forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

SenditAPI - juz mozliwa integracja

  • Dodano: 22 lis 2012, 17:30
  • 10 osobom podoba się ten pomysł 10
  • 13 odpowiedzi 13
Proponuje rozwazenie kolejnego brokera kurierskiego bedacego w grupie Allegro, ktoryy uruchomil swoje API:

https://sendit.pl/senditapi

Maja lepsze ceny od KurJerzy.
  • Dodano: 17 gru 2012, 11:32
jestem za
0 komentarzy 0
  • Dodano: 18 gru 2012, 17:04
Jakieś słowo nadziei od władców WFirma w tym temacie (myślimy, rozważamy, wprowadzimy od 1 stycznia)? :-)
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 18 gru 2012, 17:10
Jak uporamy się z aktualizacją serwisu w Sylwestra to będziemy mogli coś konkretnego powiedzieć. Proszę o cierpliwość.
0 komentarzy 0
  • Dodano: 27 gru 2012, 19:17
myśmy zrezygnowali z "usług" tej firmy, "usługi" są fajne do czasu pierwszej reklamacji. Napiszę jednym zdaniem, kurier nie przyjechał w czerwcu, zwrot pieniędzy nastąpił w listopadzie.
2 komentarze 2
  • Dodano: 28 gru 2012, 11:12
O jakiej firmie (kurierze) mowa. Sendit jak i KurJerzy sa posrednikami, a uslugi sa swiadczone przez firmy kurierskie, jak DPD, UPS czy DHL.
  • Dodano: 28 gru 2012, 19:04
DPD na pewno, ale problem nie leżał (poniekąd) po stronie przewoźnika, postaram się w maksymalnym skrócie: kurier został opłacony z góry, przyjechał po towar ale w wyniku tego że przeraził go towar (zgodny z warunkami przewozu) powiedział że pójdzie do samochodu "po rękawiczki" i ślad po nim zaginął. No cóż tak czasem bywa - nie ma "letko". Przesyłki na stronie brokera miały status w stylu "niezrealizowana" czy "niepodjęta". Napisaliśmy reklamację do sendit. Rozpoczeliśmy korespondencję z działem reklamacji która trwała jakiś czas, część pieniędzy nam zwrócono (nie całość), później odezwał się do nas w niezwykle miłym stylu dział windykacji ponieważ wykryli brak kasy (chodziło o ten częściowy zwrot który wykonali), później równolegle ze sobą się dogadywali reklamacje z windykacją, później zwrócono resztę pieniędzy. Od windykacji na dzień dobry strzał przedsądowne wezwanie do zapłaty, a jak się okazało że to ich własny bajzel - to ani przepraszam ani pocałuj mnie w dupę. To tak w skrócie.
  • Dodano: 28 gru 2012, 14:01
No właśnie - dlaczego nie podejmuje się działań w kierunku integracji serwisu bezpośrednio z przewoźnikami, a nie z pośrednikami?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 28 gru 2012, 14:21
Bezposrednio wyjdzie drogo. Brokerzy maja lepsze ceny.
2 komentarze 2
  • Dodano: 28 gru 2012, 20:04
Tłumaczyłem już w innym podobnym temacie, w czym rzecz.

Funkcja integracji z brokerami zrobiona jest dla firm, które wysyłają 5-10 paczek w miesiącu. Im rzeczywiście nie opłaca się podpisywać umów z firmami kurierskimi i mają taniej u pośredników. Ale czy wypełnienie tych 5-10 listów na miesiąc jest jakimś problemem?

Nie ma natomiast udogodnienia dla podmiotów, które prowadzą dużą sprzedaż wysyłkową. Ja co miesiąc wypełniam kilka setek listów przewozowych ręcznie, bo wfirma nie jest zintegrowana z żadnym z przewoźników.

I te wyższe ceny można włożyć między bajki. Ja przy dość niewielkiej skali sprzedaży wysyłkowej mam wynegocjowane ceny w DPD, do których żaden broker nie jest w stanie się zbliżyć. O poziomie obsługi bezpośredniej nie wspomnę.
  • Dodano: 28 gru 2012, 20:26
nie wiem jak zrobić komentarz do komentarza,
do mpudlo wg mnie do takich rzeczy jest stworzone api do wfirmy ja z niego korzystam (z różnym skutkiem) ale wg mnie to co piszesz jest bez problemu do zrobienia
  • Dodano: 28 gru 2012, 14:45
Ale przy takiej integracji WF bezpośrednio z kurierami to WF praktycznie stałby się takim brokerem, więc WF miałby szansę otrzymać "dla swoich klientów" dobre/podobne ceny, a dla WF większa motywacja - bo zawsze jakaś prowizja przy okazji... :-)

Efekt skali może mniejszy niż (naj)więksi "brokerzy", ale oni też nie zaczynali od nie wiadomo jakiego obrotu... A z czasem WF (ma i tak API) usługę "dla zewnętrznych" (oczywiście po trochę większych cenach niż abonentom WF ;-))

Zostaje chyba najważniejsza kwestia - czy WF się chce/opłaca w to wchodzić... :-)
1 komentarz 1
  • Dodano: 28 gru 2012, 20:07
Nie przesadzajmy już z tym pośredniczeniem. Integracja bezpośrednio z firmą kurierską jest tym samym co integracja z brokerem.

Kwestia chęci, bo na pewno dużo trudniej skomunikować się ze strukturą korporacyjną w UPS, DHL czy DPD niż ustalić szczegóły techniczne w niewielkiej firmie brokerskiej.
  • Dodano: 2 maj 2013, 00:49
Ciekawe czy w aktualizacji majowej sendit będzie zintegrowany z WF?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 7 sie 2013, 17:23
Czy możliwa jest integracja z platformą Sendit?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 27 wrz 2013, 19:32
Czy już się pojawiła integracja wfirma z sendit.pl?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 7 sty 2014, 10:33
Czy coś wiadomo już w kwestii integracji z sendit? Maja ciekawe ceny i wiele osób z nich korzysta?
0 komentarzy 0
  • Dodano: 2 paź 2017, 08:56
Czy wFirma się wypowie konkretnie w kwestii dodania kolejnego pośrednika jakim jest Sendit ?
0 komentarzy 0
PRACOWNIK
  • Dodano: 2 paź 2017, 08:57
Zapraszamy przedstawicieli Sendit do kontaktu.
0 komentarzy 0
Pomysł:
SenditAPI - juz mozliwa integracja