016, 12:00
a jak wygląda integracja z allegro jest pełna czy stanu są aktualizowane w 2 strony allegro -sklep ,sklep-allegro
0 komentarzy 0
  • Dodano: 22 kwi 2016, 12:06
Po połączeniu sklepu z wFirma integracja jest pełna - w sklepie jest możliwość wystawienia aukcji, po sprzedaży transakcje można pobrać i wystawić dokument sprzedaży, stany magazynowe zmieniają się w sklepie jak i w magazynie wFirma. Więcej oo integracji znajdzie Pan na stronie http://pomoc.pasejo.pl/-integracja-z-allegro-platforma-transakcji-on-line
0 komentarzy 0
  • Dodano: 10 maj 2016, 20:10
Jak usunąć wszystkie produkty ze sklepu? Zrobiłem import z wfirma a on zaimportował mi ceny zakupu, a nie sprzedaży! Po za tym chcę zacząć od początku...
2 komentarze 2
  • Dodano: 11 maj 2016, 08:27
Na chwilę obecną należy usuwać produkty ręcznie, wkrótce dodamy funkcję masowego usuwania zaimportowanych produktów, a także zmienimy sposób pobierania cen zakupu na domyślną grupę cenową (detaliczna). Dziękujemy za sugestie.
  • Dodano: 11 maj 2016, 09:12
A czy będzie możliwość, aby w sklepie główną ceną była cena netto?
  • Dodano: 12 maj 2016, 06:36
z radością dołączam do grupy testującej, uwagi pierwszego rzutu dotyczące Produkty / Lista produktów:

- brak możliwości usuwania kilku/wielu/wszystkich pozycji na raz
- brak możliwości wyświetlenia kolumny kodu produktu, sklep jakby nie obsługiwał w ogóle tego pola?
- na koncie kontakt@x-bike.pl po zaimportowaniu produktów wszystkie produkty mi podwoiło. Ponowny import z opcją "usuń poprzednie produkty" nie naprawia tej sytuacji - wydaje mi się, że produkty podwaja w sytuacji gdy znajduje produkt z więcej niż jedną ceną zakupu.

Z dodatków bardzo brakuje integracji z e-nadawcą. Poczta Polska sama w sobie jest nie do ominięcia przy e-commersie.

Czy integracja z paczkomatami obsługuje po prostu zwykłe paczkomaty, czy pełny zakres usług tj. usługi allegrowe i zwykłe listy + kurierka? Będzie to bardzo istotne przy współpracy z modułem allegro.

Dalej oponuję za integracją modułu seo, moderacji opinii/komentarzy oraz pop-upów, reklam w tle, slidera i zoomu jako funkcji podstawowych - wyglądają bardzo źle w ofercie, jak typowe wyciąganie kasy za funkcje nie mające realnych podstaw kosztowych, zaś raczej są cechami po prostu dobrego oprogramowania.

Reszta wkrótce - na razie pierwsze wrażenia. Interfejs bardzo fajny, super że zachowaliście dynamikę w oknach nie wymuszającą enterów itp.

Ah, w module Zamówienia/Sposoby dostawy dobrze było by mieć możliwość ustawiania linku do trackingu danego przewoźnika jak w preście - i przy okazji użycie zmiennej, która we wstawionym dla Klienta linku w mailu o wysyłce automatycznie wrzuciła by tam numer przesyłki.
1 komentarz 1
  • Dodano: 12 maj 2016, 09:17
Dziękujemy za sugestie,
- w najbliższym czasie zostanie dodana opcja masowego usuwania produktów zaimportowanych z wFirma,
- kod produktu jest importowany podczas importu produktów z wFirma, można go również dodać ręcznie w zakładce Magazyn podczas edycji produktu, w najbliższym czasie zostanie dodana kolumna "kod produktu" w widoku Lista produktów,
- nie udało nam się odtworzyć tego błędu, czym mógłby Pan szerzej opisać sytuację - czy chodzi o grupy cenowe? czy sytuacja dotyczy wszystkich zaimportowanych produktów?
- pracujemy nad integracją z Pocztą Polską, do momentu wyjścia z wersji beta (do końca września), taka funkcjonalność powinna się pojawić,
- integracja dotyczy jedynie opcji Paczkomaty,
- sklepy Pasejo w standardzie są zoptymalizowane i spełniają wszelkie wymagania wytycznych dla webmasterów, dla osób chcących dodatkowo zoptymalizować sklep przygotowaliśmy dodatek Rozbudowane SEO, proszę pamiętać, że platforma Pasejo oferuje za darmo kompleksowe rozwiązania umożliwiające sprzedaż, czego nie oferuje żaden z konkurentów, dla osób chcących zwiększyć możliwości, przygotowaliśmy dodatki,
- w integracji z aPaczka numer listu jest widoczny w zamówieniu.
  • Dodano: 12 maj 2016, 12:01
cóż, na powyższy błąd odpowiem jak będzie opcja kasowania masowo produktów - póki co nie mam ich jak usunąć i ew. spróbować odtworzyć błąd. Możecie na moim koncie spojrzeć na zdublowane produkty - może coś wychwycicie jako różnicę między nimi.
1 komentarz 1
  • Dodano: 12 maj 2016, 13:31
Sytuacja może wystąpić w przypadku, gdy połączył Pan konto i zaimportuje produkty, a następnie odłączył konto, ponownie zintegruje magazyn i pobierze dane. W przypadku odłączenia konta usunięcie poprzednio zaimportowanych produktów nie zadziała, gdyż nie są one już powiązane z magazynem wFirma. Przy odłączaniu integracji pojawia się komunikat informujący o zmianie statusu produktów.
  • Dodano: 17 maj 2016, 06:51
A czy będzie możliwość, aby w sklepie główną ceną była cena netto?
5 komentarzy 5
  • Dodano: 17 maj 2016, 08:05
Na chwilę obecną nie mamy w planach takiego rozwiązania, jeżeli pojawi się zapotrzebowanie od większego grona klientów z pewnością wdrożymy taką opcję.
  • Dodano: 24 maj 2016, 08:07
również byłbym zainteresowany możliwością wyboru, czy klient ma widzieć: brutto, netto czy obie te kwoty - choć od pewnego czasu chyba już nie wolno podawać samych cen netto... Więc może opcja pod tytułem "główna prezentowana cena" gdzie wybieralibyśmy brutto/netto - najlepiej w korelacji z grupami cenowymi produktów, gdzie łatwo można by zdefiniować standardowo widoczną cenę brutto z cennika detalicznego, jednak po weryfikacji klienta firmowego była by możliwość zmiany głównej widocznej ceny na netto plus widoczność cen z innej (hurtowej) grupy cenowej w wfirma
  • Dodano: 24 maj 2016, 08:09
Niewykluczone, że opcja prezentacji ceny netto i brutto będzie w kolejnych przygotowywanych przez nas szablonach, wkrótce również zostanie wdrożona poprawka dotycząca pobierania cen. Pobierane będą ceny brutto z domyślnej grupy cenowej.
  • Dodano: 24 maj 2016, 23:11
oj, chyba błąd - grupa cenowa w sklepie powinna być wybierana z listy (jakie ceny pobrać) - a same ceny z możliwością ich synchronizacji - opcja globalna dla sklepu + możliwość wyłączenia synchronizacji ceny dla poszczególnych pozycji
PRACOWNIK
  • Dodano: 25 maj 2016, 08:28
Przed importem będzie można edytować domyślną grupę cenową aby zaimportować odpowiednie ceny. Dziękujemy serdecznie za kolejne sugestie.
  • Dodano: 17 maj 2016, 16:52
W podsumowaniu płatności zamiast "Podatek" nie powinno być "w tym podatek VAT 23%:" ???
3 komentarze 3
PRACOWNIK
  • Dodano: 17 maj 2016, 18:27
Wszystkie treści w sklepie podlegają edycji. Aby zmodyfikować "Podatek" proszę przejść do zakładki Tłumaczenia, z paczki tłumaczeń wybrać Orders, wyszukać "Podatek" i podmienić tekst na nowy.
http://pomoc.pasejo.pl/-sklep-w-wielu-wersjach-jezykowych
  • Dodano: 17 maj 2016, 18:56
Dzięki, a można całkowicie usunąć z podsumowania podatek?
PRACOWNIK
  • Dodano: 18 maj 2016, 07:32
Na tę chwilę nie ma takiej możliwości.
  • Dodano: 17 maj 2016, 18:56
Czy można gdzieś ustawić, aby klient nie mógł zamówić więcej towaru niż jest na magazynie?
1 komentarz 1
  • Dodano: 18 maj 2016, 08:21
Taka funkcja będzie wkrótce dostępna, dziękujemy za sugestię.
  • Dodano: 24 maj 2016, 08:13
Jak konkretnie działa eksport z wfirmy do pasejo? Czy te produkty są eksportowane jednokrotnie, czy jak zmienię po eksporcie cenę w wfirmie to zostanie ona zmieniona również w pasejo? (zakładam, że produkt jest podłączony pod magazyn i nie zostaje po eksporcie z niego odłączony). Czy nazwa produktu również jest bieżąco synchronizowana?
3 komentarze 3
  • Dodano: 24 maj 2016, 08:19
Po eksporcie aktualizowane są tylko stany magazynowe, opcja ręcznej aktualizacji cen pojawi się wkrótce. Nazwa produktu nie jest synchronizowana, w sklepie może być dowolnie modyfikowana.
  • Dodano: 24 maj 2016, 23:11
jasne, a czy sytuacja kiedy moje produkty są importowane z ceną sprzedaży jako ceną zakupu z wfirmy jest normą? Nie widzę nigdzie opcji wykorzystania grup cenowych, ani dla produktów ani dla konkretnych kontrahentów
PRACOWNIK
  • Dodano: 25 maj 2016, 08:09
Poprawka dotycząca pobierania cen produktów z domyślnej grupy cenowej zostanie wdrożona już wkrótce. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.
  • Dodano: 24 maj 2016, 23:11
Takie moje sugestie co do działania sklepu:
Jeśli mam w sklepie utworzony produkt np: PIERWSZY, który posiada warianty np: PIERWSZY_ROZMIAR1, PIERWSZY_ROZMIAR2 itd (warianty powiązane z wfirmą) to chciałbym aby PIERWSZY był sumą wszystkich wariantów. Na chwilę obecną jeśli PIERWSZY ma ustawiony stan 0 to wyświetla się w sklepie jako niedostępny mimo że warianty są dostępne.
Chciałbym również aby W przypadku jeśli PIERWSZY posiada warianty to nie powinien on wyświetlać się na rozwijanej liście wariantów i nie powinno być możliwości dodania go do koszyka.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 25 maj 2016, 08:41
Warianty były projektowane zakładając, że produkty główne jak i warianty są na równi. Pana przykład jest trafny, ale możliwe, że osoba która sprzedawałby produkty o różnych kolorach i kodach produktów przy wykorzystaniu wariantów miałaby odmienne zdanie.
Niestety na tę chwilę system wFirma również nie posiada funkcji grupowania wariantów.
Niemniej jednak dziękujemy za sugestię.
  • Dodano: 25 maj 2016, 09:49
Proszę o informację, gdzie znajdę szablon regulaminu sklepu.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 25 maj 2016, 09:55
Nie posiadamy gotowych szablonów regulaminów, każdy użytkownik może je tworzyć samodzielnie w oparciu o udostępniony wzór.
http://pomoc.pasejo.pl/-regulamin-sklepu-internetowego
  • Dodano: 25 maj 2016, 10:32
W takim razie poprawcie sobie opis funkcji sklepu na http://pasejo.pl/cennik
1 komentarz 1
  • Dodano: 16 cze 2016, 14:28
Witam

Moduł Allegro ma opcję pobierania zamówień z allegro? Ewentualnie czy będzie miał?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 16 cze 2016, 14:50
Dodatek Allegro umożliwa wystawianie aukcji z poziomu sklepu, a dzięki integracjii z wfirma możliwe jest zarządzanie i rozliczanie sprzedaży, więcej informacji znajduje się na stronie http://pomoc.wfirma.pl/-integracja-z-allegro oraz http://pomoc.pasejo.pl/-integracja-z-allegro-platforma-transakcji-on-line
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 17 cze 2016, 09:15
Za tydzień przewidujemy kolejną aktualizację systemu wfirma.pl rozbudowującą znacznie integrację platformy pasejo.pl z księgowością online.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 14 wrz 2016, 08:29
1) W Pasejo przydała by (mi) się możliwość wystawiania produktu w różnych wariantach ilościowych z osobną ceną dla każdego. Np. jeden produkt "długopis" z rozwijaną listą ilość sztuk 1/10/100/1000. Właściwie można by to rozwiązać wariantami produktu, ale...
2) nie bardzo rozumiem filozofię dodawania wariantu produktu. Dlaczego muszę tworzyć nowy produkt, a nie mogę po prostu wybrać produktu z listy wprowadzonych do systemu? Zakładka "Integracja z wFirma.pl" >> "Powiąż z" nic nie wyszukuje.
To tyle moich problemów. Przy okazji napiszę, że bardzo mi odpowiada oparcie sklepu na Bootstrapie i możliwość stosowania własnych stylów Less/Css.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 14 wrz 2016, 10:29
Ad 1. dla takiej sytuacji tak jak Pan napisał można skorzystać z wariantów. W ostatniej aktualizacji została wdrożona możliwość definiowania innej nazwy wariantu na liście wariantów, czyli np. produkt nazywa się Długopis niebieski 100 szt., a na liście wariantów może wyświetlać się tylko 100 szt. http://pomoc.pasejo.pl/-warianty-produktow-sposob-ich-tworzenia

Niestety to rozwiązanie wymagałoby posiadania każdego z wariantu zapisanego w wfirmie jako osobny produkt. Obecnie może Pan stworzyć kilka wariantów jednego produktu na wfirmie i skorzystać z kompletacji, aby zachować odpowiednie stany magazynowe: http://pomoc.wfirma.pl/-kompletacja-nowego-towaru
System wariantów będzie w przyszłości rozbudowywany, dlatego propozycję obsługiwania wariantów ilościowych przekazuję do działu planowania aktualizacji.

Ad 2. dziękuję za sugestię, weźmiemy pod uwagę tę kwestię podczas planowania rozbudowy wariantów.
Pole Powiaż z prawdopodobnie nie wyszukuje nic ponieważ produkt, który próbuje Pan powiązać jest już powiązany.

Serdecznie dziękujemy za opinię.
  • Dodano: 14 wrz 2016, 13:49
Witam,
1. Czy jest możliwość ustawiania sklepu tak, aby produkty były widoczne tylko dla zalogowanych klientów . Chciałbym tą platformę przeznaczyć tylko dla firm i chciałbym aby produkty jak i ceny były widoczne dopiero po zalogowaniu . Czy jest taka opcja ?
2. Chciałbym aby konto klienta było nieaktywne do momentu weryfikacji danych firmowych. Czyli klient zkłada konto i czeka na weryfikację. Dopiero po weryfikacji danych firmy może się zalogować i złożyć zamówienie. Jest to możliwe na tej platformie ? Szukam w opcjach ale nic takiego nie ma
4 komentarze 4
PRACOWNIK
  • Dodano: 15 wrz 2016, 14:11
Dzień dobry,
Aktualnie nie ma takiej możliwości. Możliwe, że w przyszłości wprowadzimy tę sugestię czyli widoczność sklepu tylko dla użytkowników zalogowanych. Pomysł przekazuję do analizy w dziale planowania aktualizacji.
Jeśli chodzi o drugi punkt, na chwilę obecną nie planujemy wprowadzania takiej funkcji. Jeśli wzrośnie zapotrzebowanie na tego typu ograniczenia, przemyślimy jej dodanie.
  • Dodano: 16 wrz 2016, 11:02
Większość platform nie ma takich możliwości, a jest to potrzebne dla b2b. Ja niestety nie będę używał Państwa sklepu, ze względu na te ograniczenia. Te dwie opcje powinny być podstawą każdego sklepu internetowego.
PRACOWNIK
  • Dodano: 16 wrz 2016, 11:48
Panie Grzegorzu,
Zależy nam aby każdy użytkownik był w pełni zadowolony z działania Pasejo, jednak na tę chwilę nie jesteśmy w stanie wprowadzić wszystkich sugestii klientów. Ma to związek ze stosowaną przez nas normą ISO 9001 gdzie obowiązuje nas plan produkcyjny, na który składają się poszczególne cykle produkcyjne i aktualizacje. Również zakładany rozwój Pasejo w kierunku uniwersalności platformy mógłby zostać zachwiany.
Niemniej jednak serdecznie dziękujemy za obie propozycje, które zostaną poddane dogłębnej analizie.
  • Dodano: 19 wrz 2016, 08:15
Jeśli tego typu funkcjonalność zostanie wdrożona, z chęcią skorzystam z platformy.

Szczególnie drugi punkt jest istotny. Załóżmy, że ktoś się zarejestruje na dane dowolnej firmy, złoży zamówienie , opłaci. Ja później weryfikuję takie konto, okazuje się , że ktoś użył danych czyjejś firmy, muszę zwrócić płatność, do tego takie działanie jest niezgodne z prawem ... same problemy. Lepiej unikać takich sytuacji i najpierw weryfikować firmę (na ile to możliwe, można sprawdzić IP, adresy wysyłki, zadzwonić pod numer firmowy, dość łatwo wychwycić "lewe" konta)
  • Dodano: 28 wrz 2016, 08:24
Witam, będziecie pobierać opłaty za dodatki do sklepu od końca października czy przesuniecie datę?

Pytam ponieważ wszystkie najpotrzebniejsze funkcje do działania jak choćby SEO są płatne natomiast w porównaniu do innych platform co do funkcjonalności to nie oszukujmy się jest trochę biednie.

Nie dajecie żadnej mapy rozwoju kiedy i czego można się spodziewać, nie piszecie co kiedyś wasz sklep ma mieć więc inwestowanie we własny sklep na tej platformie nie wydaje się dobrym rozwiązaniem.

O tyle że platforma wydaje się być fajna jestem w stanie wam zaufać, jednak brak wiedzy co dalej jest trochę czymś co mnie odrzuca we wdrażaniu waszego systemu.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 29 wrz 2016, 21:38
Jak wcześniej wspominałem, zastanawialiśmy się nad polityką cenową zakupu dodatków. ostatecznie mogę tutaj ogłosić że prawie wszystkie dodatki będą dla klientów wfirma.pl za darmo (poza tymi które znacznie podrażają utrzymywanie systemu). Wierzę że docenicie to i możemy liczyć na waszą współpracę w postaci zgłaszania sugestii rozwoju platformy.
PRACOWNIK
  • Dodano: 28 wrz 2016, 09:09
Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt. Zdecydowaliśmy się na przesunięcie daty zarówno zakończenia wersji bety jak i włączenia płatnych dodatków. Za każdą sugestię funkcji, której Panu brakuje lub która jest niewystarczająco rozwinięta, będziemy wdzięczni.

Więcej informacji, nowy cennik oraz aktualizacja sklepów już na początku października.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 17 lis 2016, 12:06
Witam. Kiedy pojawią się rabaty lub indywidualne ceny? chciałbym móc uruchomić sklep ale bez tak podstawowej funkcji to mija się z celem. I co z cenami netto? Przecież waszymi klientami nie są tylko sklepy detaliczne. Czy możecie uchylić rąbka tajemnicy co do planowanych aktualizacji?
5 komentarzy 5
PRACOWNIK
  • Dodano: 17 lis 2016, 14:42
Dzień dobry,
pracujemy nad tą funkcją. Dodatek umożliwiający tworzenie kodów rabatowych zostanie udostępniony w jednej z kolejnych aktualizacji - prawdopodobnie noworocznej.

Będziemy wdzięczni za doprecyzowanie dwóch kwestii.
1. Czy pisząc indywidualne ceny chodzi o możliwość przypisania do konkretnego klienta grupy cenowej?
2. Ceny netto - rozumiem, że chciałby Pan aby na karcie produktu oprócz ceny brutto wyświetlała się również cena netto?
  • Dodano: 17 lis 2016, 18:37
Nam chodzi o to, aby cena główna produktu i opłat związanych z przesyłką czy płatnością były netto, a dodatkowo niech wyświetla się małe brutto. Podsumowanie koszyka też jest mało czytelne.
  • Dodano: 30 lis 2016, 11:24
W kwestii doprecyzowania:
1. Większość jeśli nie wszystkie platformy sklepowe mają możliwość ustalenia rabatu. I jak dla mnie to tylko część funkcjonalności jaką taki sklep powinien mieć. W przypadku moich klientów występują również ceny specjalne wychodzące poza ramy ogólnego rabatu. Przy możliwości dowolnego ustalania cen taki sklep służył by również jako platforma zamówieniowa dla obecnych klientów.
2. Moi klienci to głównie odbiorcy hurtowi, którzy posługują się tylko ceną netto, więc ta cena powinna być bardziej widoczna, ale cena brutto obok również będzie również niezbędna choc może być nieco mniejszą czcionką
  • Dodano: 30 lis 2016, 11:25
Jeszcze jedna ważna kwestia - czy planujecie zakładkę "ulubione" tak by klient mógł tam dodać swoje najczęściej zamawiane produkty?
PRACOWNIK
  • Dodano: 30 lis 2016, 13:11
Ad 1. funkcję podstawowych rabatów zamierzamy wdrożyć już z przyszłą aktualizacją planowaną na początek stycznia. Czy mógłby Pan rozwinąć pojęcie cen specjalnych i proponowaną zasadę działania?
Ad 2. przemyślimy dodanie takiej opcji.
Ad 3. na chwilę obecną nie mamy w planach tego typu funkcjonalności.
  • Dodano: 18 lis 2016, 09:32
A czy jest szansa na rozdzielenie forum na wFirma i Pasejo? Robi się niezły bałagan.
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 18 lis 2016, 09:44
Dziękujemy za sugestię, przemyślimy dodanie osobnego forum dla serwisu Pasejo.
PRACOWNIK
  • Dodano: 5 gru 2016, 21:41
W najbliższym czasie uruchomimy forum z osobnym wątkiem dla Pasejo
0 komentarzy 0
  • Dodano: 11 gru 2016, 20:23
ile takich sklepikow na pasejo majac abonament w wfirma moge zalozyc ? prowadze pare roznych dzialow sprzedazy ( kazdy produkt inna kategoria ) i chcialbym pozakladac osobne sklepiki na dany towar
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 11 gru 2016, 20:24
Jednym aktywnym kontem wFirma można autoryzować dwa sklepy.
  • Dodano: 26 sty 2017, 08:49
Dzień dobry
Czy jest możliwość, aby do każdego zamówionego produktu w sklepie pasejo został naliczony oddzielny koszt dostawy?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 26 sty 2017, 09:18
Dzień dobry,
obecnie nie ma takiej możliwości, podobnego typu dostawy można definiować wykorzystując wagi przedmiotów. https://pomoc.pasejo.pl/-sposoby-dostawy-wykorzystywane-w-sklepie
Dziękuję za sugestię i przekazuję ją do analizy w dziale technicznym.
  • Dodano: 5 kwi 2017, 12:55
Dzień dobry.
Czy jest możliwość dodawania kilku wariantów do jednego produktu ponieważ póki co widzę jeden wariant, który można modyfikować.
Chodzi np. o konkretny przykład:
- chcę utworzyć pozycję wizytówki - następnie pod wizytówkami pojawia się lista rozwijana i będzie możliwość wybory kilku opcji gramatury papieru.
Potem chcę zrobić Wariant - rozmiar i znowu listę rozwijaną z kilkoma opcjami. Następnie kolejny wariant Kolor i znowu lista rozwijana z dwoma opcjami.
Póki co potrafię utworzyć jedną listę rozwijaną niestety drugiej już nie potrafię.
Proszę o pomoc.
Dziękuję
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 5 kwi 2017, 13:02
Dzień dobry,
aktualnie system nie posiada opcji dodania wielu typów wariantów do produktu głównego. W jednej z kolejnych aktualizacji wprowadzony zostanie nowy system wariantów umożliwiający dodanie przynajmniej dwóch typów wariantów.
  • Dodano: 2 lip 2017, 15:43
Witam,
Jeśli będę chciała dodać produkty w sklepie (po 1 szt) i powiązać z wfirma, czy muszę wykupić dodatkowo płatny pakiet magazyn w wfirma, czy bez tego też dokumenty sprzedaży będą wystawiane, a w sklepie stan zmieniany na "brak produktu"?
I czy wariant premium sklepu internetowego zawiera funkcje wariantu standard i plus?
Czy otrzymujemy gotowe i aktualizowane regulaminy zgodne z przepisami?
Czy można wprowadzić własną domenę?
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 lip 2017, 16:14
Dzień dobry,
Ad 1. nie, moduł magazynowy nie jest wymagany do pilnowania ilości produktów. Bez magazynu stany produktów również będą aktualizowane po wystawieniu dokumentu sprzedaży.
Ad 2. aktualnie cennik jest tylko zapowiedzią możliwych cen wprowadzonych w przyszłości. Dodatki są pogrupowane w pakiety tylko i wyłączenie w celu zaprezentowania cen.
Ad 3. Zapewniamy wzór regulaminu, który należy dostosować pod własny typ sprzedaży. https://pomoc.pasejo.pl/-regulamin-sklepu-internetowego
Ad 4. oczywiście, instrukcję znajdzie Pani na stronie naszej pomocy: https://pomoc.pasejo.pl/-wlasna-domena-sklep-pasejo-na-indywidualnej-domenie
  • Dodano: 4 lip 2017, 11:30
Witam,
chciałem zapytać na kiedy mniej więcej planowana jest aktualizacja z nowy system wariantów umożliwiający dodanie przynajmniej dwóch typów wariantów ?
1 komentarz 1
  • Dodano: 4 lip 2017, 13:24
Witam,
jeśli chodzi o nowy mechanizmu tworzenia i zarządzania wariantami to jest to jedno z priorytetowych zadań w rozwoju Pasejo. Niestety na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać przybliżonej daty wdrożenia tej przebudowy.
  • Dodano: 6 lip 2017, 11:23
Witam,
Po założeniu sklepu wszystko działało. Po wylogowaniu już tego samego dnia sklep stał się niedostępny. O co chodzi? Zalogować się jako admin już mogę, natomiast strona sklepu jest niedostępna... i jak tu sklep prowadzić...
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 6 lip 2017, 11:30
Witam,
bardzo proszę o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub poprzez Zapytaj eksperta w systemie wfirma.pl wraz z doprecyzowaniem o jaki sklep chodzi. Pomożemy wyjaśnić i rozwiązać tę sytuację.
Aktualizacja:
Platforma e-commerce Pasejo - tylko dla klientów wFirma.pl