forum wfirma.pl
Forum użytkowników systemu wFirma.pl

SZUKAJ TYLKO W SEKCJI:



NOWOCZESNE NARZĘDZIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW TYLKO NA wfirma.pl


 

Wiele pozycji faktury

Jestem niezdecydowany
  • Dodano: 28 sie 2012, 21:39
  • Nikt nie ma tego samego pytania 0
  • 2 odpowiedzi 2
Witam,
chciałbym się zapytać o wpisywanie wydatków w postaci faktury VAT z dużą liczbą "drobnych" pozycji w oknie "Dodawanie nowego wydatku". Dobrym przykładem jest faktura z artykułami biurowymi, takimi jak: długopisy, kartki do pisania, segregatory, .... . Wszystkie pozycje z faktury mają ten sam VAT.

Czy prawidłowym jest wpisanie do KPiR faktury kosztowej z jedną stawką podsumowującą fakturę z opisem np. "zakup artykułów biurowych", bez rozdzielania na pojedyńcze pozycje faktury (takich drobnych wpisów miałbym około 50, np. "segregator żółty model A4")? Czy jednak należy sumiennie przepisać wszystkie pozycje faktury w okienku "Dodawanie nowego wydatku"?

(Uwaga: taka informacja była by bardzo przydatna dla początkujących przedsiębiorców w gotowych "tutorialach" od "wfirma", nigdzie nie mogłem znaleźć przykładu dotyczącego wielu pozycji faktury)
  • Dodano: 29 sie 2012, 06:41
Jeżeli są to materiały biurowe kupowane na potrzeby firmy a nie na odsprzedaż, to wtedy można zsumować wszystkie artykuły z tą samą stawką VAT i wpisać pod jedną nazwą ogólną (np. materiały biurowe).
0 komentarzy 0
  • Dodano: 29 sie 2012, 06:47
Tak, chodziło o materiały biurowe na potrzeby firmy a nie na odsprzedaż. Dziękuję za odpowiedź.
0 komentarzy 0
Pytanie:
Wiele pozycji faktury