forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Problemy są po to by je rozwiązywać - pomoc wFirma dla użytkownika.

Jestem wdzięczny
  • Dodano: 2 wrz 2014, 20:11
  • 0 odpowiedzi 0
Problemy z POSNET Thmo! Rozwiązanie dowodem profesjonalizmu.

Pierwszy raz pisze na forum lecz tego nie mogę przemilczeć.

Od 2 dni (w weekend) zmagam się z integracją wFirma z drukarką fiskalna Posnet Themo. Zirytowany, poddałem się...napisałem do wFirmy gorzką wiadomość o poziomie integracji i informacji na stronie. Wfirma bezsprzecznie popełniła błędy komunikacyjne.

dziś powiem tylko: BRAWO ZA PROFESJONALIZM, BRAWO ZA ZACHODNIE STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA.

Pracownik wFirmy przez pulpit zdalny, zintegrował kasę z komputerem. Udzielono mi wyjaśnień o trudnościach, zrekompensowano poniesione zbędne nakłady finansowe.

Mówi się, że źle obsłużony klient odstraszy 15 innych dobry przysporzy zaledwie jednego. Piszę by zainteresowani wFirmą wiedzieli, że takie podejście do naprawy własnych błędów utwierdza mnie w przekonaniu że wFirma będzie się rozwijać. Takie postępowanie ma znaczenie daleko głębsze niż jeden zadowolony klient - świadczy o wysokie etyce biznesowej.

Nie mam złudzeń, że czekają mnie kolejne trudności z wFirmą, w przyszłości jednak wiem, że po drugiej stronie jest partner a nie dostawca.
Ocena:
Problemy są po to by je rozwiązywać - pomoc wFirma dla użytkownika.