forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Dlaczego pracownicy WFirmy nie reagują na zgłaszane problemy. Nawet nie próbują ich rozwiązywać :(

Jestem zażenowany
  • Dodano: 20 sty 2016, 17:07
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 9 odpowiedzi 9
Problemy i reakcja pracowników WFIRMY
  • Dodano: 20 sty 2016, 19:27
Jakieś szczegóły?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 20 sty 2016, 20:51
zgłoszone problemy:
1. brak możliwości wprowadzenia faktury kosztowej zapłaconej gotówką kilka dni później jeżeli były wprowadzone w międzyczasie inne transakcje bo ... chronologia w kasie
2. rozbijanie faktur zakupu w KPiR na kilka pozycji w przypadku gdy część zakupu była towarem a część kosztami. Powinno być wszystko księgowane w jednym wierszu w KPiR. Sugerowane rozwiązanie - nie rozbijać faktury na pozycje tylko wprowadzić jako całość.
3. prosiłem o dodanie do modułu analiz kryterium "wg. pracownika" - odpowiedź "postaramy się ją uwzględnić podczas rozbudowy modułu analiz" było to w lutym 2015
4. brak możliwości poprawy faktury sprzedaży na gotówkę w przypadku wystawienia kolejnej faktury bo kasa ( jak w pkt. 1 ) da się to obejść kretyńska drogą czyli usuwając ostatnie dokumenty kasowe , poprawiając błąd na fakturze i ponownie zatwierdzając płatności. Tak jak by nie można było tego zrobić normalnie. Sugerowałem że przynajmniej administrator lub pracownik z określonymi uprawnieniami powinien mieć uprawnienia do poprawiania wszelkich błędów a nie jak zawsze blokada bo po co reagować na porzeby Klienta
5. faktura do paragonu - podwójna płatność w kasie, nie ma funkcji przypisania faktury do paragonu dlatego wypisując taką w kasie pojawia się kolejny raz zapłata. Odpowiedź "Funkcja jest przewidziana dla paragonów wystawionych poza naszym systemem.Pojawiła się w czasie, gdy nie mieliśmy paragonów.
Mamy w planach dodanie osobnej akcji wystaw fakturę do paragonu, ale ze względu na konieczność przepływania stanu płatności z paragonu i neutralności dla magazynu nie jest to proste w realizacji i nie pojawi się w najbliższej przeszłości." . Gdzie sens i logika , tu mi nie pozwalają zarządzać moimi dokumentami kasowymi a tu sami wprowadzają burdel.
6. Brak możliwości zbiorowego przenoszenia towarów między magazynami, wykonywania inwentaryzacji w systemie i generowania SPISU Z NATURY. Odpowiedź : trzeba to wykonać ręcznie , na piechotę a wykonać SPIS Z NATURY można tylko poza systemem.
7. automatyczne wprowadzanie opisu faktury na podstawie opisu z poprzedniej faktury ( ten opis jest niewidoczny przy wprowadzaniu faktury z pozycjami towarowymi ) i takie wprowadzanie błędnych opisów do KPiR oraz Ewidencji zakupów , w efekcie od jednego z dostawców kupowałem przez cały rok kalendarze pomimo że kupowałem inne produkty bo "To nie jest błąd tylko funkcja wprowadzona na prośbę dużej liczby użytkowników którzy dodają wydatki z tym samym opisem dla tego samego kontrahenta. ten sam kontrahent dodaje się opis ponownie. Jeśli wystawia Pan wydatek dla tego samego kontrahenta wówczas opis się kopiuje z poprzednio wystawionego wydatku. Każdy z kontrahentów może mieć własny unikalny opis który wraz z nim się zaczyta. "
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 20 sty 2016, 21:42
Po kolei odniosę się do Pana pytań -
1 - Dlaczego pracownicy WFirmy nie reagują na zgłaszane problemy. Nawet nie próbują ich rozwiązywać :( - proszę Pana każda sugestia zgłaszana przez naszych klientów raz na miesiąc jest omawiana przez zespół architektów nadając jej priorytet wdrażania. Ze względu na to że wdrożyliśmy ISO 9001 oraz wdrażamy ISO 27001 obowiązują nas sztywne zasady tworzenia kodu. Procedura aktualizacji przewiduje że cykl pracy rozłożony jest na kwartał gdzie każda zmiana jest testowana przez kilka zespołów testujących. Harmonogram zmian ustalany jest z góry na trzy kwartały. Nie zmienimy tego gdyż bezpieczeństwo klientów i jakość jest najwyższymi wartościami jakimi się kierujemy.
2 - proszę Pana właśnie na tym polega prowadzenie kasy w firmie że jest ważna kolejność zdarzeń - w takim przypadku ważną kwestią jest księgowanie bieżące faktur
3 - 1 stycznia zmieniliśmy sposób księgowania wydatków do KPiR
4 - tak jak pisałem są rzeczy krytyczne i kosmetyczne, w pierwszym rzędzie programujemy to co jest krytyczne, mające znaczenie na zgodność systemu z panującym aktualnie prawem,
5 - Taki ma właśnie mechanizm kasa że narzuca pewną logikę zgodną z faktycznymi zdarzeniami, chronologią
6 - faktura do paragonu - dokładnie jest opisana funkcja w systemie jak ona działa - pracujemy nad zmianą działania tego systemu tak by i Pan był zadowolony.
7 - To kwestia rozwoju systemu - spis z natury opisałem w innym wątku czym jest i jak się powinno go sporządzać
8 - tak jak został Pan poinformowany - klienci wielokrotnie zgłaszali taką potrzebę i właśnie dla nich to wprowadziliśmy
Więc bardzo proszę o docenienie tego co robimy i jak to robimy. Nie da się stworzyć systemu tak by jedni klienci byli zadowoleni którzy chcą kopiowania opisu a inni tego opisu nie chcą.
1 komentarz 1
  • Dodano: 20 sty 2016, 22:06
1. Skoro nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi to dla mnie jest jasne że nie ma reakcji i próby rozwiązania problemu. Tak ja to widzę.
2 i 6. Ciekawe że w przypadku KPiR ta zasada nie obowiązuje a w takim razie powinna. No to pracujecie nad fakturą do paragonu już baaaaaaardzo długo. Śmieszne to tłumaczenie niestety.
3. A podobno Klient nasz Pan. Ale w tym wypadku Wy macie wyłączność na rację, po co się przemęczać i coś poprawiać skoro nie jest złe tylko ja muszę drukować o 1000 pozycji więcej w KPiR. Może przynajmniej ze względu na ekologię poprawicie tą bzdurę.
4. Jeżeli pomylę się w fakturze wypisując serię faktur i chcę ją poprawić zanim oddam Klientowi to jest niezgodne z prawem ??? Kolejne bzdurne tłumaczenie niestety.
5. kasa ma taki mechanizm że musi się zgadzać i nie ma to nic wspólnego z chronologią tylko faktycznymi zdarzeniami
6. pisałem w pkt.2
7. napisałem Panu co o tym myślę w innym wątku, niestety tu też nie ma Pan do końca racji. Spis z natury trzeba przygotować we właściwy sposób ale nie ma znaczenia z czego go wydrukujemy , dlaczego niby arkusz kalkulacyjny miałby być bardziej wiarygodny od poważnego narzędzia księgowego ???
8. no to wystarczyło pomysleć przy robocie żeby opis był widoczny również w zakładce z wprowadzaniem konkretnych pozycji zakupionych
Podsumowując, liczyłem na to że Pan Prezes WFIRMY zareaguje pozytywnie ale niestety Pan też ma wyłączność na rację.
Ma Pan tą przewagę że raz złapany Klient tak łatwo nie podejmuje decyzji o zmianie systemu księgowego bo wiąże się to ze sporymi utrudnieniami związanymi z przeniesieniem danych i wdrożeniem i liczycie na to że Klient się podda. Pewnie dlatego macie takie podejście do problemów zgłaszanych przez Klientów :(
PRACOWNIK
  • Dodano: 20 sty 2016, 22:19
3 - 1 stycznia zmieniliśmy sposób księgowania wydatków do KPiR
4 - zawsze może Pan wyłączyć jednorazowo kasę - nie rozumiem po co Pan ją włączył przecież kontrolę płatności można mieć bez niej. Ona tylko służy tym przedsiębiorcom którzy potrzebują mieć wydania i wpływy pod kontrolą - przykładowo rozliczenia z pracownikami.

Rozumiem ze ma Pan prawo mieć inne zdanie i to szanuję, nasz serwis rozwija się właśnie ze względu na to że wsłuchujemy się w zgłoszenia naszych klientów i w miarę możliwości je wdrażamy.
Rezerwujemy sobie jednak prawo do decyzji co i kiedy będziemy wdrażać. Wierzę że w przyszłości zmiany jakie wprowadzimy w miły sposób Pana zaskoczą.

Szykujemy właśnie dla naszych klientów w nowym roku kilka niespodzianek nad którymi od półtora roku już pracujemy.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 20 sty 2016, 23:12
Przepraszam, pominęłem pkt. 3.
Właśnie po to mam kasy żeby kontrolować pracowników i dlatego też pisałem o daniu możliwości administratorowi a nie pracownikowi. Ze względu na możliwość utworzenia kas wybrałem WFirmę zamiast ******.
Z niecierpliwością czekam na niespodzianki i zgadzam się że decyzje należą do Pana a nie do mnie. Ale chętnie podjął bym kilka decyzji za Pana ;)
0 komentarzy 0
  • Dodano: 12 lut 2016, 12:33
Odkurzam temat, minęły 3 tygodnie , może Pan Andrzej podać kiedy nastąpią miłe i zaskakujące zmiany o których Pan wspominał ? Właśnie przypomniał mi się problem faktury do paragonu który jest wałkowany od conajmniej dwóch lat na forum i niestety wygląda na to że nie zamierzacie zareagować a burdel w dokumentach kasowych i magazynowych to niestety Wy przez Wasze olewanie Klientów sami tworzycie. Chronologia w kasie wg Was jest święta a tak podstawowa sprawa jak faktura do paragonu sie nie liczy ??? Jaja sobie robicie ???
1 komentarz 1
PRACOWNIK
  • Dodano: 12 lut 2016, 12:35
Faktura do paragonu pojawi się w aktualizacji na początku kwietnia.
  • Dodano: 12 lut 2016, 13:48
Nie można takich kluczowych wad i błędów poprawiać bez zbędnej zwłoki ? To musi trwać kolejne dwa miesiące ?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 12 lut 2016, 16:51
Nie, to musi trwać 3 miesiące i nie dotyczy to usuwania błędów ale wprowadzania nowych funkcji bądź ich ponownej przebudowy. Tak jak już pisałem proces aktualizacji u nas trwa właśnie 3 miesiące. Dwa miesiące trwa programowanie a jeden testowanie i poprawianie błędów. Dlatego tyle się czeka na nowe funkcje. Co do obiecanych rzeczy przeze mnie aktualnie przeprowadzane są testy bezpieczeństwa przez specjalistów zewnętrznych. Z uwagi że technologia wybrana przez nas jest technologią jutra wymaga to zwiększonej uwagi pod kątem właśnie bezpieczeństwa.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 12 lut 2016, 18:36
Witam panie Andrzeju. Powiada Pan 3 miesiące ? Wpis z maja 2013 - https://forum.wfirma.pl/temat/2686-faktura-do-paragonu . To chyba jednak więcej niż trzy miesiące na naprawienie problemu.
Niestety nadal twierdze że brak prawidłowego działania tej funkcji jest BŁĘDEM WYMAGAJĄCYM NATYCHMIASTOWEJ NAPRAWY bo prowadzi do błędów w tak bardzo "pilnowanych" przez Was dokumentach kasowych oraz magazynowych. I nie jestem w tym osądzie jedyny :( Pozdrawiam
0 komentarzy 0
Pytanie:
Dlaczego pracownicy WFirmy nie reagują na zgłaszane problemy. Nawet nie próbują ich rozwiązywać :(